LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ze sporen niet

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
peter40

ze sporen niet

Ongelezen bericht door peter40 »

Hallo,
IK heb al geruime tijd problemen met chello.
Ik had vele malen geen internet waardoor ik mijn Chello abbenement heb opgeheven.
Ik zag dat het bij radar behandeld werd en dacht "oke ze doen er nu eindelijk iets aan" dus ben ik weer lid geworden.
dom dom dom... immers het is alleen maar vele malen erger geworden.
nu klopte de rekeningen niet meer en had ik veelvuldig geen internet.
Ik heb daar vele malen heen gebeld, maar ze wisten daar zelf ook niet goed wat ze er mee aan moesten.
Ik besloot om het wederom op te zeggen en nu dan maar voor goed.
Ze hebben mijn modem opgehaald en dat was het dacht ik.
maar UPC "chello" kennende kwam er nog even een na heffing.
Ook deze klopt niet en ook hier heb ik meerdere malen heen gebeld.
ik kreeg op den duur wel een aangepaste rekening.
ze zijn in drie trappen van bijna 300€ naar 177€ gegaan.
Ik wilde nog even wachten en er nog een telefoontje aan wagen.
maar gisteren 12-11-2003 had ik ineens geen tv en radio meer.
Ik weer bellen.
Echter bleek dat ze me hadden afgesloten.
Ik vroeg waarom, immers heb ik altijd mijn rekeningen van de kabel tv voldaan.
maar omdat er nog een rekening openstond van Chello hebben ze toch maar besloten om mij op deze manier te pakken.
ik heb op 13-11-2003 nogmaals gebeld en ze konden me vertellen dat ze meerdere brieven hebben gestuurd.
Ik kan me voorstellen dat de KPN een foutje maakt maar toch niet drie of meerdere keren.
Als ik nu weer kabel tv wil hebben dan kost me alles bijelkaar ongeveer 250€, dus chello steek die kabel maar ergens anders dan in mijn huis..
ik zou RADAR dan ook willen vragen om nogmaals eens goed aandacht te besteden aan UPC...immers ze leren het nooit..
:x

mezelf

Re: ze sporen niet

Ongelezen bericht door mezelf »

als je dan toch al niet eens bent met de rekening, waarbij ze de fout inzien en de rekening verlagen.... waarom dan niet betalen? 177 euro is een flink bedrag.. uitgaande van mijn situatie is dat ruim 3 maanden chello + catv... als er een installatie bij zat 2 maanden chello+catv en installatie..

Gast

Re: ze sporen niet

Ongelezen bericht door Gast »

zeg nou maar gewoon op. wegwezen met die bende

peter40

Re: ze sporen niet

Ongelezen bericht door peter40 »

Hoi ik wil graag even in gaan op de twee berichten.
Ik heb UPC al opgezegt, dat maakt juist dat ze nog meer herrie maken.
en ten tweede die 177€ kan ik wel betalen.
Stel je voor je koopt een auto, in die auto blijkt geen motor te zitten.
koop je die auto dan nog? exact ik was lid maar had geen internet.
dus betaal ik niet alles, immers ik wil betalen voor iets wat ik ontvang en niet voor iets wat ik niet ontvang.
zonder enig bericht hebben ze me van de kabel afgegooit.
Ik heb er nu voor de 20e keer heen gebeld en ja hoor ik krijg weel tv aansluiting als ik die 177€ over maak.
Ik heb dit overwogen en dacht om van het gezeur af te zijn
dan maar betalen
.
Maar toen ik belde met het verhaal
oke ik betaal
vertelde ze me dat ik er even weer aansluit kosten over mocht betalen en nog meer kosten..
IK heb nu besloten om er een advocaat zich er over te laten buigen.
Ik laat het er dan maar op aan komen. mijn kinderen worden er niet vrolijker onder nu met de sint in aan tocht...maar UPC heeft de macht..tot nu toe!! :? :? :( :(

annekedote

Re: ze sporen niet

Ongelezen bericht door annekedote »

