LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DSB compensatie

Bespreek hier de ontwikkelingen in de woekerpolis-affaire
organo
Berichten: 67
Lid geworden op: 25 feb 2015 15:21

DSB compensatie

Ongelezen bericht door organo »

November 2014 heb ik mij aangemeld voor deze regeling. Snel had ik de papieren, ingevuld, en 2 weken later bericht, 2200 euro in mindering op de hoofdsom. Mooi. 3 weken later moest ik naar het buitenland en in die periode heb ik weer papieren gekregen want ik kwam in aanmerking voor beoordeling overcreditering. Ingevuld maar de termijn was verlopen. Gebeld, en door een medewerkster opnieuw aangemeld met de mededeling dat ik de papieren zou krijgen. Maar er kwam niks. Tot aan November heb ik aan de telefoon gehangen, immers 8 November was de laatste dag voor deze regeling. Niks meer gehoord, ja meneer komt goed. Ik kan mij niet aan de indruk ontrekken dat DSB compensatie de zaak treineert om zo de termijn te laten verstrijken. Zijn er meer mensen die deze ervaring hebben en zo ja, wat te doen.

16again
Berichten: 16106
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: DSB compensatie

Ongelezen bericht door 16again »

organo schreef: Tot aan November heb ik aan de telefoon gehangen, immers 8 November was de laatste dag voor deze regeling....
Altijd schriftelijk doen dit soort zaken, dan heb je bewijs (zeker indien aangetekend verstuurd).

16again
Berichten: 16106
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: DSB compensatie

Ongelezen bericht door 16again »

organo schreef: Tot aan November heb ik aan de telefoon gehangen, immers 8 November was de laatste dag voor deze regeling....
Altijd schriftelijk doen dit soort zaken, dan heb je bewijs (zeker indien aangetekend verstuurd).

Gesloten