LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Groeneharthopper van Connexion standaard een foute planning

Ervaringen met gehandicaptenvervoer? En ben je hier niet tevreden over of juist wel? Geef hier jouw mening.
mysticpreu
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 dec 2010 10:55

Groeneharthopper van Connexion standaard een foute planning

Ongelezen bericht door mysticpreu »

Ik ben opzoek naar ervaringen van mensen uit de omgeving gouda die ervaringen hebben met de groeneharthopper. Hieronder zien jullie mijn zoveelste klacht naar dit bedrijf.

Geachte klachtencommissie,





Vorige week mocht ik van u een excuusbrief ontvangen met daarbij 2 geschenkkaarten voor de niet op tijd geleverde ritten. Waarvoor mijn dank.





Heelaas was het gisteren voor connexion/groeneharthopper wederom onmogelijk mij op tijd te vervoeren.



Ondanks de wat misschien lastige weersomstandigheden en verkeersdrukte vind ik dit onbegrijpelijk.



Ik had een rit besteld om 17.45 om 18.00 uur de uiterlijke ophaal tijd werd ik gebeld door het regiovervoer.



Er was een vertraging van een uur. Dit betekende voor mij dat ik weer genoodzaakt was mijn ritten te annuleren. En dat ik dus weer een belangrijke lesavond heb gemist.



Volgende week 9 december heb ik een garantie rit om 17.10 en een reguliere rit om 20.15 uur. Dit omdat ik op deze avond mijn examen heb. Ik moet u zeggen dat ik heel weinig vertrouwen heb in een goed verloop hiervan.



Het verbaast mij dat jullie zulke slechte service leveren als het gaat om planning. De omstandigheden van weer en verkeer waren bekend. U zou daar als vervoerder op in moeten haken met voldoende personeel.



Ook als deze factoren niet spelen lijkt het voor jullie moeilijk om mensen op de gevraagde tijd te vervoeren.

Het is mij opgevallen dat 9 van de 10 ritten de taxi pas 15 tot 20 minuten na de uiterste tijd komt aanrijden.



Ook de belservice werkt niet. Sinds 1 november is daar een nieuw systeem voor maar van de ongeveer 6 ritten die ik in die periode heb gemaakt ben ik 1x gebeld door de chauffeuse.



Het lijkt connexion maar niet te lukken om op tijd te komen zelfs niet op ritten die gewoon wekelijks of misschien wel dagelijks op de planning staan.





Als ik dan kijk naar andere vervoerders zoals RMC/RTC die zijn al tijd op tijd. Mocht het een enkele keer niet lukken dan wordt de klant hier over ruim op tijd geïnformeerd. En wat de weersomstandigheden ook zijn dan nog zorgen ze er voor dat ze op tijd bij de klant zijn.



Wellicht dat jullie hen is kunnen vragen hoe ze dat doen.



Ik ben benieuwd naar jullie reactie en hoop dat ik volgende week dan toch echt op tijd door jullie wordt opgehaald.



Hoogachtend

Gesloten