Ook wij werden vorig jaar afgesloten van upc internet en telefoon.
Door hun overgang naar een ander computersysteem hadden ze geen overzicht van wat we betaald hadden.December 2002 hebben we aangetekend alle betalingsbewijzen verstuurd.
We hebben de bewijzen gefaxt en zijn naar een servicecentrum gegaan.
Nu 18 november 2003 worden we weer met afsluiten bedreigd, doordat ze nog steeds niet de moeite hebben genomen om te reageren op ons schrijven. Internet en telefoon hebben we er al weggehaald. Straks maar een schotel op het dak. :twisted: :evil:

Chris
Berichten: 123
Lid geworden op: 09 okt 2003 18:58

Re: ze sporen niet

Ongelezen bericht door Chris »

Mensen ophouden met die UPC wij hebben de macht en UPC niet, masaal ophouden met diensten aftenemen van UPC en zorgen dat het amerikaanse beleid van UPC uit de wereld wordt geholpen.
In amerika zal het mischien werken maar hier moeten ze maar eens met de billen bloot dacht ik maar.
Kappe en nooit meer aan UPC denken, of overwegen om UPC in huis te nemen.
Ik kraak niet graag een bedrijf af maar ik doe het met veel plezier.
Ze verdienen het wel om minder klanten te krijgen.

peter40

Re: ze sporen niet

Ongelezen bericht door peter40 »

Ik zou het een leuk plan vinden om niets meer af te nemen van UPC...immers doen we dat nu noodgedwongen.
ik hoop dat hier masaal mensen aan mee willen werken...

!!!!

Re: ze sporen niet

Ongelezen bericht door !!!! »

Heb nog nooit problemen met UPC gehad.
Heb sinds een aantal maanden ook Chello, maar wanneer er iets is en ik ben de servicedesk wordt ik iedere keer behoorlijk snel en goed geholpen.
Verder is de verbinding goed en snel.
Wat willen jullie nog meer?

Gast

Re: ze sporen niet

Ongelezen bericht door Gast »

Ik ben blij voor je, echt waar. Alleen heb ik helaas andere ervaringen.

Gast

Re: ze sporen niet

Ongelezen bericht door Gast »

Ik had ook prima chello..
tot de dag dat het mis ging..
toen ze me konden helpen werd ik goed behandeld..
maar owee als het fout gaat.
op den duur ben je het zat en denk je joh ze kunnen de pot op.
en dan begint het pas...
Ik hoop dat chello het bij je blijft doen..

!!!!

Re: ze sporen niet

Ongelezen bericht door !!!! »

Weet je, die dingen waar jullie over klagen is tegenwoordig heel normaal.
Gebeurt bij alle bedrijven.
Soms heb je geluk, soms heb je pech.
Maar die zelfde dingen komen overal voor.

Gast

Re: ze sporen niet

Ongelezen bericht door Gast »

Misschien gebeurt het bij meerdere bedrijven maar dat wil nog niet zeggen dat het normaal is of dat je het moet accepteren.

!!!!

Re: ze sporen niet

Ongelezen bericht door !!!! »

Klopt, maar waar mensen werken worden fouten gemaakt.
Er is niemand die mij wijs kan maken dat ze zelf nooit een fout maken.
Al dan niet met grote gevolgen.

Gast

Re: ze sporen niet

Ongelezen bericht door Gast »

Ben ik ook weer met je eens maar hoe ga je met je fouten om. Mijn ervaring is dat UPC fouten niet toegeeft en ze al helemaal niet probeert op te lossen. En vooral dat neem ik ze zeer kwalijk. UPC heeft zelfs in mijn relatie veel stress veroorzaakt. Ik ben al jaren bezig. Laatst heb ik na 6 maanden wachten via Intrum Justitia onvolledig antwoord gekregen op een vraag. Waarschijnlijk moet ik nu weer 6 maanden wachten op het volgende antwoord. En zo blijf je aan de gang.

resp0012460

Re: ze sporen niet

Ongelezen bericht door resp0012460 »

Ik heb niet echt problemen met UPC maar om nare dingen te voorkomen heb ik geen betalingsmachtiging afgegeven aan hun.
Ik betaal dus gewoon met een giro die hun opsturen .

