LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Unibet: Refer a Friend

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
RobotMonster
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 mei 2015 20:40

Unibet: Refer a Friend

Ongelezen bericht door RobotMonster »

Bij voorbaat excuus voor het misschien wat ingewikkelde verhaal, maar goed. Ik heb al jaaaaren een Unibet account en kon nu een bonus verdienen door iemand aan te melden. De mogelijkheid dit te doen ging op 19 januari in en eindigde ergens eind maart (ik dacht de 24e maar daar wil ik vanaf zijn).

Eind februari heb ik een vriendin aangemeld, die zich binnen 30 dagen via een link moest registreren. Dat heeft ze binnen een paar dagen gedaan en ze werd dan ook aan mijn account gekoppeld als 'referred friend'. Daarna moest ze binnen 60 dagen een bepaald bedrag rondspelen. Ook dat heeft ze ruim op tijd gedaan. Nu wil Unibet de bonus niet uitbetalen.

Ik kan onmogelijk alle onzin samenvatten die ik in de lange (lange!) chats met het klantencontactcenter heb gehoord ('ze heeft het nog niet rondgespeeld', 'ze zit pas op 25%', 'het was al een bestaand account', 'ze is helemaal niet aan jou gekoppeld') wat ik allemaal heb weerlegd ('oh ja sorry', 'een foutje van de IT', 'ik zal het nog eens navragen'), werkelijk ALLES wordt erbij gehaald (ik moet hen nota bene regelmatig de bonusvoorwaarden uitleggen) en ze gaan net zo lang door tot de klant helemaal murw is. Een oplichtersbende dus.

Nu is het laatste 'excuus' dat mijn friend zich binnen 30 dagen na 19 januari in had moeten schrijven, ofwel ze had toen ze mijn aanbod via de Unibet site kreeg (eind februari dus) terug in de tijd moeten reizen om alsnog op of voor 18 februari het voorstel te aanvaarden. Dit slaat natuurlijk nergens op, ze staat nota bene ook gewoon op mijn persoonlijke pagina als 'referred friend'.

Tja, wat moet je daar nou mee? Maar weer een boze mail de deur uit. Zal mij benieuwen.

Gesloten