LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] MarQ contacteerd Spaar Select gedupeerden

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

MarQ contacteerd Spaar Select gedupeerden

Ongelezen bericht door Pieter »

Bij de vereniging komen meldingen binnen dat het financieel advies buro MarQ, de schade die veroorzaakt is door Spaar Select wel voor hen willen oplossen.

Spaar Select heeft zich in Nederland via een sterfhuis constructie failliet laten gaan. En is doorgestart onder de handelsnaam MarQ.

De wolven in schaapskleren proberen nu weer een slaatje uit de ellende van deze gedupeerde te slaan. Wees op je hoede. Zodra MarQ aan de deur staat heb je te maken met een bedrijf wat o.a. lease elende onder de naam Spaar Select verkocht heeft.

http://www.pay-back.nl/organogram.htm#SpaarSelect

Mvg Pieter

HvdB
Berichten: 1097
Lid geworden op: 25 aug 2004 17:58

Re: MarQ contacteerd Spaar Select gedupeerden

Ongelezen bericht door HvdB »

Pieter, wat kunnen we nu in hemelsnaam hieraan doen??
Nu kunnen we het wel vergeten.... :roll: :(

hari
Berichten: 178
Lid geworden op: 07 sep 2004 00:58

Re: MarQ contacteerd Spaar Select gedupeerden

Ongelezen bericht door hari »

Als ik het goed begrijp betekent dat, dat mensen een contract hebben afgesloten met als tussenpersoon Spaarselect, nu kunnen worden "geholpen" door Marq.

Tja, je moet maar durven Marq of Spaarselect.

Dat is het haast hetzelfde als mensen die bij Legiolease een contract hebben afgesloten, worden geholpen door Dexia.

johan 1
Berichten: 112
Lid geworden op: 24 mei 2004 11:53

Re: MarQ contacteerd Spaar Select gedupeerden

Ongelezen bericht door johan 1 »

Die gasten van Marq eens langs laten komen en dan eens flink bijwerken.
Die leasebak die ze bij hebben als das om hun nek draaien, en die koffer met leugens op laten vreten.
Dat Issabella Baker haar meuten maar thuis houd anders vallen er nog doden.

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: MarQ contacteerd Spaar Select gedupeerden

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Waarom mag jíj zoiets nu wél zeggen?????

HvdB
Berichten: 1097
Lid geworden op: 25 aug 2004 17:58

Re: MarQ contacteerd Spaar Select gedupeerden

Ongelezen bericht door HvdB »

Johan 1, dat zijn keiharde woorden die je gebruikt. Je weet dat ene Farid veroordeeld gaat worden wegens een soortgelijke posting.

Impact is begonnen met dit soort bedreigingen. Impact...zie je nou waar je mee bezig bent????????????

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: MarQ contacteerd Spaar Select gedupeerden

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Je weet dat ene Farid veroordeeld gaat worden wegens een soortgelijke posting.
?
Maar toch, Hvdb....jij snapt het ook nog steeds niet.....

Hollander
Berichten: 1290
Lid geworden op: 20 okt 2003 22:01

Re: MarQ contacteerd Spaar Select gedupeerden

Ongelezen bericht door Hollander »

Bij de vereniging komen meldingen binnen
Pieter, ik snap beste dat je Payback een goeie club vindt, maar het is wel arrogant om niet eens meer de naam van Payback te noemen en alleen nog maar over "de vereniging" te spreken. Het begon met het mopperen door Piet op een andere vereniging die niets zou doen, en nu is Payback al gepromoveerd tot "de vereniging". Laat mekaar toch gewoon in de waarde, en accepteer dat jouw club niet de enige is die goed werk doet.

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: MarQ contacteerd Spaar Select gedupeerden

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Hollander er staat toch het adres van pay back onder?
Pieter weet ook wel dat PB niet de enige vereniging is die iets goed doet hoor!

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: MarQ contacteerd Spaar Select gedupeerden

Ongelezen bericht door impact »

Pardon, HvdB? Was juist JIJ niet degene, die er mee is begonnen mij allerlei verwensingen en scheldwoorden toe te voegen? Dan moet je ook op jouw beurt weten te incasseren, want wie in een glazen huis zit moet niet beginnen met stenen te gooien.

Overigens geloof ik niet dat jij een bonafide gedupeerde bent en alleen maar in het forum aanwezig bent om de zaak op te jutten.
Ga in plaats daarvan liever eens een strandwandeling maken!

