LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DEXIA beeindigd bancaire activiteiten

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
marij1961
Berichten: 10
Lid geworden op: 29 okt 2012 10:03

Re: DEXIA beeindigd bancaire activiteiten

Ongelezen bericht door marij1961 »

dan zullen wij de boel ook eens af gaan sluiten...we krijgen nu een 5500 euro. we hadden gedacht misschien gaan ze iets doen met degene die niet gaan stoppen na hun brief... maar blijkbaar gaan ze gewoon verder tot 2019...eerlijk gezegt snap ik er dan niet veel van ..... maar we gaan het boek ook dicht doen..het heeft wat geld gekost... maar gelukkig konden we het missen... er zijn ergere dingen in het leven :wink:

juwita
Berichten: 901
Lid geworden op: 01 aug 2008 13:46

Re: DEXIA beeindigd bancaire activiteiten

Ongelezen bericht door juwita »

Tja mensen die zo eenvoudig geld kunnen missen, zijn meestal niet al te kritisch. Pas maar op met zo'n houding !
Maar mocht je over 5 of 10 jaar nog eens aan je Legio Lease perikelen terugdenken, bedenk dan dat je niet alleen belazerd bent met het product zelf door Legio Lease (lees: AEGON's Bank Labouchere), maar door middel van de zg. Duisenberg schikking feitelijk ook nog eens door een geheim samenwerkingsverband (onderling afgestemde feitelijke gedraging) van Dexia, een advocatenkantoor (Barents/Krans a.k.a. Stichting Leaseverlies), de Consumentenbond, Wim Duisenberg. DNB, de AFM, het Ministerie van Financien en meer dan een handvol rechters met een verborgen (eigen belangen) agenda. En tegen zo'n kongsi is inderdaad vrijwel geen kruit gewassen.

Lekker landje ! Nederland: het land van de achterkamertjes, de verborgen agenda's en de old boys netwerken.

marij1961
Berichten: 10
Lid geworden op: 29 okt 2012 10:03

Re: DEXIA beeindigd bancaire activiteiten

Ongelezen bericht door marij1961 »

waarom moet ik oppassen met zon houding ?? ik kan er nachten van wakker liggen..ik kan op men hoofd gaan staan..ik verander er niks mee..en dan laat ik door dit mijn leven toch nie vergallen.
ja ik kan 100 euro in de maand missen..er zijn wel meer mensen die dat kunnen.
en idd niet kritisch genoeg geweest...een dure les maar wel een les geweest.
dus toch iets mee geleerd.
en ik denk over 5 of 10 jaar hier niet aan terug..dit boek gaat dicht...gesloten.
en we kijken weer voorruit.
heb al wel wat landen in de wereld gezien.
geloof me er zijn nog ergere landen als nederland.

Carel51
Berichten: 14
Lid geworden op: 24 nov 2012 09:20

Re: DEXIA beeindigd bancaire activiteiten

Ongelezen bericht door Carel51 »

@Peewee

Naar aanleiding van uw reacties het volgende.

Hieronder een aantal denigrerende quotes van uw hand:
“Voor de Dexia klanten die nu pas wakker worden ”

““@Marije1961, Wanneer er 22.500 is betaald en 3.400 uitgekeerd, sta je natuurlijk niet IN DE PLUS. Mogelijk geen restschuld, maar wel een dik verlies. En dat was ook wel te voorspellen, want aandelenleaseproducten zijn kansloze producten om ermee een positief rendement te maken, ook 15 jaar geleden.”
Als je kunt voorspellen kun je schatrijk worden! Ik kan je verzekeren er is niemand die kan voorspellen. U dus ook niet.

“Het lijkt erop dat enkelen ontwaken uit een tienjarige winterslaap. De aandelenlease-affaire is toch echt al in 2002 losgebarsten. Niet in 2012. ”


Waarom doe je dat?
Achteraf andere de les lezen is zo jammer……….

Misschien is een nieuwe Nick name het overwegen waard. Wat denk je van: Betweter.
Het ga je goed.

Carel

ClaimConcept
Berichten: 1974
Lid geworden op: 22 mei 2012 10:45

Re: DEXIA beeindigd bancaire activiteiten

Ongelezen bericht door ClaimConcept »

peewee schreef:Voor de Dexia klanten die nu pas wakker worden, valt eigenlijk alleen een KIFID klachtprocedure aan te raden. Daarvoor hoeft men geen (dure)advocaat in de arm te nemen. Wordt de klacht wegens verjaring afgewezen of word je niet-ontvankelijk verklaard door het KIFID, dan heb je ook geen hoge kosten hoeven maken. Hier geldt: niet geschoten is altijd mis. Zie http://www.kifid.nl
Lees wel eerst het reglement door.

Succes ermee !
Je weet nooit hoe een koe een haas vangt

Carel51
Berichten: 14
Lid geworden op: 24 nov 2012 09:20

Re: DEXIA beeindigd bancaire activiteiten

Ongelezen bericht door Carel51 »

ClaimConcept schreef:
peewee schreef:Voor de Dexia klanten die nu pas wakker worden, valt eigenlijk alleen een KIFID klachtprocedure aan te raden. Daarvoor hoeft men geen (dure)advocaat in de arm te nemen. Wordt de klacht wegens verjaring afgewezen of word je niet-ontvankelijk verklaard door het KIFID, dan heb je ook geen hoge kosten hoeven maken. Hier geldt: niet geschoten is altijd mis. Zie http://www.kifid.nl
Lees wel eerst het reglement door.

Succes ermee !
Je weet nooit hoe een koe een haas vangt
Hier geldt: niet geschoten is altijd mis.

Lees deze eens:
http://www.iex.nl/Column/106911/Kifid-s ... dders.aspx
:D

Gesloten