LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ik geef het op

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Overstapper

ik geef het op

Ongelezen bericht door Overstapper »

Na vele keren spooknota`s,storingen,totaal geen telefoon of kabel of internet......incasso buro.... 3 jaar lang ben ik netjes gebleven en gezegt als er weeer iets mis ging, geeft niet jullie zijn ook maar mensen.....Nu dus 3 jaar later zie ik geen verbetering in de administratie en/of klantenservice,ligt er een brief klaar om vanmiddag opgelucht in de rode post happer die op de hoek staat te gooien.Om er na met een big smile op een terrasje te gaan zitten denken hoe het leven zal zijn zonder telefoon ,internet,digi van UPC.Weer een zieltje minder.Ik persoonlijk ,puur eigen mening.....vind UPC als bedrijf een *** bedrijf.En dat hier in Nederland waar iedereen op elkaar let.....laat men daar eens boven op gaan zitten ipv met asielbeleid te gaan stoeien als of de asielzoekers dingen zijn.Ik snap dat dit niets te maken heeft met het onderwerp UPC maar wilde het toch even kwijt.

Ex_UPC_partner

Re: ik geef het op

Ongelezen bericht door Ex_UPC_partner »

Mag ik gelijk even inbreken in je euforische stemming? Je toekomst ziet er niet zo rooskleurig uit als je denkt als je niet nog 1 keer 6,50 investeert; Stuur die brief niet via de rode bus, maar via zo'n mannetje m/v met zo'n rode jas, die je overmorgen een handtekening voor ontvangst terug bezorgt.
Doe je dat niet, dan komt de termijn rekening volgende maand weer vrolijk in je bus en de maanden daarop.. En nog een paar maanden later staat het incassoburo op de stoep, en al die tijd wordt er van JOU verwacht je gelijk aan te tonen. En dan is het briefje hier, telefoontje daar, middagje vrij nemen voor dit, uurtje nadenken over dat...
Geloof me, die 6,50 voor een aangetekende met ontvangstbevestiging is een prima investering. Dan leg je alle brieven, die evengoed zullen komen, lachend op een grote hoop en wacht je met een gerust hart het moment af waarop je kan zeggen: 'nee hoor edelachtbare heer kantonrechter, die overeenkomst was per 28 april al beeindigd, kijk, ik heb hiervan de bevestiging van meneer/mevrouw xxx'.

Verder, veel succes met de verwerking van dit komende verlies...

Angenent

Re: ik geef het op

Ongelezen bericht door Angenent »

Ik wijs erop dat mijn vorige natuurlijk door de redactie banned artikel.
klanten UPC bestaan hoofdzakelijk uit rand-diebielen en idioten bewijst dit stuk maar weer eens, laat UPC toch eerder kapotvallenmet hun zooitje.

Ook gewoon een René

Re: ik geef het op

Ongelezen bericht door Ook gewoon een René »

:D :D Pas maar op zelfs al denk je he he alles de deur uit modem terug etc zelfs met een ontvangst bevestiging.Denk je krijg ik nog lekker de borg terug. He daar is de brief met de bevestiging van het terugstorten van de borg. :evil: :cry: Fout een rekening ingehouden wordt een maand Chello een maand Kabeltv minus de borg.

overstapper

Re: ik geef het op

Ongelezen bericht door overstapper »

Na 3 jaar ben ik op alles voorbereid :wink: , en ik stuur morgen voor de zekerheid ook een aangetekende brief tnx voor je tip !

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: ik geef het op

Ongelezen bericht door agro »

Natuurlijk kan je ok nog gratis sturen naar UPC, namelijk naar antwoordnummer, en als je aangetekend stuurt naar antwoordnummer, kost je dit alleen de meerprijs van het aangetekende schrijven, het reguliere gedeelte moet dan door UPC betaald worden.

Voor de antwoordnummers van UPC en andere bedrijven zie:
www.antwoordnummer.nl
ps.
Het antwoordnummer van Breda is geloof ik opgeheven.

Als je aangetekend verstuurd doe dan wel met bericht van ontvangst, anders beweren ze bij UPC nog dat ze niks hebben ontvangen, dan heb je in ieder geval bewijs dat je hebt verstuurd, en dat ze getekend hebben voor ontvangst.

succes.

Gast

Re: ik geef het op

Ongelezen bericht door Gast »

hmmmz dat wordt dus elke week voor niks max 10 kg aan bakstenen verzenden :P

overstapper

Re: ik geef het op

Ongelezen bericht door overstapper »

Ruim 1 week geleden , aangetekende brief van opzegging gestuurd ...... geen reactie....wel is sinds deze week mijn internet meer ofline dan online .......We wachten nog even af....Telefoon is al rond en bel gewoon met de KPN nu , adsl is aangevraagt......Ik weet uit reacties en evaring dat ik niet zo maar van ze afkom.Maar ben iig niet meer afhankelijk van dat " klantvriendelijke" bedrijf.

Gesloten