LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] WIE HEEFT ER EEN REACTIE VAN DEXIA N.A.V. STUITINGSBRIEF??

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
studex
Berichten: 185
Lid geworden op: 09 jul 2004 19:35

WIE HEEFT ER EEN REACTIE VAN DEXIA N.A.V. STUITINGSBRIEF??

Ongelezen bericht door studex »

Vandaag ontving ik een brief van dexia en waarschijnlijk is dit een reactie ( die bestaat uit 4 velletjes a4 ) n.a.v. de stuitingsbrief die door mijn partner is getekend,de reactie mag beschouwd worden als standaard antwoord van de door dexia ingehuurde advovaten.

Steeds staat in die brief wat steeds voorkomt :
" Juridische Positie Dexia " .

Wat wel vermeld staat is :

" In de advertentie is vermeld dat een risico van beleggen met geleend geld is,dat een schuld kan resterenaan het einde van de looptijd van de overeenkomst.Een waarschuwing van deze strekking is op drie plaatsen te vinden,waarvan twee in de hoofdtekst en een aan het einde onder het omlijnde " Let op ! " .Weliswaar krijgt in de advertentie de mogelijkheid dat met de WinstVerDriedubbelaar winst wordt gemaakt aanzienlijk meer nadruk dan de mogelijkheid dat verlies wordt geleden en een schuld ontstaat,maar voor een reclame-uiting,waarin overdrijving binnen zekere grenzen niet onrechtmatig is,gebeurd dit -gemeten naar de maatstaf van een gemiddeld geinformeerde,omzichtige en oplettende consumet- niet in misleidende zin."

" De rechtbank amsterdam oordeelde dan ook dat van misleiding - in de zin van artikel 6:194 BW - geen sprake was . "

Tot zover de reactie van dexia.

Dexia wordt volgende week door ons ingeschakelde advocaat
gedagvaardigd!

De dagvaardiging is door de deurwaarder op 18 november j.l. aan dexia overhandigd !!
Nu is het een kwestie van tijd, maar dit kan wel 3 maanden duren voordat dexia hierop gaat reageren.


Een prettige avond iedereen!

Met vriendelijke groeten

Studex.
Laatst gewijzigd door studex op 20 nov 2004 22:38, 1 keer totaal gewijzigd.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: WIE HEEFT ER EEN REACTIE VAN DEXIA N.A.V. STUITINGSBRIEF??

Ongelezen bericht door JH »

Dit is typisch een standaardreactie naar aanleiding van de rechtszaak die Leaseverlies heeft gehad waarbij dexia gewonnen heeft op het punt van misleiding. Omdat zij de winst hebben behaald met de aanklacht misleiding, voeren zij dit zelfs aan in een standaardreactie op een brief die een geheel andere strekking heeft.

Studex, heel veel succes met de dagvaarding van jullie advocaat tegen dexia volgende week.

zilver
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 nov 2004 20:54

Re: WIE HEEFT ER EEN REACTIE VAN DEXIA N.A.V. STUITINGSBRIEF??

Ongelezen bericht door zilver »

Op 27 oktober aangetekend de sluitingsbrief naar DEXIA/Bank gestuurd.
Deze kon niet worden aangeboden omdat er niet thuis was volgens TPG Post en is de zending naar het postkantoor Amsterdam/Veemarkt gegaan om daar te worden opgehaald door DEXIA/Bank
.
Volgens worden deze gewoon geweigerd door DEXIA.
Deze is tot heden niet opgehaald.
=Zijn er meer mensen die dit is overkomen=
Graag een reaktie hierop.

Zilver

Sa
Berichten: 80
Lid geworden op: 03 jul 2003 17:15

Re: WIE HEEFT ER EEN REACTIE VAN DEXIA N.A.V. STUITINGSBRIEF??

Ongelezen bericht door Sa »

Ik heb de brief op 29-10-2004 met handtekening retour opgestuurd
en heb daar nog niks van gehoord.

Dit krijg ik als ik het invul bij Track&Trace van TPG

Barcode : 3SRMHR******
Postcode : 1019GM



De volgende gegevens zijn over uw zending gevonden:
Statusinformatie
Datum Locatie

Zending geaccepteerd en gesorteerd door TPG Post 30-10-2004
Arnhem-J de Wittln , sorteren aangetekenden

Zending in distributieroute 30-10-2004 Amsterdam-Veemarkt , bestelling

Zending niet uitgereikt - niet thuis; zending naar afhaalkantoor (Amsterdam-Veemarkt) 01-11-2004 ( Amsterdam-Veemarkt )


Onderstaande behoort als uitleg bij de laatste link(Amsterdam-Veemarkt)


Zending niet uitgereikt - niet thuis; zending naar afhaalkantoor


Op het afleveradres was bij aanbieding van de zending helaas niemand thuis.
De zending kan worden afgehaald op een TPG Post afhaalkantoor (locatie tussen haakjes).
Een schriftelijke kennisgeving hiervan is achtergelaten op het afleveradres door een medewerker van TPG Post.


Wat moet ik nu nog doen ...... :?: :?:

Vrgr Sa

Gesloten