LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Avero achmea Oplichters spookrekeningen

Bespreek hier zorgverzekeraars en aanverwante zaken.
bouwvakker
Berichten: 41
Lid geworden op: 16 aug 2009 16:36

Avero achmea Oplichters spookrekeningen

Ongelezen bericht door bouwvakker »

Pasgeleden had ik dus wat gepost over avero achmea.
Nu heb ik pasgeleden een rekening betaalt voor die operatie van 357 euro,krijg ik 5 weken geleden weer een dikke rekening van dat spatadertje..Ik snap er niets meer van,ik heb 4 keer gemaild maar nog steeds geen reactie gehad,want wil toch wel duidelijkheid.Kreeg ik 2 weken geleden weer een rekening van 42 euro,weer van dat spatadertje,weer 3 keer gemaild weer geen reactie gehad,belllen hoef je niet te doen want kost je nog meer geld met die lange wachttijden bij ze.ik weet nu nog niets!
Kom ik vandaag thuis,en wat ligt er op de deurmat een lekkere rekening van 165 euro,die ze even heel graag wilden ontvangen.
Ik toch maar gebeld,en na een half uur aan de lijn gehangen te hebben,eindelijk iemand,en die zou me doorverbinden,kreeg ik een man en die verbond me ook weer door,kreeg ik een meisje aan de lijn de me ook niet kon helpen,na het verhaal uit gelegd te hebben.
U kunt maar beter betalen,ik zeg ja daag dat doe ik niet,zegt ze weet u wel dat wij ook moeten werken voor dat geld...??
Ik zeg ik heb van de week de krant gelezen en het nieuws gezien,weet u dat uw baas meer dan 400.000 per jaar verdient!!Al die directeurs van die zorgverzekeringen verdienen goud geld.
En elk jaar maar duurder maken,en je krijgt niets meer vergoed.en dikke salarisverhogingen elk jaar.
Laten ze eerst maar ander personeel nemen,zo onbeschoft,en ze antwoorden nergens op.
Is alleen om je geld te doen
En ze maken
Het zijn echt oplichters

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Avero achmea Oplichters spookrekeningen

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Is er al bekent waarom je moet betalen? Eigen risico oke is 220,
Heb je toevallig geen hoger eigen risico! Zodat je maandpremie minder is?( geef alleen opties he! )

Ben je in een gecontracteerd ziekenhuis geholpen of bij een kliniek die niet volledig vergoed wordt!dat kan ook nog? Heb je dat al nagekeken?

Tja ook een spatadertje zoals jij het noemt ,weghalen kost geld,alles kost een hoop in de zorg!!
Idd heb het gisteren gelezen mijn verzekering cz spande ook de kroon met jaarsalaris en dan nog roepen wij hoeven geen winst!!!! Nee vet jaar salaris allee over onze rug...en maar bezuinigen ,top jongens

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: Avero achmea Oplichters spookrekeningen

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Mooie actie, zonder informatie een bedrijf voor oplichters uitmaken, roepen dat 'niets' meer vergoed wordt (dikke, vette onzin dus) en even AL het personeel onbeschoft noemen.
Als uw mailtjes ook zo opgesteld waren, vind ik het niet gek dat u geen antwoord krijgt!

witte salie
Berichten: 35
Lid geworden op: 13 dec 2009 21:59

Re: Avero achmea Oplichters spookrekeningen

Ongelezen bericht door witte salie »

Als het een cosmetische behandeling is geweest dan word deze niet vergoed.Ook zonder verwijsbrief van de HA moet je zelf voor de kosten opdraaien.
Even googlen en er gaat een wereld open.

http://www.huidinfo.nl/spataderen.htm

Wat is er in de vergoeding veranderd in 2011?
Vanaf medio 2011 is er veel veranderd in de vergoeding van spataderbehandelingen. Een zeer groot deel van de spatader-behandelingen wordt niet meer vergoed in het basispakket. Of vergoeding plaatsvindt is afhankelijk van de zogeheten CEAP classificatie. Deze wordt vastgesteld via echo-duplex onderzoek. De zorgverzekeraars hebben het uitvoeren van een echo-duplex onderzoek verplicht gesteld. Voor meer informatie over de CEAP classificatie vind u hier.

Hier vind je de codes http://www.huidinfo.nl/CEAP.html en hier staat welke codes wel of niet vergoed worden door de verzekering http://www.braamkliniek.nl/

Gesloten