LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] zeehonden slachting

Dierenmishandeling of ander dierenleed kan je hier bespreken.
marco

zeehonden slachting

Ongelezen bericht door marco »

waar is wnf nu mee bezig!!
wat is dat voor waardeloze stichting?
ik heb altijd gedacht dat wnf voor de dieren was om te beschermen,en dan nog zo onschuldig zeggen:ach er zijn er toch genoeg? ZE MOETEN D,R EIGEN KAPOT SCHAMEN!!!!!
EN DAN ZO,N TELEVIESIE SPOTJE LATEN ZIEN VAN:KIJK EENS MENSEN WAT WIJ VOOR DE DIEREN DOEN,NOU VAN MIJ KRIJGEN ZE GEEN GELD MEER!!!,IK WIL HIERBIJ DE MENSEN WAARSCHUWEN
GEEN LID MEER VAN ZE TE WORDEN.
dus als ik het goed begrijp,dan kan dat ook met ons gebeuren? ach we hebben toch genoeg mensen,daar kunnen wel wat van doodmaken? zo is het toch?
en als je nou echt van bont houd,koop dan gewoon nep bont,u blij en de zeehonden blij want die leven nog.
afz.marco

Mike van Veen

Re: zeehonden slachting

Ongelezen bericht door Mike van Veen »

Met grote ergernis heb ik gisteren zitten kijken naar de uitzending van Radar!.

De naam van de betreffende dame van het WNF Nederland ben ik kwijt, maar wat een schijheiligheid, als men haar vraagt of ze weet hoe de zeehonden worden afgemaakt! "Met een geweer, geloof ik"; zei ze met een schijnheilige kop! (Mijn excusses voor mijn taalgebruik).

Deze organisatie moet toch weten dat deze weerloze dieren, met een knuppel (na 3 a 4 maal slaan)om het leven worden gebracht. Ik zelf durf niet eens naar de beelden te kijken, omdat ik dan misselijk wordt.

Ik denk dat met mij er vele anderen zullen zijn die hun donateurschap aan het WNF per direct zullen stopzetten! Wellicht dat het WNF dan daar eens misselijk van wordt!

Met groot disgenoegen,

Mike van Veen

Gesloten