LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] zeehondjes

Dierenmishandeling of ander dierenleed kan je hier bespreken.
kim rutten

zeehondjes

Ongelezen bericht door kim rutten »

ik steun dus de dierenbescherming en ben in alles een dierenvriend (en met mij nog veel anderen) maar het wnf moest dirikt z'n naam verliezen en alle donateurs moesten zich terugtrekken. hiet ben je toch ook geen donateur voor om die beestjes op wat voor manier dan ook ,dood te maken. ik ben hier heel erg boos over op het wnf en ze moesten zich diep schamen. ook al is het geen beschermd diersoort het heeft een hart en een recht op een leven net als jij en ik. ik stuur ook nog een bericht naar het wnf! wie doet mee. gr kim

Herman van Eck

Re: zeehondjes

Ongelezen bericht door Herman van Eck »

Het wereld natuurfonds nederland dient onmiddellijk haar aktiviteiten te stoppen.
Het verweer op tv dat zij alleen opkomen voor bedreigde diersoorten is flauwekul.
Ik roep alle mensen op, die in het verleden het wereld natuurfonds (finiancieel)steunden, hun steun toe te vertrouwen aan de dierenbescherming.

Annelies Jansen

Re: zeehondjes

Ongelezen bericht door Annelies Jansen »

Ik ben het helemaal eens met Kim. Alle donateurs moeten zich terugtrekken en het WNF zou zijn naam moeten verliezen.Ik heb me enorm opgewonden over de uitzending, waarin zo'n muts van het WNF staalhard staat te verkondigen dat ze niet weten hoe ze de zeehondjes doden. Daar zijn beelden genoeg van geweest en de hele wereld weet dat!
Ze zijn hun naam niet waard.

R.P.van rossum

Re: zeehondjes

Ongelezen bericht door R.P.van rossum »

of ze helemaal van de pot af zijn gerukt of zo.
het is van de zotte dat er nog van die mafkezen
rond lopen om op deze wijze dieren laten af maken.
Dumpen die handel.

Martin van der Horst

Re: zeehondjes

Ongelezen bericht door Martin van der Horst »

Diep geschokt ben ik na het zien van de beelden.
Wie haalt het in godsnaam in z'n hoofd om die arme weerloze dieren dood te knuppelen ? Zij zouden moeten kunnen terugslaan !!
Op slag verbieden die akties en het WWF aanklagen wegens wandaden tegen de dierlijkheid!! BAH!!!!

Gesloten