LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Toch niet allemaal kommer en kwel bij UPC.

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Beetle
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 dec 2003 17:07

Toch niet allemaal kommer en kwel bij UPC.

Ongelezen bericht door Beetle »

Wat me nu weer overkwam....


Al vaak had ik het ze toegeschreeuwd. Ik werd gek van hetzelfde deuntje als ik iedere keer naar de helpdesk belde. En het leed werd alleen maar erger toen er ook nog eens 10 cent per minuut werd gevraagd voor het ellenlange verblijf aan de hoorn van de telefoon. Er is iets veranderd. Ten goede.

Iedereen die ooit wel eens gebeld heeft naar deze lijn zal weten dat Ingrid Drissen (heeft dat mens nog een leven?) je eerst vroeg naar je postcode. Dit moest je intyen. Waarna nog eens werd verteld wat je ingetoetst had... E je moest nog bevestigen of je het juist had ingetypt.

Ingrid met twee radiocollega's

Daar zijn we nu eindelijk van af!
Nog wel wordt je gevraagd het postcode in te typen maar je wordt meteen doorverwezen naar het hoofdmenu. Ook hier is iets veranderd. Weer hoor je Ingrid het menu opdreunen maar dat gaat nu een stuk sneller. Gevolg is weer een beetje tijdwinst. En dat merk je toch als boze klant. De snelheidsverbetering werkt goed zalvend.

Nog meer veranderd? Ja.
Het deuntje is weg!!! Ik wordt terwijl ik wacht bediend met echte muziek! Wel wordt die onderbroken door... Ingrid... die me verteld dat "alle medewerkers in gesprek zijn" maar ik wordt snel geholpen....

Aj, toch nog iets te veranderen! Want terwijl ik het complete "November Rain" van Guns 'n' Roses aanhoor wacht ik nog steeds op een persoon die me te woord kan staan. Dat nummer duurt 8 minuten en 54 seconden. Tel daarbij het keuzemenu op en ik heb weer een Euro verbrast aan UPC.

Ach ja, sommige dingen veranderen nooit.... :roll:

Gesloten