Telefoonteam

Ook vanavond zit Jeroen met zijn Telefoonteam weer klaar om je consumentenkwesties te inventariseren. Hieronder de onderwerpen:

Zoals bekend is Hyves gestopt als sociaal netwerk. Alle profielen, vriendenlijsten, foto's en krabbels zijn verwijderd. Hyves is nu alleen nog een spellenplatform. Veel oud-gebruikers hebben daar wel nog steeds een account, en vaak zonder het te weten. Volledig opheffen en verwijderen van je account, dat is sinds kort mogelijk. We leggen je hier stap voor stap uit hoe je ook je laatste sporen op Hyves eenvoudig uitwist.Oproep: Online boekingservaring vliegtickets Radar is op zoek naar mensen die ervaring hebben met het wijzigen van online vliegtickets.  Sommige maatschappijen bieden flextarieven aan, waarbij je je tickets voor een klein bedrag kunt wijzigen. Vul hieronder het formulier in.

Hi-prepaidtegoed compensatie

De vader van meneer Rothengatter is vorige zomer overleden, maar had nog een kleine 60 euro tegoed op zijn prepaid simkaart van Hi staan. Zijn weduwe en de rest van de familie maakten geen gebruik meer van de kaart dus ze vroegen aan Hi of ze dit tegoed konden terugkrijgen. Volgens de klantenservice van Hi was dit 'onmogelijk'. Radar heeft hierover ook contact gehad met Hi. De provider geeft nu uit coulance toch het bedrag terug aan de familie Rothengatter. Zijn weduwe krijgt een bos bloemen voor het ongemak en Hi gaat kijken hoe zulke situaties in de toekomst voorkomen kunnen worden.Oproep: Maak een video van je (kapotte) Sony Xperia Z

Een telefoon zo sterk als staal, superslank en waterdicht. Dat is de Sony Xperia Z. Tenminste, als we Sony zelf moeten geloven. Maar in de praktijk lijkt Sony zijn beloftes niet waar te maken. Wij roepen iedereen die problemen heeft met zijn Sony Xperia Z op om een filmpje te maken en naar ons op te sturen.  Vul het formulier in.Consumentenkwestie melden?

Wil je een consumentenkwestie melden? Bel tussen 19.30 en 22.00 uur de Radarlijn: 0800 - 1343. Of gebruik ons contactformulier.