LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] stichting verliespolis 50€ nog niet ontvangen???

Bespreek hier de ontwikkelingen in de woekerpolis-affaire
kersthaas
Berichten: 8
Lid geworden op: 02 feb 2009 10:43

stichting verliespolis 50€ nog niet ontvangen???

Ongelezen bericht door kersthaas »

Klanten van ondermeer de NN die zich vóór 21 november 2008 hadden aangemeld en die hun stem zouden uitbrengen voor de peiling compensatieregeling zouden hun bijdrage aan de Stichting Verliespolis
terug ontvangen .In totaal zouden zij inclusief de aanvullende vergoeding €50 retour ontvangen.Op 17 december 2008 stemkaart verstuurd.Tot op heden 2 februari 2009 heb nog steeds niets ontvangen .De contactgegevens van de stichting zijn minimaal.Er bestaat alleen een postbusadres en een antwoordnummer.Het Emailadres van de Stichting is trouwens alleen bedoeld voor betalingen en aanmeldingen,op overige mails wordt namelijk niet gereageerd.De Vereniging eigen huis die als initiatiefnemer vermeld staat op het briefpapier heb ik hierover gecontacteerd ,maar die kunnen niets voor me doen en verwijzen wederom terug naar de stichting verliespolis.Ik vraag mij nu af ;is mijn geval een incident of is dit structureel en hebben honderden mensen ook niet hun 50€ ontvangen.

deschrijver
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 jan 2009 11:20

Re: stichting verliespolis 50€ nog niet ontvangen???

Ongelezen bericht door deschrijver »

Ook ik heb dat geld tot op heden niet ontvangen; lijkt erop dat we erin gestonken zijn.......
Beetje flauw dat je ze nergens echt kunt bereiken.

kersthaas
Berichten: 8
Lid geworden op: 02 feb 2009 10:43

Re: stichting verliespolis 50€ nog niet ontvangen???

Ongelezen bericht door kersthaas »

Heb 3 februari een kopie van de door mij ingescande stemkaart welke recht geeft op de 50€ wederom opgestuurd naar het bekende antwoordnummer van de Stichting Verliespolis.
Eens kijken of er nu wel reactie komt.Zo ja,dan laat ik het in dit forum weten.

flabbergasted
Berichten: 185
Lid geworden op: 19 jun 2008 21:06

Re: stichting verliespolis 50€ nog niet ontvangen???

Ongelezen bericht door flabbergasted »

ik heb ook nog niks ontvangen...
het zal me niks verbazen als je straks te horen krijgt dat ze het geld zolang mogelijk apart hebben gehouden om er nog wat van te profiteren.....
Belangenorganisatie...ja ja...maar niet van de mijne blijkbaar, eerder voor hun eigen portemonnaie!
Ben benieuwd!

tinas
Berichten: 36
Lid geworden op: 23 okt 2006 10:25

Re: stichting verliespolis 50€ nog niet ontvangen???

Ongelezen bericht door tinas »

Overal is het angstig stil zowel bij Trosradar, Verlierpolis en Woekercliampolis

Ben eigenlijk hoogst verbaasd dat Trosradar verder geen uitzending wijd aan het vervolg van de uitzendingen over de Woekerpolissen want de resultaten zijn zwaar teleurstellend en nog steeds in het voordeel van de vezekerings maatschappijen.

Tros radar en verdere media zoekt/wil blijkbaar geen sensatie op de buis en in de krant hoe de mensen wederom getild zijn.

Het doel van de polishouders was denk ik is simpel opheven polis zonder kosten en met een behoorlijke percentage rendement over de jaren van inleg.
Maar helaas dat zijn maar dromen van Tinas, hopelijk komt er wel een droom uit in de toekomst dat het land bol staat van rechtzaken tegen deze oplichters en dat deze gigantische velies lijden met hun dure kantoor gebouwen omdat zij geen klanten krijgen, hebben of houden.

Groet

Tinus van As

santygo
Berichten: 540
Lid geworden op: 01 apr 2004 19:46

Re: stichting verliespolis 50€ nog niet ontvangen???

Ongelezen bericht door santygo »

Er is nog een derde Stichting zonder duur kantoorgebouw, echter uitsluitend voor het product Koersplan van Spaarbeleg/Aegon.

http://www.koersplandewegkwijt.nl/modul ... =0&thold=0

kersthaas
Berichten: 8
Lid geworden op: 02 feb 2009 10:43

Re: stichting verliespolis 50€ nog niet ontvangen???

