• 12-05-2015

'Consument merkt weinig van supermarktfusie'

  • 1 min. leestijd
supermarkt_fruit800.jpg

Een samengaan van Ahold en Delhaize zal geen grote gevolgen hebben voor de consumenten in Nederland en België. Ze zullen er weinig van merken in de winkels, verwacht de Groningse hoogleraar retail en marketing Laurens Sloot. 'Grote ombouwoperaties zijn niet nodig.'

Weinig overlap

Service-supermarkt

Belgen meeste baat

Efficiënter

Gerelateerd

Albert Heijn moet stoppen met actie

  • 06-04-2011

Schappen Albert Heijn weer aangevuld

  • 04-07-2011
albert_heijn160.jpg

Kassa'tjes en winkelwagentjes op bij Albert Heijn

  • 17-04-2012
anp-_supermarkt_kassa312.jpg

'Albert Heijn verlaagt prijs van 1000 artikelen'

  • 09-09-2013
anp-albert_heijn312.jpg

'Albert Heijn houdt duur imago'

  • 04-10-2013
anp-bonuskaart_ah312.jpg

Albert Heijn komt met persoonlijke bonuskaart

  • 08-10-2013
ups_312.jpg

'Geen UPS-afhaalpunten in iedere Albert Heijn'

  • 11-10-2013
acteur_ah_piekema_312.jpg

Reclame-icoon na 10 jaar weg bij Albert Heijn

  • 29-12-2014
anp-albert_heijn312.jpg

Albert Heijn stopt met Puur & Eerlijk

  • 10-01-2015
kristalglas2_312.jpg

Albert Heijn misleidde klanten met kristalglas

  • 10-02-2015
hummus_312.jpg

Gevaarlijke bacterie in hummus Albert Heijn

  • 20-02-2015
istock_supermarkttest_supermarkt_628.jpg

Boodschapper laat zich niet verleiden door win- en verzamelacties

  • 25-09-2015

Radar nieuwsbrief

Ontvang het laatste nieuws rechtstreeks in je inbox. Schrijf je vandaag nog in voor onze nieuwsbrief en blijf altijd op de hoogte!

Tip de redactie

Jouw suggestie, onze brandstof! Deel je ideeën voor nieuwe consumenten onderwerpen op televisie, socials en de site van Radar.

WhatsApp

Heb jij een tip of een probleem? Voeg Radar toe aan de contacten op je telefoon en stuur ons een bericht.

Radar Panel

Deel jouw ervaring! Sluit je aan bij ons panel en maak het verschil!

Forum

Discussieer mee op ons forum! Meld je vandaag nog aan en deel je inzichten met andere leden.

Radar uitzending

Radar is het platform met de kritische kijk op consumentenzaken. Het televisieprogramma is elke maandag om 20:25 uur live te zien bij AVROTROS op NPO 2. De presentatie is in handen van Antoinette Hertsenberg en Fons Hendriks.

HomeActueelUitzendingenReactiesProgramma-informatieVeelgestelde vragen
Algemene voorwaardenPrivacy statementsCookies