LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Uitgaand mailfilter: UPC zwijgt in alle talen!

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
francina

Re: Uitgaand mailfilter: UPC zwijgt in alle talen!

Ongelezen bericht door francina »

P.S ik zou willen dat ik hier een printscreen kon neerzetten en jullie allemaal zou kunnen overtuigen van dit ongelofelijke gebeuren :D

Francina

Re: Uitgaand mailfilter: UPC zwijgt in alle talen!

Ongelezen bericht door Francina »

Toch maar even chello gebeld dat ik ervan baal en ze zouden mij terug bellen en hebben dat ook gedaan vanmiddag.Maar ze zeggen er niks aan te kunnen doen en dat het toch met dat bcc te maken heeft. Je kunt in de bron van het bericht dan je eigen naam ook niet terug vinden :( . Het heeft niks met een spamfilter te maken zeiden ze,en ook kan het zo zijn dat iemand spam verstuurd naar alle adresssen die op dat mail adres lijken. Goed, blijf toch vreemd omdat dat adres zo op de onze lijkt. :roll:

mezelf

Re: Uitgaand mailfilter: UPC zwijgt in alle talen!

Ongelezen bericht door mezelf »

francina: je kunt NIET ZIEN of je in het BCC staat..
het gaat om BLIND CARBON COPY.

nooit opgevallen dat de meeste spammail alle mailadressen (die je kunt zien) in alfabetische volgorde staat.
Kans is dus 90% aanwezig dat jou mailadres in het bcc veld staat.

Daarnaast ging dit onderwerp over een spamfilter op de uitgaande mail. Iemand WebWereld al gevraagd waar ze het vandaan hebben? Heel UPC weet namelijk van niets, voor de rest is het vrijwel nergens bekend gemaakt (behalve dan sites die weer quoten uit het artikel van webwereld). Zou van webwereld wel eens de bronnen van het artikel willen weten

Gesloten