Ongelezen bericht door kersthaas »

Kom er nu achter dat de stichting verliespolis niet ingeschreven is bij het Kifid .We kunnen daar dus ook niks bereiken.Moet ik nu aangifte gaan doen van oplichting?.Kom radar doe er iets aan!Nodig die mensen nog eens uit en vraag ze waar die 50€ blijven!!!b]

Lecoq
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 mei 2007 12:59

Re: stichting verliespolis 50€ nog niet ontvangen???

Ongelezen bericht door Lecoq »

Dit is een grote zwendel, die verliespolis.nl!! Ze bedonderen iedereen, met een gesloten enquete naar het schikkingsvoorstel waar 99% zogen. mee instemde!! Ik heb tegen gestemd en als ik hier zo op het forum eens rondneus, heb ik het idee dat meer mensen tegengestemd hebben. Zelf als advokatenkantoor per deal per verzekeraar bijna een miljoen opstrijken en ons het voorstel van de verzekeraars door de strot duwen!!
En deze deal doen ze bij elke maatschappij!! En de deal is uiteraard erg voordelig voor die criminele verzekeringsmaatschappijen...en hoeven ze zich ook nooit meer voor te verantwoorden. Als je ermee instemt vervalt je recht om later een andere deal bij de rechter af te dwingen..
Banken en verzekeraars, het is niet anders dan gelegaliseerde criminaliteit, volledig gedekt door politiek en de wet...

janvoers
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 feb 2009 19:45

Re: stichting verliespolis 50€ nog niet ontvangen???

Ongelezen bericht door janvoers »

Ook ik heb de beloofde €50 nog steeds niet ontvangen.
Kaart na ontvangst ingevuld en gelijk weer ingestuurd
Heb 2 mails gestuurd naar Stichting Verliespolis,maar krijg geen antwoord. Mensen die ook €50 te goed hebben van de Stichting Verliespolis, en geen reactie hebben gegeven REAGEER anders gaat ook dit in een doofpot.En.. Trosradar doe er wat aan!!

Lette67
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 feb 2009 11:47

Re: stichting verliespolis 50€ nog niet ontvangen???

Ongelezen bericht door Lette67 »

Omdat ik de 50 euro van Verliespolis nog niet had ontvangen, besloot ik eens te gaan googelen, om hier te lezen dat ik niet de enige ben.
Na het lezen van de berichten op dit forum heb ik besloten (ook) een brief te sturen naar Verliespolis, met de vraag waar mijn geld blijft. Ik heb er een kopie van mijn ingestuurde stemkaart bijgedaan en verwezen naar de klachten op dit forum.

Ben het eens met jullie: iedereen moet reageren naar Verliespolis, liefst schriftelijk! Want op dit geld hebben wij recht, het is ons toegezegd en bovendien een teruggave van ons inschrijfgeld bij de stichting.

Als ik geen reactie op mijn brief ontvang, stuur ik gewoon een nieuwe, want zo hoort een stichting niet met haar leden om te gaan!

dhartman
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 jul 2007 20:46

Re: stichting verliespolis 50€ nog niet ontvangen???

Ongelezen bericht door dhartman »

Wat een schorie morie zeg. Verzekeraars verwijten dat het oplichters zijn, maar Verliespolis zelf is nog erger. Kritiek genoeg op verzekeraars, dat ze hoge kosten in rekening brengen en hoge rendementen beloven. Typisch een gevalletje van de pot verwijt de ketel.............

Ze brengen 25 euro in rekening en beloven 50 euro uit te keren. Tot op heden nog geen donder ontvangen. Een rendement van 0% dus, tegen 100% kosten. Zelfs de slechtste verzekeraar doet het niet zo slecht.

Waar blijft Radar nu? Eerst veel tam tam, maar nu hoor ik ze niet.

Een mede gedupeerde.

ESalzmann
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 apr 2008 08:44

Re: stichting verliespolis 50€ nog niet ontvangen???

Ongelezen bericht door ESalzmann »

Helaas moet ik me ook hier bijvoegen. Nog steeds niets ontvangen. Mail gestuurd maar geen antwoord! :?

Weet ook niet wat ik nog kan doen. Wellicht iemand nog een suggestie????

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: stichting verliespolis 50€ nog niet ontvangen???

Ongelezen bericht door sjoegel »

Ja, berust in je verlies.

ESalzmann
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 apr 2008 08:44

Re: stichting verliespolis 50€ nog niet ontvangen???

