LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] (Anonieme) klachten over Valys gezocht!

Ervaringen met gehandicaptenvervoer? En ben je hier niet tevreden over of juist wel? Geef hier jouw mening.
marieke-peters
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 sep 2007 08:57

(Anonieme) klachten over Valys gezocht!

Ongelezen bericht door marieke-peters »

Mail al u klachten naar mij ([email protected]). Ik ben in contact gekomen met een journalist die er iets over wil schrijven, maar dan moet ik zo veel mogelijk klachten over valys hebben!! U mag zelf kiezen of er met naam in komt, of anoniem!

alert

Re: (Anonieme) klachten over Valys gezocht!

Ongelezen bericht door alert »

Doe eens navraag hoe de rit van Mevrouw *******-***** van zondag 14 oktober 2007
Gouda -Veldhoven en visa versa is verlopen .
chauffeurs die niet weten hoe je rolstoelen vast zet , de weg niet weten . Een rit gepland voor 2.1/2 uur 5 uur over doen .
Geen wettelijke rusttijden aanhouden .
Mensen uit de bus willen zetten en direct weg willen rijden de invalide wordt
nog wel op de stoep gezet maar daar houd het dan wel bij op.
Een navigatie systeem "Zelf " moeten aanschaffen de baas betaald namelijk niet .

Met de regelmatigheid van de klok mensen "NIET" opkomen halen met het vaste verhaal .Het persoon heeft de rit afgebeld. Terwijl het persoon netjes klaar zit opdat de chauffeurs de mensen bang maken ,als je niet klaar zit rijden WIJ weg.

Wie controleert dat steletje ongeregeld eigenlijk.

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: (Anonieme) klachten over Valys gezocht!

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Vervoer voor mensen met een beperking. aan die journalist...

Dit is alweer een tweede oproep van die orde!!

Hallo!!
Met een beetje onderzoek zijn er honderden verhalen te vinden!!
Daarvoor is een herhaald verzoek niet nodig.

De basis is gewoon hardstikke duidelijk!! De prijs die deze en vorige regeringen voor dat soort vervoer over hebben/hadden!!

Dan krijg je ook die kleine bazen waarvan 10 bussen en daarvan 4 uit zuinigheid niet eens APK-gekeurd (en de chauffeur moet de boete betalen).
Bussen zonder werkende blower (condens op alle ramen!!).
Bussen die alleen van binnenuit te openen zijn.
Zonder binnenspiegel, niet werkende handrem, zonder werkende dashboardverlichting en erger nog! Kapotte oprijplaten en te weinig goede vastzetmiddelen.En........ met DIE gebreken sommige toch ook wel weer goedgekeurd voor de APK (dus ook corruptie op dat vlak!! En op aanwezigheid van goede vastzetmiddelen worden dit soort bussen NIET APK-gekeurd !!!)

EN .............. dan spreken wij nog wel over een ervaren chauffeur die dan maar in vredesnaam zelf zorgt voor een worgpen en (goede)spanbanden.
Een chauffeur die regelmatig gedwongen word om de rijtijdenwet te overschrijden op straffe van op staande voet ontslag (en dat SWI en UWV vinden protesteren tegen rijtijdenwet-overschrijding géén goede reden!!!)
Maar dat ook op chauffeurs wordt bezuinigd is dus ook duidelijk toch???

Schrijf dan ook maar op dat dit hele "keurmerktaxi" puur bedonderen is!!!
Immers, de kwaliteit komt van de chauffeur en geen één bus die ik tot nu nog gezien heb voldoet aan die eisen die ik heb gelezen waaraan een keurmerkbus/taxi zou moeten gaan voldoen!!

Kortom, je kunt er vele kranten mee volschrijven en op dit soort fora ruim voldoende zeer schrijnende verhalen vinden!!

Die tweede oproep van "de journalist" valt bij mij dan ook in het verkeerde keelgat want er is materiaal genoeg om over dit vervoer te schrijven.
Tik maar VALYS/gehandicaptenvervoer/TRAXX-vervoer in !

Een boos wordende
Grootvader

swoefie
Berichten: 7
Lid geworden op: 17 dec 2008 18:18

Re: (Anonieme) klachten over Valys gezocht!

Ongelezen bericht door swoefie »

Is het geen sniekie-gedrag van die journaliste iets heimelijk te willen horen van klagers (de makkelijke slachtoffers); meldt je zelf aan bij Radar (via de gangbare weg) en dit forum is getuige de forumvoorwaarden niet voor dit soort mensen geschikt.

Waarom niet gewoon open en eerlijk zijn, naar de klagers toe?



Mijn leuze: Ik ben open, eerlijk en oprecht naar mijzelf en anderen...!

Gesloten