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: MarQ contacteerd Spaar Select gedupeerden

Ongelezen bericht door croosjes »

boswandeling

ad
Berichten: 194
Lid geworden op: 05 jul 2003 22:11

Re: MarQ contacteerd Spaar Select gedupeerden

Ongelezen bericht door ad »

De 'adviseur' van Spaarselect heeft mij bewust verkeerd geinformeerd
door te verklaren dat de inleg gegarandeerd is.
Ik heb hem hier later persoonlijk ( telefonisch ) op aangesproken maar
hij verschuild zich achter de zgn geheimhoudingsplicht. Mag ik dus opdraaien voor de geleden schade.
Als ik die nepadviseur onverhoopt tegen het lijf loop, heeft hij een probleem dat kan ik hem wel verzekeren.

Hollander
Berichten: 1290
Lid geworden op: 20 okt 2003 22:01

Re: MarQ contacteerd Spaar Select gedupeerden

Ongelezen bericht door Hollander »

Hoi Ad,

Als dat zo is, dan zou ik de adviseur aansprakelijk stellen voor je restschuld. (los van een proces tegen Dexia)

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: MarQ contacteerd Spaar Select gedupeerden

Ongelezen bericht door impact »

Ad, waarom doe je geen aangifte wegens fraude c.q. oplichting tegen die adviseur bij politie of justitie. Die vinden zijn adres wel uit hoor en met je gewonnen vonnis in je hand nemen ze misschien je aangifte wel serieus bij de politie.

Groet, impact

rust
Berichten: 516
Lid geworden op: 13 jan 2004 21:39

Re: MarQ contacteerd Spaar Select gedupeerden

Ongelezen bericht door rust »

zodra die man van marq voor de deur staat, deze opendoen en meteen een directe vuistslag in zijn gezicht geven, moet je eens kijken hoe gauw hij verdwenen is.

Mensen ga niet met aegon en consorten in zee. Aegon heeft een rijke historie wat betreft wanproducten, bv. koersplan e.d.

ad
Berichten: 194
Lid geworden op: 05 jul 2003 22:11

Re: MarQ contacteerd Spaar Select gedupeerden

Ongelezen bericht door ad »

Hollander en impact,

Het gaat in mijn situatie over een Sprintplan. Daarbij onstaat geen restschuld.
Al meer dan een jaar geleden heb ik dit afgekocht en
in die tijd heb ik de politie gebeld maar die zeiden dat ik een advocaat moest raadplegen omdat deze vorm onder het civiele recht valt.

Destijds is er op dit forum reeds een discussie over gevoerd.Toen kwam ook naar voren dat de bewijslast erg moeilijk ligt.
Er zijn verder geen getuigen en er staat ook niets van op papier.

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: MarQ contacteerd Spaar Select gedupeerden

Ongelezen bericht door Pieter »

Ad,

Meld je bij de werkgroep sprintplan van payback via e-mail adres [email protected]
Wellicht dat je alsnog kunt procederen, ondanks dat je contract hebt afgekocht.

nadere informatie;
zie webpagina; http://www.pay-back.nl/wsp.htm

Mvg
Pieter

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: MarQ contacteerd Spaar Select gedupeerden

Ongelezen bericht door impact »

Ad, natuurlijk valt het Sprintplan op zichzelf onder het civiel recht. Het gaat er echter om dat het je op frauduleuze wijze en onder valse voorwedselen is aangesmeerd door die verkoper van Spaarselect.
Die moet trouwens in het bezit zijn van een Assurantie-B diploma om zoiets te mogen verkopen.
Probeer aangifte te doen tegen die verkoper omdat hij je heeft bedrogen. Alleen de bewijsvoering is lastig. Het zou daarom geen kwaad kunnen als je tenminste twee geloofwaardige getuigen zou kunnen vinden (geen familie of relatie!) die bij die deal tegenwoordig waren en jouw woorden kunnen bevestigen. Als je begrijpt wat ik bedoel!

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: MarQ contacteerd Spaar Select gedupeerden

Ongelezen bericht door croosjes »

allemaal,heeft u een probleem die opgelost moet worden buiten het normale proces patroon maak dan een afspraak en wij gaan in samenwerking met de advocaten aan het werk naoverleg met u.

kijk op Website: WWW.SCHADELOOS-STELLING.NL of neem contact op via het envelopje of bel even.

Hollander
Berichten: 1290
Lid geworden op: 20 okt 2003 22:01

Re: MarQ contacteerd Spaar Select gedupeerden

Ongelezen bericht door Hollander »

zodra die man van marq voor de deur staat, deze opendoen en meteen een directe vuistslag in zijn gezicht geven
Tja, zo werkt dat in Nederland met steeds meer moslims: een steeds grotere groep mensen denkt dat je met geweld alles op kan lossen. Gelukkig is Dexia nog wel een organisatie die geen knokploeg op de been brengt om Piet Koremans te molesteren, wat dat betreft hebben ze een nettere werkwijze dan veel mensen op dit forum.

Gesloten