LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Bespreek hier zorgverzekeraars en aanverwante zaken.
irma1967
Berichten: 5
Lid geworden op: 02 feb 2008 23:36

Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door irma1967 »

Ik ben alle zorgverzekeraars aan het vergelijken, omdat ik over wil stappen. Nu ben ik bij Anderzorg het goedkoopste uit en krijg ook veel meer vergoed als mijn huidige zorgverzekering.
Ik ben onzeker om over te stappen, want merk wel op dit forum dat er bij vrijwel alle zorgverzekeraars wel iets aan de hand is.
Is er iemand die ervaring heeft met Anderzorg. Zowel goede als slechte ervaringen.

Reco
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 nov 2009 11:17

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door Reco »

Wij hebben al enkele jaren onze zorgverzekering bij Anderzorg.
Onze ervaring is positief.

larvekar
Berichten: 44
Lid geworden op: 11 mar 2009 17:00

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door larvekar »

het nadeel van Anderzorg is, is dat bellen 70 cent per minuut kost! mailen en chatten kan wel, maar daar verwijzen ze je graag door naar een andere afdeling waardoor je dus geen antwoord krijgt op je vraag. De premie is laag; de service ook

blijdorp
Berichten: 83
Lid geworden op: 08 okt 2009 17:32

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door blijdorp »

Is al 4 jaar onze zorgverzekeraar vergoedt medicijnen die bij noodzaak nodig zijn daar doen ze niet moeilijk over. Declaraties worden redelijk snel uitbetaald. Via de chat word je keurig geholpen kortom een goed adres.

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door jlthkoch »

Anderzorg is goedkoop maar heeft een slechte service.

Jaren geleden geprobeerd me aan te melden, maar bij aanmelding ging er al zoveel mis dat ik de aanmelding heb geannuleerd, bijna 1 1/2 jaar gezeik gehad tot de kantonrechter aan toe, waarbij men dan aan de kantonrechter verzoekt om de zaak in te trekken omdat men er een paar dagen voor de zitting achterkomt dat men geen zaak heeft.

Lees alle negatieve verhalen op internet (en in dit forum) er maar eens op na...... Het enige voordeel van Anderzorg is de prijs, service levert men niet.

Simon001
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 nov 2009 16:07

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door Simon001 »

Anderzorg zou ik nemen als je eigenlijk geen verzekering wil. Ik was veel geld kwijt aan bellen, anders dan bellen kan niet als er wat fout gaat want op een andere manier word je eigenlijk niet geholpen. (of doorverwezen). Ik ga er nu ook bij weg.

Vervolgens ben ik over gestapt op Zekur.nl ,(bijna net zo goedkoop als Anderzorg) dit is eigenlijk een verzekering van Unive gericht op studenten. Maar aangezien er acceptatieplicht kan iedereen zich aanmelden. Tevens zitten er nog watextra dingen zoals fysio en de pil in de basisverzekering geloof ik.

Bij aanmelden met de volgende code krijg je trouwens nog eens € 12,50 retour.
ZEKUR-code:: Z494e64dK59186cR

sanmarko
Berichten: 45
Lid geworden op: 25 nov 2009 22:10

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door sanmarko »

Ook ik heb mijn zorgverzekering al jaren bij Anderzorg. Hier heb ik in die periode nog nooit problemen gehad. Neemt niet weg dat andere wel problemen kunnen ondervinden. Wat ik wel een klein nadeeltje vind is als je naar de tandarts gaat dat je de rekening eerst zelf moet betalen. Maar je kunt heel gemakkelijk via internet een declaratie formulier invullen en versturen. En over het algemeen is het bedrag binnen een week vergoed.

mgo
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 dec 2009 14:06

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door mgo »

AnderZorg is de beste keus. Ik heb het al 3 jaar, geen problemen gehad tot nog toe.

Het positieve van AnderZorg ten opzichte van Zekur is dat je naar de normale apotheek kunt (bij zekur alleen internet-apotheek) en alle ziekenhuizen (bij zekur alleen 5 of 6 ziekenhuizen in heel Nederland).

Nadeel is dat de aanvullende verzekeringen voor mensen ouder dan 30 te duur is,
maar toch loont het dan om je aanvullende verzekering los bij Menzis, VGZ (geen toeslag ivm geen basisverzekering) of CZ (25% toeslag ivm geen basisverzekering) af te sluiten.

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door jlthkoch »

mgo schreef:AnderZorg is de beste keus. Ik heb het al 3 jaar, geen problemen gehad tot nog toe.
Anderzorg is wellicht een van de goedkopere, maar beste keus is het zeker niet!

Dat jij goede ervaringen met Anderzorg hebt maakt het nog geen goede verzekeraar.

irma1967
Berichten: 5
Lid geworden op: 02 feb 2008 23:36

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door irma1967 »

Ik ben inmiddels al overgestapt naar een andere zorgverzekering. Heb het eens tot op de bodem uitgezocht en er is geen een zorgverzekering waar iedereen tevreden is. Bij alle zorgverzekeraars is er wel wat.
In ieder geval bedankt voor de tips.

keeezi
Berichten: 38
Lid geworden op: 27 nov 2009 06:41
Contacteer:

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door keeezi »

ik ben lid van anderszorg en had mijn sleutelbeen gebroken , ik in elk geval ben positive

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door jlthkoch »

irma1967 schreef:Ik ben inmiddels al overgestapt naar een andere zorgverzekering. Heb het eens tot op de bodem uitgezocht en er is geen een zorgverzekering waar iedereen tevreden is. Bij alle zorgverzekeraars is er wel wat.
In ieder geval bedankt voor de tips.
Bij de ene zorgverzekeraar wat meer als bij de andere. Anderzorg springt er in ieder geval in negatieve zin uit.

