LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Ritchard

UPC

Ongelezen bericht door Ritchard »

Na jaren van ellende kwam mijn factuur bij de deurwaarder en hoopte eindelijk met zinnige mensen te hebben te maken.
Alles opgestuurd om in te laten zien dat UPC een crimineel bedrijf is.
Maar wat blijkt de deurwaarder stuurd het weer naar UPC en die reageerd na 6 maanden met een brief waar in staat dat ik een formulier binnen 5 werkdagen terug moet sturen anders gaan ze weer na de deurwaarder.
En als ik dit formulier opstuur dan krijg ik misschien binnen 4 weken een telefoontje.
UPC jullie zijn en blijven een lachertje en de medewerkers van UPC ik zou me doodschamen om bij zo een bedrijf te werken.
En op de vraag of ik ooit nog van UPC gebruik zal maken NEE.
1: schotel met heel veel zenders voor €6,25 per maand.
2: internet met adsl ( zonder problemen ).
3: telefoon van kpn zonder dat ik me gesprekken dubbel betaal.
En wat staat er op mijn schotel met grote letters?
DAG UPC

Krueger
Berichten: 16
Lid geworden op: 21 nov 2003 19:38

Re: UPC

Ongelezen bericht door Krueger »

Leuk, tell someone who gives a **** ;)

Gast

Re: UPC

Ongelezen bericht door Gast »

I give a..... Upc kennende krijg je inderdaad misschien, toevallig, als alles meezit, na 6 maanden antwoord. Meestal is dat wel een standaard antwoord met de mededeling om contact op te nemen met 0900--- (laat de meter maar draaien).

Krueger
Berichten: 16
Lid geworden op: 21 nov 2003 19:38

Re: UPC

Ongelezen bericht door Krueger »

Ok maar wat heb ik er voor voordeel aan om te weten dat er op zijn schotel : Dag UPC staat ?

Ritchard

Re: UPC

Ongelezen bericht door Ritchard »

UPC heeft ook nog een gewoon nummer hoor 020-*******.
En Freddy als je er niets om geeft waarom lees je het dan?
Groetjes ( behalve aan upc ) Ritchard.

Ritchard

Re: UPC

Ongelezen bericht door Ritchard »

0 2 0 7.7.5.5.3.1.1

Gesloten