LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Oudejaarloterij, lot gekocht maar niet gekregen

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
mezzo63
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 sep 2010 08:14

Oudejaarloterij, lot gekocht maar niet gekregen

Ongelezen bericht door mezzo63 »

Op 30 december toch maar online een lot gekocht bij de Staatsloterij, leuke traditie. Tegenwoordig doen we dat lekker online. Maar op 30/12 liep het blijkbaar helemaal fout bij de Staatloterij, waardoor bedragen voor de loten wel werden afgeschreven maar de lotnummers niet werden verstrekt. Webcare berichtte mij de hele dag nog dat het echt wel goed zou komen en dat ik het lotnummer nog wel zou krijgen, ze hadden vertraging. Er kwam echter geen lot binnen.

Een dag later biedt de Staatloterij haar excuses aan, met de boodschap dat er geen lot was en het al betaalde bedrag (via Ideal betaald) werd gerestitueerd "binnen 48 uur op werkdagen". :roll:
Nog niets gezien in ieder geval. Ik ben niet de enige die dit overkomen is, Facebook en Twitter staan vol met klachten en de Staatloterij doet verbaasd bij elk nieuw bericht over deze zaak. Goh, wat vervelend, we kijken het voor u na, nee dat kan eigenlijk niet, weet u zeker dat u geen lot heeft gekregen?

Ben wel benieuwd om welke aantallen en bedragen het hier gaat, kan lekker oplopen zo! Nu eerst maar kijken wanneer ze mijn geld gaan teruggeven. Mij zien ze niet meer terug bij de Staatsloterij.

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Oudejaarloterij, lot gekocht maar niet gekregen

Ongelezen bericht door kokka »

omdat er een storing is in het systeem, wil je niets meer met het bedrijf te maken hebben???

hahahahaha.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Oudejaarloterij, lot gekocht maar niet gekregen

Ongelezen bericht door berndv »

mezzo63 schreef:Op 30 december toch maar online een lot gekocht bij de Staatsloterij
mezzo63 schreef: Een dag later biedt de Staatloterij haar excuses aan, met de boodschap dat er geen lot was en het al betaalde bedrag (via Ideal betaald) werd gerestitueerd "binnen 48 uur op werkdagen".
Hmm, altijd vervelend als er iets mis gaat, maar als u op 31 december bericht krijgt dat u binnen 48 uur op werkdagen het geld terug krijgt is dit logisch:
mezzo63 schreef: Nog niets gezien in ieder geval.
Er zijn nog niet eens 48 uur verstreken nadat u dat bericht heeft gehad, laat staan werkdagen. Hoe moeilijk is dat nou om te begrijpen.

Maar in ieder geval een goed en zorgeloos nieuwjaar gewenst.

Hugo50
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jan 2015 22:04

Re: Oudejaarloterij, lot gekocht maar niet gekregen

Ongelezen bericht door Hugo50 »

Ik heb op 26/27 december een STRAAT staatsloten online gekoch.
En ik check op 1 januari mijn mail en wat zie ik geen straat maar 10 losse nummers ?
En natuurlijk vrijwel niks gewonnen. Terwijl een straat altijd een vast bedrag geeft.

Ik denk ben ik nu gek en heb ik iets verkeerds geklikt..
Ik log in op de website en zie bij het overzicht van mijn loten weer 10 losse nummers staan met daaronder doodleuk vermeld STRAAT HELE STAATLOTEN....
ik heb er scherm prints van.
Nou de Staatsloterij is mooi de weg kwijt met hun Straat loten.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Oudejaarloterij, lot gekocht maar niet gekregen

Ongelezen bericht door GJvdZ »

mezzo63 schreef: Een dag later biedt de Staatloterij haar excuses aan, met de boodschap dat er geen lot was en het al betaalde bedrag (via Ideal betaald) werd gerestitueerd "binnen 48 uur op werkdagen". :roll:
Nog niets gezien in ieder geval.
Het is een schande dat werknemers van de Staatsloterij op 1 januari een vrije dag krijgen. Waar gaat het heen met deze wereld?

Dirkie
Berichten: 2937
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Oudejaarloterij, lot gekocht maar niet gekregen

Ongelezen bericht door Dirkie »

mezzo63 schreef:Een dag later biedt de Staatloterij haar excuses aan, met de boodschap dat er geen lot was en het al betaalde bedrag (via Ideal betaald) werd gerestitueerd "binnen 48 uur op werkdagen". :roll:
Misschien is de hoofdprijs wel op uw lot gevallen en willen ze er op deze manier onderuit komen :lol: :lol: :mrgreen:

langste adem
Berichten: 1258
Lid geworden op: 20 jan 2011 12:30

Re: Oudejaarloterij, lot gekocht maar niet gekregen

Ongelezen bericht door langste adem »

Ik doe automatisch mee met de staatsloterij en ik heb altijd hetzelfde lotnummer, met uitzondering van de extra trekkingen zoals de oudejaarsloterij, dan krijg ik een lot opgestuurd per post met een ander lotnummer. .

Dit jaar was ik dat lot kwijtgeraakt. Dom natuurlijk, waarschijnlijk weggegooid met het oud papier. Maar aangezien ik automatisch meedeed nog geen man overboord, want de eventuele prijzen worden dan vanzelf overgemaakt naar mijn rekening.
Maar ik kan dus niet checken of dat ook daadwerkelijk gebeurd : ik weet mijn lotnummer namelijk niet.

Het zou wellicht goed zijn als het lotnummer voortaan verschijnt op je bankafschrift. Zeker in het geval van TS die vlak voor de trekking een lot kocht maar niet had gekregen.
Volgens mij kun je betalingen aan de staatsloterij zelf niet laten storneren bij een bank, dat kan alleen de staatsloterij doen.

Gesloten