LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vraagje advies verkoopprijs.

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Chief
Berichten: 369
Lid geworden op: 21 nov 2005 15:43

Vraagje advies verkoopprijs.

Ongelezen bericht door Chief »

Wie kan mij helpen aan de adviesprijs verkoopprijs van de Aeg DD 8795 m Cobra afzuigkap.
En bestaat deze ook met glazen zijfronten.

Pfffff

Re: Vraagje advies verkoopprijs.

Ongelezen bericht door Pfffff »

Adviesprijs 1799

Meerprijs melkglas 229

Afstandsbediening 149

Chief
Berichten: 369
Lid geworden op: 21 nov 2005 15:43

Re: Vraagje advies verkoopprijs.

Ongelezen bericht door Chief »

Bedankt voor je antwoord volgens mij zijn wij verschrikkelijk gen**it.
Als je hem op internet ziet staan voor 1120,- en 789,- . dan wel zonder glazen fronten maar toch. Dan blijft nog steeds de 1120,- vele malen goedkoper dan wat wij ervoor hebben betaald.
Daar gaat je vertrouwen weer in de keukenbranche de zogenaamde niet al te grote om de hoek, heb je eindelijk een goed gevoel krijgt hij weer een deuk.

Pfffff

Re: Vraagje advies verkoopprijs.

Ongelezen bericht door Pfffff »

Een keukenzaak zal 25 tot 35 % korting geven op AEG

789 is wel ERG laag , weet je dit wel zeker ??

Chief
Berichten: 369
Lid geworden op: 21 nov 2005 15:43

Re: Vraagje advies verkoopprijs.

Ongelezen bericht door Chief »

Ook op kieskeurig is de duurste nog goedkoper als dat wij ervoor hebben betaald.



http://www.productervaring.nl/huishoude ... bra-17343/

http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf ... %20dd8795m

josna
Berichten: 22
Lid geworden op: 24 sep 2007 16:26

Re: Vraagje advies verkoopprijs.

Ongelezen bericht door josna »

Beste Chief,

Hoeveel heb je dan eigenlijk betaald?
Was dit alleen de aankoop van de afzuigkap of was het een onderdeel van een complete keuken?

Chief
Berichten: 369
Lid geworden op: 21 nov 2005 15:43

Re: Vraagje advies verkoopprijs.

Ongelezen bericht door Chief »

Een verandering in de bestelling van mijn keuken, ik had eerst gekozen voor een normale afzuigkap, maar bij nader inzien vond ik hem te simpel voor een strakke keuken.
Wij zijn zaterdag terug gegaan en zagen twee modellen hangen die ik dus niet mooi vond. Er werden wat brocures bij gehaald en de aeg vond ik mooi de prijs was 1899,- min 20% 1520,- als ik dan de prijzen op internet zie dan word ik daar niet vrolijk van.
En ik weet echt wel dat je de internetshops niet met een winkel kan vergelijken. Maar als ik dan zo'n groot prijsverschil ziet dan word ik daar echt niet vrolijk van. Daarom vroeg ik mij af wat de adviesverkoopprijs nou werkelijk is als ik hier al lees dat het 100 euro minder is hoe komt hij dan aan een brocure van 1899,- of zou dat het model met glas geweest zijn. Achteraf heb ik alleen de nieuwe tekening mee gekregen, de verandering heeft hij aangepast in de computer en op de order, die wij ondertekend hebben.

GWTE
Berichten: 928
Lid geworden op: 21 mei 2007 21:16

Re: Vraagje advies verkoopprijs.

Ongelezen bericht door GWTE »

Beste Chief,

Zit er veel prijsverschil tussen de twee afzuigkappen? Waarschijnlijk heb je los van de 20% korting op de afzuigunit ook nog een slot korting gehad op de totale keuken prijs/order. Deze korting moet je natuurlijk ook over de afzuigkap rekenen maar deze korting is al verrekend op de totale prijs (die heb je dus al). De verkoper had natuurlijk beter de oude afzuigkap er netto netto (met alle korting) uit moeten halen en de nieuwe afzuigkap er ook weer netto netto in terug moeten plaatsen, dat had waarschijnlijk voor minder ophef gezorgd. Veel klanten vergeten dat de slot korting, een extra korting is onder aan de streep die over alle artikelen gaat. Dan pas heb je je netto prijs die je betaald.

GWTE :wink:

16again
Berichten: 16147
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Vraagje advies verkoopprijs.

Ongelezen bericht door 16again »

Als je al getekend hebt voor een keuken, en je wil hem wijzigen, dan betaal je vaak de hoofdprijs.
Op nieuwe onderdelen wordt amper korting verstrekt.
Als je geen gespecificeerde opdracht hebt, dan blijkt juist op het onderdeel dat je laat vervallen een forse korting te hebben gezeten...

Hier mosterd na de maaltijd: Teken pas als het ontwerp helemaal naar je zin is.

Chief
Berichten: 369
Lid geworden op: 21 nov 2005 15:43

Re: Vraagje advies verkoopprijs.

Ongelezen bericht door Chief »

Ja dat blijkt wel dat is het nadeel, als je alles voor elkaar wil hebben en 8 maanden voor de uiteindelijke opdracht iets besteld maar er toch niet helemaal gelukkig mee ben. In eerste instantie wilde ik al de schuine afzuigkap, maar hij werd mij afgeraden invb met het schoonmaken.
de meneer wilde mij niet teveel werk bezorgen denk ik. Achteraf krijg je spijt zoveel hadden ze er helaas niet hangen dus mijn keus was zeer beperkt. (nu begrijp ik ook waarom) de twee die er hingen daar was de duurste 1000'- euro van.
Maar die vond ik niet mooi, ja en dan komen de boeken erbij en alles in die boeken is natuurlijk gebaseerd op de adviesprijs, dus geen leuke aanbieding in de winkel. En dan word er helaas misbruik van de situatie gemaakt, erg jammer dat ik achteraf gegoogeld heb en dat ik hem tegen kwam voor deze lage prijs.
Dan had ik nu niet met het gevoel gezeten dat ik verschrikkelijk gen**it
ben.

WARNING!
Berichten: 136
Lid geworden op: 18 mei 2007 17:15

Re: Vraagje advies verkoopprijs.

Ongelezen bericht door WARNING! »

Op welke site heb je de kap voor die lage prijs gezien Chief, ik zoek hem dan even op www.......... laat het even weten.

Chief
Berichten: 369
Lid geworden op: 21 nov 2005 15:43

Re: Vraagje advies verkoopprijs.

Ongelezen bericht door Chief »

Op welke site heb je de kap voor die lage prijs gezien Chief, ik zoek hem dan even op www.......... laat het even weten.
Even en stukje terug scrollen.

Gesloten