LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] incasso gestuurd door kpn

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
mirretje
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 apr 2005 19:59

incasso gestuurd door kpn

Ongelezen bericht door mirretje »

Ik kreeg laatst een betalingsherinnering. Of ik per direct bijna 500 euro over wilde maken. Er stond verder niksin de brief alleen dat kpn hen opdracht heeft gegeven. Het rare is dat ik alles automatisch betaal en alles netjes afgeschreven is. Toen ik de brief verder ging inspecteren kwam ik bij het bankrekening nummer uit. Dit was het banknummer van mijn ex. Ik ben meer dan een jaar geleden bij hem weggegaan en heb de kpn over laten schrijven op zijn naam. Dus ik de kpn gebeld. zij konden mij niet verder helpen omdat ze het uit handen hadden gegeven aan dat incasso buro. Dat incassoburo kon mij ook niks verder vertellen, maar vroegen wel om bewijzen. Ik heb deze bewijzen ( brief dat het overgeschreven is op mijn ex zijn naam + uitschrijving uit de woning waar de tel.nota voor was) opgestuurd met nog een brief erbij hoe zij bij mij terecht zijn gekomen en hoe dit mogelijk was. Echter nog niks gehoord. Naderhand nogmaals een brief gestuurd of zij mij op de hoogte willen brengen van alles. Zij wilden dat ik met spoed de bewijzen opstuurde, dit gedaan en nu hoor ik niks meer..
Fijn hoor kpn, ze hebben hun zaakjes goed geregeld..
iemand een idee wat ik eraan kan doen??

MVG,
Mirretje

Gast

Re: incasso gestuurd door kpn

Ongelezen bericht door Gast »

Ja kpn dagvaarden en een geldbedrag eisen voor al je moeite en emotionele schade.
Alleen zo begrijpen ze mensen.

Gesloten