Nu wordt dit verhoogd met € 0,63 omdat ik het niet automatisch betaal.
Mijn vraag?
Mag dit en wie hier iets vanaf. Als je het niet betaald krijg niets anders dan aanmaningen.
Ik neem alleen TV van hun af.

Cor Sik

Gast

Re: ze sporen niet

Ongelezen bericht door Gast »

:( :o :lol: 8) :evil: :twisted:

!!!!

Re: ze sporen niet

Ongelezen bericht door !!!! »

Geplaatst op 11 Dec 2003 11:35 door Gast


--------------------------------------------------------------------------------

Ben ik ook weer met je eens maar hoe ga je met je fouten om. Mijn ervaring is dat UPC fouten niet toegeeft en ze al helemaal niet probeert op te lossen. En vooral dat neem ik ze zeer kwalijk. UPC heeft zelfs in mijn relatie veel stress veroorzaakt. Ik ben al jaren bezig. Laatst heb ik na 6 maanden wachten via Intrum Justitia onvolledig antwoord gekregen op een vraag. Waarschijnlijk moet ik nu weer 6 maanden wachten op het volgende antwoord. En zo blijf je aan de gang.


Ik denk dat dat ook sterk met je eigen houding te maken heeft.
Hoe stel je jezelf op wanneer er een "fout" wordt gemaakt.
Bij het bedrijf waar ik zelf werk doe ik ook de klachtenafhandeling.
Je wilt niet weten hoe mensen zelf al meteen beginnen te schelden en te doen, terwijl het negen van de tien keer aan "fouten" van die mensen zelf ligt.
Op het moment dat ze dan al zo beginnen heb je al weinig trek om ze te helpen.

Gast

Re: ze sporen niet

Ongelezen bericht door Gast »

Ik stel me net als nu op, altijd begripvol en vriendelijk. Maar als je een aantal keer zeer onbeschoft behandeld bent door de helpdesk en als een aantal keer de verbinding wordt verbroken, begin je je geduld te verliezen. Op mijn tientallen faxen hebben ze bijna nooit gereageerd. OP mijn verzoeken per mail ook niet. De problemen van jaren terug zijn nog steeds niet opgelost. Ik heb persoonlijk brieven langsgebracht waarvan ze zeggen deze nooit te hebben ontvangen. Ik begrijp dat waar er gewerkt wordt er fouten worden gemaakt. Maar ik krijg soms het gevoel dat ze alleen geen fouten maken als ze niet werken. En als ze werken maken ze fouten. Maar gelukkig hebben andere mensen nog positieve ervaringen met UPC.

peter 66

Re: ze sporen niet

Ongelezen bericht door peter 66 »

Als iedereen die problemen heeft met UPC ( 2%) eens weggaat bij upc dan blijft 98 % met nog betere ervaringen achter en ben je ook van dat gezeur af over upc want het zijn maar een paar rotte appels die lopen te zeuren en de naam zo naar beneden hale. de rest 98 % heeft geen last dus .. kappuh met zeuren neem maar een schotel UPC ook weer blij want die hebben niets aan gasten die lopen te zeuren

Gast

Re: ze sporen niet

Ongelezen bericht door Gast »

peter probeer maar van uPC af te komen! meneer de opzeggingsbrief die u aangetekend heb verzonden hebben wij helaas niet ontvangen die u persoonlijk heb langs gebracht ook niet en de mails die ontvangen wij al helemaal niet..

Gesloten