LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC RULEZ, SNELHEDEN OMHOOG

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Gast

Re: UPC RULEZ, SNELHEDEN OMHOOG

Ongelezen bericht door Gast »

Maar snel internetten doe je voorlopig nog niet met CHELLO lol :P

wolf85

Re: UPC RULEZ, SNELHEDEN OMHOOG

Ongelezen bericht door wolf85 »

in mijn regio beginnen ze in juli pas met de snelheids verhoging :(
terwijl nieuwe chello leden direct de nieuwe snelhedne krijgen. echt weer UPC : :evil:

Gast

Re: UPC RULEZ, SNELHEDEN OMHOOG

Ongelezen bericht door Gast »

Dat komt waarschijnlijk omdat je in Rdam of omstreken woont.
Daar hebben jullie nog modems op een ander platform.
Dat moet eerst omgeruild worden.
Vandaar.

j.van sante

Re: UPC RULEZ, SNELHEDEN OMHOOG

Ongelezen bericht door j.van sante »

UPC heeft alleen niet gezegd wanneer en waar ze gaan versnellen
ik betaal voor een classic aansluiting maar krijg voor een light aansluiting binnen.
Zo kan ik ook van alles toezeggen en beloven

Gast

Re: UPC RULEZ, SNELHEDEN OMHOOG

Ongelezen bericht door Gast »

Haal alles uit je kabel

alles is dus in dit geval misleidend gezien de FUP/AUC en het onduidelijke datalimiet !!!!!!

KFAno1

Re: UPC RULEZ, SNELHEDEN OMHOOG

Ongelezen bericht door KFAno1 »

Fantastisch die upgrades, maar wanneer krijgt Friesland. Naar verluid is Friesland niet rendabel genoeg voor UPC, dus doen ze friesland als laatste. De rest van Nederland heeft de upgrade al 3 maanden. Reageer daar es op UPC-medewerkers !!!!! :evil:

Gast

Re: UPC RULEZ, SNELHEDEN OMHOOG

Ongelezen bericht door Gast »

Ik woon in Lwd en ik heb wel al de nieuwe snelheid.
Lwd ligt dan wel niet in Friesland, maar Friesland om Lwd heen, maar toch zou Friesland ook de nieuwe snelheid moeten hebben.

gegroet
Leeuwarden, Anti-Fries

Gast

Re: UPC RULEZ, SNELHEDEN OMHOOG

Ongelezen bericht door Gast »

datalimiet? nou ik download veel maar het enige is dat ik chello wel traag vind maar datalimiet merk ik niks van het is alleen bij mij wel zo dat ik een dag in de maand niks kan met inet :? maja k vin t hier wel beetje overdreven allemaal dit hele forum

Christiaan

Re: UPC RULEZ, SNELHEDEN OMHOOG

Ongelezen bericht door Christiaan »

Daar zit dus precies de kneep. Er zijn mensen die gewoon alle dagen willen internetten. Met mijn Cistron adsl verbinding met 8092/1024 heb ik in 1 jaar tijd welgeteld 10 minuten storing gehad. En daar betaal je net zoveel voor als Chello Plus. Zit wel datalimiet op van 100 GB maar doen niet moeilijk als je 150 GB per maand haalt.

Hiervoor had ik Chello en dat was een grote puinhoop. Soms dagen geen internet. Heb zelfs een periode van 6 weken onafgebroken storingen gehad. Bleek constant aan iets in het wijkcentrum te liggen. Is drie keer een monteur mee bezig geweest, iedere keer belde die dan weer aan: ja, internet doet het weer en tv zenders zijn ook weer goed (hele VHF band gaf sneeuw). Maar na een uurtje internetten begon het gelazer weer. Weer geen verbinding. Tv bleef dan nog een dag of twee goed tot het desbetreffende kabeltje het weer begaf. Gelukkig werd er hier in de buurt ook fors gebeld vanwege het slechte beeld.

In die periode heb ik Chello opgezegd. Lig nog steeds in de clinch met UPC officieel omdat ik weiger te betalen over die periode voor kabelinternet. Heb al een dagvaarding een keer gekregen van interim justitia. Alleen nog nooit een deurwaarder gezien. En anders heb ik nog telefoongegevens van het inbellen in die periode om toch me mail te zien.

Yaksa

Re: UPC RULEZ, SNELHEDEN OMHOOG

Ongelezen bericht door Yaksa »

Heb een entry abo bij UPC. (met limiet van 500 MB per maand).
In maart een totaal van 1179 MB dataverkeer gehad, da's dus ruim 2 x m'n limiet; UPC reageert niet.
Deze maand zit ik alweer op ruim 700 MB en UPC laat nog steeds niks van zich horen. Ik wordt ook niet gecapt of zoiets dus voorlopig ga ik nog ff door.
Volgens mij kunnen ze ook niet elke klant individueel gaan bekijken en reageren ze pas als er klachten uit de buurt komen over inzakkende snelheden.

Gast

Re: UPC RULEZ, SNELHEDEN OMHOOG

Ongelezen bericht door Gast »

niet te hard roepen yaksa, de eerste 2x hoor je idd niets, daarna ga ze je zien als een veelgebruiker en knijpen ze je gewoon af.....

UPC stopt er vanzelf mee :cry:

hoffie

Re: UPC RULEZ, SNELHEDEN OMHOOG

Ongelezen bericht door hoffie »

zijn er meer mensen die sinds de snelheidsverhoging last hebben van een instabiele verbinding???????
regelmatig valt gedurende paar seconde verbinding weg, bij upload je complete download snelheid kwijt, enz.......

krijg het idee dat chello die hele upgrade van de snelheid helemaal niet aan :?

Gast

Re: UPC RULEZ, SNELHEDEN OMHOOG

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb sinds de snelheidsverhoging alleen maar een stabielere verbinding.
Heb ook net een nieuw modem, dus kan toeval zijn.

Gesloten