Ongelezen bericht door ESalzmann »

Erg flauw ....

vakkiel
Berichten: 225
Lid geworden op: 02 mar 2008 20:32

Re: stichting verliespolis 50€ nog niet ontvangen???

Ongelezen bericht door vakkiel »

Mischien moet Tros Radar hier ook maar een keer op aangesproken worden. Zij hebben de stichtingen aangeprijst en nu ze niet thuis geven hoor je ook niks meer van heksenberg....

tinas
Berichten: 36
Lid geworden op: 23 okt 2006 10:25

Re: stichting verliespolis 50€ nog niet ontvangen???

Ongelezen bericht door tinas »

Trosradar zit in de wachtkamer en laat de storm over zich heen komen en reageerd nergens op. :evil:
Hot item is nu de woekerpensioenen

Verdere media heeft geen aandacht hiervoor omdat het oud nieuws is en geen sensatie opleverd, de focus ligt nu meer op de recessie :evil:

Ach onze vertegenwoordigers van Verliespolis en Woekerclaim zijn blind,doof en stom en zitten hun winst te verdelen :evil:
Waarom zouden zij reageren zij worden toch niet aangepakt en waarvoor trouwens. wat is de aanklacht :cry:

Dus conclusie het zaakje bloed langzaam dood :evil:

En ach die 50 euro dat is niets met vergelijking tot het bedrag wat het kost einde van de rit met je polis,

En dat alles te danken aan een stemming die in een bananen replubliek
thuis hoort georganiseerd door zwakke vertegenwoordigers.

Maar niet getreurd ben er van overtuigd dat in 2010 als de vergoedingen bekend worden er andere organisatie opstaan om collectief rechtzaken te starten om je recht te krijgen en te halen

Groet

Tinas van As

gerard1740
Berichten: 29
Lid geworden op: 01 mar 2009 11:08

Re: stichting verliespolis 50€ nog niet ontvangen???

Ongelezen bericht door gerard1740 »

Ik heb aan twee enquetes meegedaan 1 van nationale nederlanden en 1 van ASR.
In beide gevallen heb ik (nog) geen vergoeding ontvangen.
Mail aan verliespolis wordt met standaard bericht afgedaan.
Ze stellen dat wanneer er veel dezelfde vragen komen, dat ze deze dan op hun vraag en antwoord agina zetten...
Niet dus, want ik lees dat er meer mensen hebben gemailt.
We moeten denk ik niet mailen maar brieven schrijven naar:

Verliespolis Antwoordnummer 10774 2501 WB DEN HAAG

cees feenstra
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 mar 2009 13:52

Re: stichting verliespolis 50€ nog niet ontvangen???

Ongelezen bericht door cees feenstra »

is er wel iemand die de 50 euro heeft ontvangen?
graag een reactie

Kulkul
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 nov 2006 13:52

Re: stichting verliespolis 50€ nog niet ontvangen???

Ongelezen bericht door Kulkul »

Het wordt tijd voor een Bijltjesdag voor Bank- en Verzekeringswezen en al die parasieten die nog steeds geld uit het eerlijk verdiende inkomen van de burgers proberen te slaan. En met Bijltjesdag bedoel ik dan meer dan het oproer in mei 1787. De tijd van wauwelen is voorbij, nu moeten deze heren en dames ook maar eens fysiek voelen wat ze ons allemaal aandoen. We hebben ons jaren dingen ontzegd zodat we de gemeenschap niet onredelijk zouden belasten als we met pensioen gingen. Maar nee, dit zeldzaam soort graaiers blijft doorgaan.
Onbegrijpelijk is dat nog zoveeel mensen bij zo'n instelling durven blijven te werken; ze zouden hun ogen uit hun kop moeten schamen !!
Maar ja , wat is schamen....???
Willen we naar de Dam ? Dan gaan we naar de Dam !

Kulkul
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 nov 2006 13:52

Re: stichting verliespolis 50€ nog niet ontvangen???

Ongelezen bericht door Kulkul »

Beste mensen van Radar,
Nagel nu eens die club van Verliespolis aan de wand !
Wat hebben ze tot nu toe gedaan voor de mensen van Allianz ?
NIETS, helemaal NIETS.
Het is een club die leuk de centen heeft opgestreken, maar er is geen enkele verantwoording.
CONTACT met ze per e-mail moet in deze tijd toch kunnen ?!!
Nee dit is zwendel met voorbedachten rade !!

Sterkte met je oplichters.
Laatst gewijzigd door Kulkul op 06 mar 2009 16:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten