LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kunnen we Nationale Nederlanden zijn naam afpakken?

Bespreek hier de ontwikkelingen in de woekerpolis-affaire
Meerheuvel
Berichten: 325
Lid geworden op: 01 jul 2012 07:09

Kunnen we Nationale Nederlanden zijn naam afpakken?

Ongelezen bericht door Meerheuvel »

Nationale Nederlanden verkoopt voor veel te veel geld slechte, om niet te zeggen schandalige producten. Ik heb door hen mijn pensioen verloren (flexibel verzekerd beleggen, woekerpolis). Stom als ik was vertrouwde ik instinctief op hun naam. Met hun naam misbruiken zij de betrouwbare reputatie van ons volk (reclame-term: borrowed interest) om datzelfde volk op te lichten (lekenterm, juridisch blijkbaar niet haalbaar). Als wij Nederlanders nou vinden dat zij onze naam niet mogen gebruiken, dan moet het rechtsgeldig toch mogelijk zijn om hen te dwingen die te veranderen? Onze regering heeft er voor gezorgd dat wij via de rechter nauwelijks kans hebben om ons door NN te veel berekende provisie terug te krijgen, hoewel nu alom aangemerkt als woekeren. Laat ons dan op manieren die ons wel ter vervoeging staan duidelijk maken dat we geen schapen zijn die ons zomaar hun pensioen laten afpakken.
Ik wil graag dat u reageert als:
-U ook vindt dat NN zijn naam moet afstaan
-U inzicht heeft of en hoe dit legaal mogelijk is; bijvoorbeeld, als we 10.000 handtekeningen op zouden halen, zou dat voldoende zijn om een proces te starten?

Gesloten