LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nieuwe reorganisatie bij UPC

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
den Draayer

Nieuwe reorganisatie bij UPC

Ongelezen bericht door den Draayer »

Het kon niet uitblijven, de vele opzeggingen, aanhoudende klachten en groeiende onvrede bij de klanten, daar moet iemand voor bloeden.
En UPC kennende zullen weer de verkeerde mensen eruit geschopt worden, zoals het maar al te vaak in het verleden bewezen is.

Genaamd reorganisatie Focus, ze zien daar niet zo scherp bij UPC.
Dit wordt weer een grote fiasco, al die waardeloze managers zo scheel en loens als de pest die zullen wel een lijstje maken van die mensen die weg kunnen dat wordt lachen en huilen tegelijk.

Gast

Re: Nieuwe reorganisatie bij UPC

Ongelezen bericht door Gast »

Ben ook weg per 31 december bij chello.
Kunnen nog geen eens een news server goed laten lopen.
Films mp3 alles incompleet.
Plaatjes series ook incompleet leuk internetten zo.
Dus voor mij geen chello plus meer. :D
Dus voor mij geen upc foon meer. :D
Dus voor mij geen upc digital meer. :D
En over een schotel dan kabel er ook uit :mrgreen:
Het Credo van Chello is: "The best Things come to those who wait, and wait, and wait, and............Misschien lang genoeg gewacht?? Of toch niet lang genoeg????? (ja telang dus mooi weg straks) :D

Gast

Re: Nieuwe reorganisatie bij UPC

Ongelezen bericht door Gast »

UPC Rotterdam is nu aan de beurt, werken daar misschien te veel allochtonen of durven ze slecht functionerende autochtonen deze keer wel aan te pakken, en niet zoals in het verleden, goeie eruit idioten blijven.

word vervolgd:

Chris
Berichten: 123
Lid geworden op: 09 okt 2003 18:58

Re: Nieuwe reorganisatie bij UPC

Ongelezen bericht door Chris »

UPC komt er bij mij niet meer in, ben bezig om een schotel aan te schafen, en heb op een aantal forums kunnen zien dat je al voor minimaal 200,- euro al een schotel + digitale ontvanger + card reader/writer al in huis hebt.
Dan beschik je over 2 slots om 2 digikaarten in te steken, goed voor een 4000 kanalen.
Binnen 2 jaar heb je het eruit.

Gesloten