LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] STARGAMES

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Tonny Lucas

STARGAMES

Ongelezen bericht door Tonny Lucas »

Hallo Allemaal,

Hierbij wil ik jullie waarschuwen voor mensen die langs de deuren gaan om u lid te maken van STARGAMES..!!Dit is pure oplichterij en trap er a.u.b niet in!!

Ze hebben mij benaderd in Oktober jl.
Het verhaal wat ze mij vertelden was aardig maar
kwam er later achter dat het voor geen meter klopt omdat mijn zussen/vriendin stom toevallig ook lid zijn geworden van deze malafide organisatie.., ze zeggen dat je iedere maand 10 GRATIS staatsloten zou krijgen en je speelt mee met de Duitse NKL en Lotto mee..!!Wat blijkt nou je krijgt iedere maand een raar velletje thuis met je lotnummers en al die andere 160 mensen hebben de exacte nummers/loten als jou..terwijl ze zeiden dat iedereen aparte lotnummers krijgt zodat je winkans groter is..DUS NIET want mijn zussen hebben de dezelfde nummers als ik...!!!
Nog iets raars:ze vertelden me dat je 2 weken voor de trekking je loten thuis toegezonden zou krijgen maar je krijgt ze pas 2 a 3 weken later en dan wel met de lotnummers van de staatsloten van de maand ervoor?
Nou ik heb alles gedaan om er onderuit te komen:brieven gestuurd, geld terugboeken naar mijn eigenste rekening en tegen de bank gezegd dat STARGAMES geen geld van mij mag afboeken en dat gebeurt nu dus ook niet alleen krijg ik brieven van hun over incassobureau's en dagvaardigingen? maar ik reageer hier niet op, alleen ben ik bang dat het dadelijk zover komt dat ze mijn flat ontruimen bijv door incassobureau..!!!

Heeft iem. hetzelfde als ik meegemaakt of zijn jullie ook lid geworden door stargames..?

Laat me wat meer weten..

Groetjes Tonny Lucas

Gesloten