LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vandaar...

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
nosferatu

vandaar...

Ongelezen bericht door nosferatu »

In Harderwijk heeft UPC alleen het merk Com21 kabelmodem (toch) welke niet een bepaalde standaard (eurodocsis) heeft waardoor technisch gezien UPC in Harderwijk alleen Chello classic kan aanbieden.
Er staat voor deze klant geen installatieorder voor DTV of ander product van UPC. Dhr. Harperink heeft na installatie gewoon getekend voor de dienst.
Er had bij aanvraag vanuit UPC inderdaad gezegd moeten worden dat er aleen Chello classic te krijgen was in Harderwijk.

Dat Chello samen moet met Digitale televisie van UPC is onzin. Chello heeft alleen een Kabel abo nodig om te kunnen werken.

Eigenlijk eigen schuld. Nu zit je er wel een jaartje aan vast denk ik!

hoffie

Re: vandaar...

Ongelezen bericht door hoffie »

Kijk aan, hier hebben we weer een reactie van UPC, en hij is weer zo standaard als het maar kan.
UPC heeft gelijk, en de domme klant moet niet zeuren....
Maar ehh de klant kan er heel makkelijk vanaf komen hoor, want dit valt gewoon heel simpel onder misleiding.
Als je een lada gaat kopen, en die is uitverkocht, hoef je toch niet gelijk een mecedes te kopen bij die dealer omdat ie die toevallig nog wel heeft staan???????

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: vandaar...

Ongelezen bericht door puma73 »

Dat weet je toch Hoffie, UPC is toch alleswetend en de klant is oliedom.

Ik heb nog steeds geen spijt dat ik geen produkten meer van hun afneem.

Ikkuh
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 mei 2004 15:47

Re: vandaar...

Ongelezen bericht door Ikkuh »

maar nosferatu heef wel gelijk...wou het gewoon eventjes zeggen

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: vandaar...

Ongelezen bericht door puma73 »

Zeker (waardeloze)aandelen UPC?

Gesloten