Hoe krijg je je te veel betaalde parkeergeld terug? - reactie APP&SMS Parking
Radar heeft APP&SMS Parking uitgenodigd om op 1 mei 2017 in de studio aanwezig te zijn. Hieronder lees je de reactie van het bedrijf.
'Hierbij bevestigen wij niet in te gaan op uw uitnodiging.
De reden hiervan is, dat voor het onderwerp dat besproken wordt, wij voor onze klanten al een oplossing bieden zoals eerder omschreven op uw site.
APP&SMS Parking hecht te allen tijde veel waarde aan de mening van haar klanten en stelt iedere genuanceerde reactie dan ook erg op prijs en behandelen deze met grote zorg.
Wij vinden het tot slot spijtig dat er consumenten zijn, die bij welke provider dan ook, problemen ondervinden van de dienst 'mobiel parkeren' als geheel. Wij werken er binnen onze organisatie iedere dag aan om de klant zo goed mogelijk te ontzorgen bij het parkeren. Een correcte afhandeling van een opgelopen schade bij storingen binnen ons systeem waarbij de gebruiker geen blaam treft is hier ook een onderdeel van.'Lees ook de eerdere reactie van APP&SMS Parking op de uitzending van Radar van 24 april 2017: Hoge parkeerkosten via app - reactie APP&SMS Parking