ING saldo klopt regelmatig niet?

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Moneyman
Berichten: 30237
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: ING saldo klopt regelmatig niet?

Ongelezen bericht door Moneyman »

Hahahahaha :lol: :mrgreen: :lol: :mrgreen: :lol:

Tuurlijk JD, jij wel... :lol: :lol:

PGros
Berichten: 1153
Lid geworden op: 01 feb 2021 11:33

Re: ING saldo klopt regelmatig niet?

Ongelezen bericht door PGros »

J. Deltoer schreef:
01 mei 2024 12:17
Misschien klOpT hEt ooK wEl. Ik krijg regelmatig juist een paar honderd euro gestort van de ING. Zomaar. En ik heb daar niet eens een rekening.
Dat kan dus kloppen.
Kaat Mossel schreef: ↑
.......en boekte daarom een paar honderd euro van mijn SNS rekening op de ING rekening. Dit was nog aan het begin van de nieuwe salarismaand. Tot mijn verbazing kon ik de volgende dag geen pinbetaling doen met mijn ING pas. Ik heb opnieuw een paar honderd euro overgemaakt en kom opnieuw niet in de winkel betalen. Dat is zo een aantal keren doorgegaan En opnieuw Saldo 0.
Ze schreef het over van haar sns rekening naar jou ing nummer en daarom was het niet bij haar bijgeschreven.

Erthanax
Berichten: 9735
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: ING saldo klopt regelmatig niet?

Ongelezen bericht door Erthanax »

J. Deltoer schreef:
01 mei 2024 12:17
Misschien klOpT hEt ooK wEl. Ik krijg regelmatig juist een paar honderd euro gestort van de ING. Zomaar. En ik heb daar niet eens een rekening.
Zo zo, je bent vandaag vroeg begonnen, waarde Deltour :mrgreen:

Lapsang
Berichten: 126
Lid geworden op: 29 jul 2011 08:26

Re: ING saldo klopt regelmatig niet?

Ongelezen bericht door Lapsang »

Net als met de meterstanden kun je het beste alles wat met geld te maken heeft zelf bijhouden in een PlanMaker- of Excel-bestand. Dan merk je het zelf onmiddellijk als er iets niet klopt. Ik begrijp niet wat je aanmoet met een begin- of een eindsaldo.

Plaats reactie