LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ouderenuurtje tijdens bezoek thuiszorg

Nijogeth
Berichten: 10093
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Ouderenuurtje tijdens bezoek thuiszorg

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Een telefoonboek, bestaat dat nog?

Erthanax
Berichten: 9742
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Ouderenuurtje tijdens bezoek thuiszorg

Ongelezen bericht door Erthanax »

Alleen antiquarisch.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Ouderenuurtje tijdens bezoek thuiszorg

Ongelezen bericht door moederslink »

Ik heb er nog één, onderin de kast :D voor barre tijden dan maar bewaren.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Ouderenuurtje tijdens bezoek thuiszorg

Ongelezen bericht door scontra »

Erthanax schreef:
24 mar 2020 13:53
Alleen antiquarisch.
Maar ik kan er nog weleens een tel.nummer in vinden die niet is opgenomen in de digitale versies en zo bewijst dat oud niet altijd afgedankt hoeft te betekenen.
Maar als het moet, dan veeg ik m'n k....... er mee af, alhoewel !? :wink:

Erthanax
Berichten: 9742
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Ouderenuurtje tijdens bezoek thuiszorg

Ongelezen bericht door Erthanax »

Het postcodeboek werkt ook nog prima. Het laatste spoorboekje bleek helaas niet erg accuraat meer.

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Ouderenuurtje tijdens bezoek thuiszorg

Ongelezen bericht door tttlocke »

Radar heeft het weer niet goed begrepen. Er is geen verplichting voor ouderen om in dat uurtje boodschappen te doen noch is er een verbod om dat op een ander tijdstip te doen.
Dus we hoeven niets 'op te lossen'.

sake1987

Re: Ouderenuurtje tijdens bezoek thuiszorg

Ongelezen bericht door sake1987 »

Ik lees hierboven dat de verzorging wel een uur later kan komen. Maar veel van onze cliënten kunnen pas naar buiten als wij zijn geweest, Een paar steunkousen kunnen misschien na 8 uur aan, maar als de cliënt dan al een uur aan het winkelen is geweest zijn de enkels al zo vol vocht dat dit bijna niet meer wil. Ook zijn er veel van onze cliënten die zonder ons geen kleding stuk aan krijgen, dan maar in de nachtpon winkelen? En natuurlijk kunnen we om 05.00 uur op route gaan, maar wie zit daar op te wachten? Nee gelukkig komt er bij ons ook nog een winkelwagen langs.

Lowieze
Berichten: 6656
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Ouderenuurtje tijdens bezoek thuiszorg

Ongelezen bericht door Lowieze »

sake1987 schreef:
24 mar 2020 19:00
Ik lees hierboven dat de verzorging wel een uur later kan komen. Maar veel van onze cliënten kunnen pas naar buiten als wij zijn geweest, Een paar steunkousen kunnen misschien na 8 uur aan, maar als de cliënt dan al een uur aan het winkelen is geweest zijn de enkels al zo vol vocht dat dit bijna niet meer wil. Ook zijn er veel van onze cliënten die zonder ons geen kleding stuk aan krijgen, dan maar in de nachtpon winkelen? En natuurlijk kunnen we om 05.00 uur op route gaan, maar wie zit daar op te wachten? Nee gelukkig komt er bij ons ook nog een winkelwagen langs.
Maar zijn dat dan wel klanten die zelfstandig naar een winkelcentrum gaan of doen anderen de boodschappen voor hen?

sake1987

Re: Ouderenuurtje tijdens bezoek thuiszorg

Ongelezen bericht door sake1987 »

Lowieze schreef:
24 mar 2020 19:20
sake1987 schreef:
24 mar 2020 19:00
Ik lees hierboven dat de verzorging wel een uur later kan komen. Maar veel van onze cliënten kunnen pas naar buiten als wij zijn geweest, Een paar steunkousen kunnen misschien na 8 uur aan, maar als de cliënt dan al een uur aan het winkelen is geweest zijn de enkels al zo vol vocht dat dit bijna niet meer wil. Ook zijn er veel van onze cliënten die zonder ons geen kleding stuk aan krijgen, dan maar in de nachtpon winkelen? En natuurlijk kunnen we om 05.00 uur op route gaan, maar wie zit daar op te wachten? Nee gelukkig komt er bij ons ook nog een winkelwagen langs.
Maar zijn dat dan wel klanten die zelfstandig naar een winkelcentrum gaan of doen anderen de boodschappen voor hen?
Nee die doen na de zorg allemaal zelfstandig boodschappen

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Ouderenuurtje tijdens bezoek thuiszorg

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Lidl heeft ouderen kassa, speciaal voor de grijze plaag, elke dag van 9.00 uur tot 11.00 uur en dat is beter dan de AH je moet vroeg op om tussen 7.00 en 8.00 alles binnen halen.

Mag ik dan een een Humor volle opmerking maken naar moeder met kinderwagen, je ziet er nog goed uit voor je leeftijd....!
Ze had bord nog niet gezien en best leuk.... gelijk foto gemaakt voor haar hard werkende man.... :mrgreen:

Gesloten