LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BOYCOT WNF!

Dierenmishandeling of ander dierenleed kan je hier bespreken.
CeeCee

BOYCOT WNF!

Ongelezen bericht door CeeCee »

Het lijkt mij duidelijk na de uitzending over de zeehonden dat deze groepering geen steun meer verdient!
Daarom roep ik iedereen op om deze leugenachtige maar vooral LAFFE organisatie te boycotten en volle steun geven aan orgainisaties die WEL 100% achter dieren staan!

CeeCee


PS: Wisten jullie dat het WNF wordt gesponsord door Essent... Je weet wel dat bedrijf dat stroom levert door gebruik te maken van kernreactoren. OOK ERG GOED VOOR HET MILIEU! WNF, je denkt ook aan alles....

Marianne

Re: BOYCOT WNF!

Ongelezen bericht door Marianne »

Hoi CeeCee, toevallig dezelfde gedachte op hetzelfde moment gehad.

Astrid Boeklagen

Re: BOYCOT WNF!

Ongelezen bericht door Astrid Boeklagen »

Als leerkracht van een groep 7 in Amsterdam-zuid zie ik me, na het zien van jullie item m.b.t. het WNF standpunt, genoodzaakt mijn groep te activeren actie te nemen tegen dit volstrekt onaanvaardbare beleid.

Daar onze schoolpopulatie bestaat uit zo'n 1500 zeer bewuste ouders en niet terugschrikt voor het organiseren van acties als Help Afghanistan, ben ik ervan overtuigd dat het WNF, m.i. verdiend, met het prolongeren van de steun aan Canada, zichzelf niet populairder zal maken.
Hopelijk kunnen wij wat uitrichten tegen de volslagen domheid van het WNF dat (zo begrijp ik uit de woorden van de WNF-woordvoerdster) klaarblijkelijk minstens 15 jaar multimedia heeft gemist.
Onze kinderen gelukkig niet!!!!!

Gesloten