LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geld verdienen met surfen...

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Jeroen Mensink

Geld verdienen met surfen...

Ongelezen bericht door Jeroen Mensink »

Laatst werd me gevraagd of ik iets af wist van de vele online services, die wereldwijd worden aangeboden, die je rijk kunnen maken met surfen en het ontvangen van emails etc etc. Ik heb eens op wat nieuwsgroepen gekeken, maar helaas daar worden alleen de bewuste programma's en mogelijkheden aangeboden. Ik heb ook nog enkele van die aanbieders bezocht, maar goed... hun disclaimer is op zich niets mis mee. Ze geven geen garantie, wat ook erg goed te begrijpen is. Ik kan dus eigenlijk de vraag nog steeds niet beantwoorden anders dan wat ik in de disclaimers van die sites lees. Ik neem aan dat de voorbeelden van deelnemers ook wel op waarheid gebaseerd zijn, maar goed... daar hoef ik geen waarde aan te hechten, want iedereen die ooit eens in een pyramide spel getrapt/ gestapt is weet dat het heel mooi kan klinken en toch heel anders kan uitpakken.

Heeft iemand ervaring met deze manier van 'geld verdienen'?

Groet,

JM

Dennis1976
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 apr 2004 18:38

Re: Geld verdienen met surfen...

Ongelezen bericht door Dennis1976 »

Hallo Jeroen,

Er zijn een paar bedrijven die geld geven als je surft of junkmail(vaak spam atvertentie's) wil ontvangen ik ken er eigenlijk maar 1 goed en dat is euroclix die gebruik ik zelf ook je kan dan vrij makkelijk aangeven wat je vervelend vind en wat niet.

Maar je moet niet denken dat je er snel rijk van word want ik ben nu al zo'n 3 jaar lid en heb nu ongeveer een 20 euro bij elkaar gaspaart haha maarja het is wel leuk want je kan er ook kadotjes op de site mee uitzoeken.

Groeten en veel suc6 ermee.

Dennis

vliegveld

Re: Geld verdienen met surfen...

Ongelezen bericht door vliegveld »

dit is misschien wel een goede site:

http://www.0euro.nl/ (klik op verdienen)

Gesloten