LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Petje af

Nieuwe fiets gekocht of problemen met jouw scooter? Bespreek hier jouw ervaringen.
Eagle Wing
Berichten: 33
Lid geworden op: 02 nov 2007 20:17

Petje af

Ongelezen bericht door Eagle Wing »

Komt mijn vrouw thuis uit haar werk in de wijk, (wijk verpleegster) om even voor een crematie zich om te kleden.
Zet haar snor brommer voor de deur, gaat naar binnen, en komt even later naar buiten en ja hoor weg......
Is er een met haar snor brommer vandoor, sloten door geknipt, mantje door geknipt om bij het contact slot te komen en contact slot verwijdert.
Buur vrouw ziet hem weg rijden.......

Paniek, dus maar eerst naar de crematie met ander vervoer, daarna aangifte doen, wat denkje, ze is nog niet op de crematie of de politie belt al dat hij is gevonden.......
We moesten nog aangifte doen........
Ja, als je dan ook een vals kenteken plaatje er achter hangt, en de politie in het voorbij rijden deze in typt en ziet dat iets niet in orde is.....

Petje af voor de politie die zo snel een misdrijf heeft opgelost, en de dader heeft zitten.....

Wel veel schade, maar die is te verhalen zo blijkt bij de dader.

groeten Gertjan

BMS.Purmerend

Re: Petje af

Ongelezen bericht door BMS.Purmerend »

mazzel dit is 1 op de 1000. doe mee aan de lotto man.

marnix
Berichten: 814
Lid geworden op: 02 nov 2005 11:30

Re: Petje af

Ongelezen bericht door marnix »

Bij ons waren de kentekenplaten geroofd, vond de sterke arm ze dezelfde dag al terug bij wat boefjes achterop hun ranzige scooters. Of het nu toeval was of ouderwets speurwerk maakt me niet zoveel uit. Blij ben ik wel!

BMS.Purmerend

Re: Petje af

Ongelezen bericht door BMS.Purmerend »

Er rijden er nu zat rond met een gestolen kenteken.
Voorheen was de plaat aan de kleur te herkennen.
Ik denk dat de verzekering en RDW aan een sticker moet gaan denken die overeen komt met de APK sticker.
Op deze manier is het wel duidelijk te herkennen of de brommer met vals of gestolen kenteken rijd.
Maar er is weer een maar, je kunt dan voor dat jaar weer een heel jaar rijden op een dan weer gestolen kentekenplaat.
Tja het beste is de in combinatie te doen je kenteken vast te popen.
Wij doen dit nu ook of met op elke hoek een T-stripje

Gesloten