LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ABN Amro heeft interesse in Dexia.

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
studex
Berichten: 185
Lid geworden op: 09 jul 2004 19:35

Re: ABN Amro heeft interesse in Dexia.

Ongelezen bericht door studex »

Zolang dexia negatief in beeld is,gaan de aandeelkoersen langzaam dalen en dat heeft negatieve gevolgen voor dexia.

lhardeman
Berichten: 250
Lid geworden op: 02 jul 2003 19:33

Re: ABN Amro heeft interesse in Dexia.

Ongelezen bericht door lhardeman »

Door N.L. (d5e0a503.kabel.telenet.be - 213.224.165.3) op Woensdag, 24 November 2004 - 17:34:
Impact,
Toch maar eens controleren als je iets post: Dexia 16,45 (+0,61%) . (Naar beneden kachelt met 0.06 ?? Je bent grappiger dan Geert Hoste en Hans Teeuwen samen !!) Hoeveel maanden ben je nu al de val van Dexia aan het aankondigen ? En het enige dat ze doen is verder stijgen !
Heb dit ongeluksaandeel vorig jaar gekocht aan 9.05. Wat een pech voor mij!! Kan je me misschien nog een aandeel aanwijzen waarvan je zeker weet dat ze gaan dalen ? Ik koop ze direct !!

Wat bruneel betreft: hij heeft bijna geen enkele bevoegdheid meer wat de Dexia groep(!) betreft! Als ik me niet vergis heb ik reeds eerder gepost dat hij uitgewezen werd naar Nederland juist om hem op een zijspoor te zetten en hem de zwarte piet te kunnen doorschuiven! Once more: Dexia is meer, véééééél meer dan de hollandse poot !!!!!!!!
Vriendelijke groeten,
N.L.

Julika
Berichten: 403
Lid geworden op: 30 nov 2003 18:50

Re: ABN Amro heeft interesse in Dexia.

Ongelezen bericht door Julika »

Wat fijn voor Dexia. Gefeliciteerd !

Eegalease zal hun nog wat centen kosten.

groetjes Julika

Gesloten