zilveren kruis combinatiepolis / ziezo

Bespreek hier zorgverzekeraars en aanverwante zaken.
Dirkie
Berichten: 2933
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: zilveren kruis combinatiepolis / ziezo

Ongelezen bericht door Dirkie »

Lowieze schreef:
06 dec 2023 22:26
Wat is het verschil tussen ZieZo en Zilveren Kruis:

“ZieZo is de voordelige online verzekering van Zilveren Kruis. Met ZieZo regel je zo veel mogelijk online. Je kunt bijvoorbeeld medicijnen online bestellen. En voor 100% vergoeding moet je sommige hulpmiddelen online bestellen.
Ik bestel mijn medicijnen niet bij de Zorgverzekeraar want dat is geen apotheek. Ik bestel ze gewoon online bij mijn apotheek en die regelt het met de zorgverzekering. En als ik iets moet betalen dan hoor ik dat wel van de zorgverzekering.

Lowieze
Berichten: 6607
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: zilveren kruis combinatiepolis / ziezo

Ongelezen bericht door Lowieze »

Dirkie schreef:
14 dec 2023 10:25
Lowieze schreef:
06 dec 2023 22:26
Wat is het verschil tussen ZieZo en Zilveren Kruis:

“ZieZo is de voordelige online verzekering van Zilveren Kruis. Met ZieZo regel je zo veel mogelijk online. Je kunt bijvoorbeeld medicijnen online bestellen. En voor 100% vergoeding moet je sommige hulpmiddelen online bestellen.
Ik bestel mijn medicijnen niet bij de Zorgverzekeraar want dat is geen apotheek. Ik bestel ze gewoon online bij mijn apotheek en die regelt het met de zorgverzekering. En als ik iets moet betalen dan hoor ik dat wel van de zorgverzekering.
Dat staat er toch ook niet dat je medicijnen bij je zorgverzekeraar kunt bestellen.

Plaats reactie