LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] waterbed

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
ellylabee
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 mar 2004 18:01

waterbed

Ongelezen bericht door ellylabee »

3 jaar geleden een waterbed gekocht bij waterbedden concurent(heb hier al eerder een bericht over in het forum gezet)(22mrt) ik heb nu een mail van hun gehad dat ik alleen op de lasnaden garantie heb en verder nergens op . lijkt me sterk wie weet hoe ik dat moet aanpakken?

yuppie

Re: waterbed

Ongelezen bericht door yuppie »

Wij hebben 4 jaar geleden een halcyon waterbed gekocht bij de waterbedden concurrent. Nu na AL 4 jaar is de fibermat die voor de stabelistatie zorgt verschoven naar het voeteind en wij kunnen voor 270 euro een nieuwe zak kopen en de oude bij het grofvuil zetten. Ik ben het daar niet mee eens en ben gaan bellen en gaan schrijven ons werd namelijk ook verteld dat je alleen garantie op de las naden had. Flauwekul want je mag toch verwachten dat een bed van 2400 gulden langer mee gaat dan 4 jaar. Ik heb inmiddels een klachtenbrief naar het hoofdkantoor van de waterbeddenconcurrent in Amsterdam geschreven maar nog geen reactie gehad. De service bij de aanschaf van een bed is goed maar zodra er problemen zijn is de service naatje.
Ik heb trouwens na het bellen met de importeur van Halcyonzakken te horen gekregen dat Halcyon in America falliet is en dat zij onder een andere naam een doorstart hebben gemaakt. Hulp van de fabrikant is dus ook niet meer mogelijk. Een ding weet ik zeker ik koop nooit meer een bed bij deze zaak :evil:

rojo
Berichten: 66
Lid geworden op: 29 sep 2003 22:34

Re: waterbed

Ongelezen bericht door rojo »

Waaron denk dat de watterbedden concurrent zo goedkoop is ,juist.
Door te bezuinigen op de garantie,je hebt wel degelijk recht op een nieuw waterbed je hebt tenslotte een garantie ,ik zelf heb een waterbed van dolfin bij beter bed gekocht.
Geen probleem heb daar 5 jaar garantie op op lekken de lasnaden of verzakking van stabilisatiematerialen.
Na 5,5 jaar begon hij te lekken op een lasnaad ,na gebeld te hebben kwammen ze langs hoefden niks te betalen was coullance zeiden ze want het hoort niet te gaan lekken ook al was de garantie verlopen.
dus je hebt degelijk recht op vervanging of reparatie .
Schakel anders de rechtsbijstand in of ga naar de rechtswinkel met je klacht weet je wat je rechten zijn en wat de winkelier hoort te doen ,succes.

Gesloten