LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ze sporen niet

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Jeroen1971

Re: ze sporen niet

Ongelezen bericht door Jeroen1971 »

Jullie zijn allemaal stelletje zielenpoten .......

Ik heb ook NOOIT problemen en als er wel wat is bel ik de helpdesk op.

Als jezelf ook vriendelijk bent zijn zij dat ook tegen jou.
Hou zou jij het vinden als ik jou op zou bellen en gelijk beginnen te schelden zonder dat je weet waar het problem over gaat ???

cayuga

Re: ze sporen niet

Ongelezen bericht door cayuga »

je komt er vanzelf wel achter...........'t is een kwestie van tijd :roll:

Joepie
Berichten: 27
Lid geworden op: 13 aug 2003 14:30

Re: ze sporen niet

Ongelezen bericht door Joepie »

Ik heb geen enkel probleem met UPC. Ik ben zelf het probleem.

Gast

Re: ze sporen niet

Ongelezen bericht door Gast »

Voor die gene die ons zeur noemen, en die persenage's noemen, zoals peter66, waar heb jij die persentages weg uit je duim gezogen.
Lees alle forums over upc maar eens en bereken dan maar een percentage uit.
Jeroen1971; blijf vooral vriendelijk, dan bel je weer naar de helpdesk, waarvoor jij weer moet betalen, en waar UPC op dit moment van profiteerd.
Dus je betaald liever wat extra per maand, terwijl UPC de veroorzaker is.
Nap niet dat jij het op een geven moment niet zat bent om elke keer maar bij te betalen.
En ja ik heb het ook wel op deze manier geprobeerd, maar dat hielp voor geen meter, pas na 8 maanden trouw betalen, heb ik de auto incasso laten blokkeren, vooral als je 8 maanden geen connectie hebt.
Tevens vermeld dat ik voor de comende maanden vanaf het moment dat internet connectie weer werkt niets ga betalen.
Maar overeen gekomen dat ik gewoon zou doorbetalen (met mijn stomme kop), en heb ik me weer laten n**i*n geen cent meer terug gezien, en na 2 maanden weer geen connectie.
Fijn he overkomt de positieve mensen tegen over UPC straks ook wel eens en totdan is alles goed.
Maar een ding mensen reken eens uit voor elke keer dat je belt en voor elke keer dat je geen internet hebt maar wel betaald, als je dat dan berekend hebt dan moet er bij jullie ook een belletje gaan rinkelen.

Gast

Re: ze sporen niet

Ongelezen bericht door Gast »

Het is alsof je bij de bakker een brood koopt en als je thuis komt merk je dat je alleen korst heb gehad. Je snelt naar de bakker terug en bij de bakker aangekomen moet je je bij een andere toonbank melden en tegen 10 euro cent per minuut wachten. En dat gebeurt je een aantal keer per jaar bij die bakker. Maar je mag niet klagen want dan moet je maar op zoek naar een andere bakker of moet je maar wat vriendelijker zijn want dan krijg je wel een echt brood. ALS JE BETAALT VOOR BROOD MOET JE BROOD KRIJGEN, ALS JE BETAALT VOOR INTERNET/TELEFONIE/DIGITAL MOET JE DAT KRIJGEN EN NIET ANDERS!!!!!!!!!!. en als er iets fout gaat dan moet dat correct en snel rechtgezet kunnen worden. meer vraag ik niet>>>>>>>>>>

Gesloten