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door jlthkoch »

JtC schreef:En vice versa uiteraard, vergeet dat ook niet ;)
Dat klopt, maar uit de vele negatieve ervaringen kun je in ieder geval wel de conclusie trekken dat het bij lange na niet de beste keuze is.

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door jlthkoch »

JtC schreef:Helaas gaan negatieve berichten altijd harder dan positieve berichten. Dit houdt in dat de betreffende partij niet per definitie slecht is. Daarnaast, volgens mij is sinds het nieuwe zorgstelsel op zo'n beetje iedere zorgverzekeraar wel iets aan te merken in negatieve zin. De een vind X k*t, de ander Y. Dus ja, wat moet je kiezen?
Ook dit ben ik met je eens :D
Een partij waar veel klachten over komen is in ieder geval geen beste keuze.
Over veel maatschappijen zie je negatieve verhalen, maar er zal gerust wel een reden voor zijn dat je over Anderzorg meer negatieve verhalen leest dan over de andere maatschappijen.
Ik zou zelf ook niet weten wat je moet kiezen, maar ik zou in ieder geval niet voor een maatschappij kiezen waar veel klachten over zijn.

valken

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door valken »

Met Anderzorg is niets mis betalen declaraties op tijd geven je medicijnen die anderen niet vergoeden, zoals Plavix etc. Maar negatief in het leven staan is ook een kunst.

Niet iedere provider is zo goed nu als UPC en Ziggo die hoge snelheden leveren. Ook daar is veel kritiek op als je alles bij elkaar optelt leveren ze voor weinig geld een goed product.

Een baan bij de overheid biedt vastigheid in dit leven goede beloning en vooruitzichten je zult maar een krediet hebben bij DSB en negatief in het leven staan.

Leve de Koningin !

mgo
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 dec 2009 14:06

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door mgo »

negatieve berichten vind ik wel een beetje te overdreven. Wie aan onveilige seks doet en vervolgens de wereld blaamt voor de opgelopen AIDS is een hypocriet.
AnderZorg is een internetzorgverzekering, zoals zij ook vermelden houden zij de kosten laag door bijna alles via internet te regelen. Als je dan loopt te zeuren over de telefoonkosten, dan hoor je natuurlijk niet thuis bij AnderZorg.

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door jlthkoch »

valken schreef:Met Anderzorg is niets mis betalen declaraties op tijd geven je medicijnen die anderen niet vergoeden, zoals Plavix etc. Maar negatief in het leven staan is ook een kunst.

Niet iedere provider is zo goed nu als UPC en Ziggo die hoge snelheden leveren. Ook daar is veel kritiek op als je alles bij elkaar optelt leveren ze voor weinig geld een goed product.

Een baan bij de overheid biedt vastigheid in dit leven goede beloning en vooruitzichten je zult maar een krediet hebben bij DSB en negatief in het leven staan.

Leve de Koningin !
Toch wel vreemd dat er zoveel klachten zijn als er niets mis is :D
UPC en Ziggo zijn inderdaad slechte providers. (maar dit topic gaat over Anderzorg)
Het is geen kwestie van negatief in het leven staan (zoals jij) maar de feiten onder ogen zien, dat de ene zorgverzekeraar (of internet provider) meer klachten heeft dan de andere.

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door jlthkoch »

mgo schreef:negatieve berichten vind ik wel een beetje te overdreven. Wie aan onveilige seks doet en vervolgens de wereld blaamt voor de opgelopen AIDS is een hypocriet.
AnderZorg is een internetzorgverzekering, zoals zij ook vermelden houden zij de kosten laag door bijna alles via internet te regelen. Als je dan loopt te zeuren over de telefoonkosten, dan hoor je natuurlijk niet thuis bij AnderZorg.
Ik heb het over de vele klachten, niet over telefoonkosten (de meeste klachten over Anderzorg gaan daar ook niet over) Als je goede service wilt hoor je niet thuis bij Anderzorg.

valken

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door valken »

Toch wel vreemd dat er zoveel klachten zijn als er niets mis is :D
UPC en Ziggo zijn inderdaad slechte providers. (maar dit topic gaat over Anderzorg)
Het is geen kwestie van negatief in het leven staan (zoals jij) maar de feiten onder ogen zien, dat de ene zorgverzekeraar (of internet provider) meer klachten heeft dan de andere.
Ik lees nergens klachten over Anderzorg maar ik heb dan niet zoals jij een glazenbol en ik sta ook nog niet op de negatieve lijst van de Tros :D

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: Wie heeft er ervaring met Anderzorg

Ongelezen bericht door jlthkoch »

valken schreef:
Toch wel vreemd dat er zoveel klachten zijn als er niets mis is :D
UPC en Ziggo zijn inderdaad slechte providers. (maar dit topic gaat over Anderzorg)
Het is geen kwestie van negatief in het leven staan (zoals jij) maar de feiten onder ogen zien, dat de ene zorgverzekeraar (of internet provider) meer klachten heeft dan de andere.
Ik lees nergens klachten over Anderzorg maar ik heb dan niet zoals jij een glazenbol en ik sta ook nog niet op de negatieve lijst van de Tros :D
Als je nergens klachten over Anderzorg leest dan ben je goed blind. Daarnaast zou ik niet weten wat je met je opmerking over "negatieve lijst" bedoeld, want die is er niet. Zou die er al zijn dan zou ik daar niet opstaan, want ik kan er ook niets aan doen dat een aantal bedrijven negatief bekend staan. (behalve bij figuren zoals jou, die uiteraard alles beter weten dan al die mensen die klagen.
Je bent overigens zelf al hard op weg om op de denkbeeldige negatieve lijst te komen als je hier net op dit forum komt kijken en gelijk al van die onzin uit gaat lopen kramen.........

Gesloten