LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Experiment Herbalife

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.

wel... wat denk je? kan mijn verhaal iets bijbrengen op dit forum of verklaar ik enkel onzin?

je mag doorvertellen want ook ik ben nieuwschierig naar wat er komen zal.
3
27%
Stop met zeuren, dit forum dient enkel om twee meningen tegen elkaar uit te spelen in een eindeloze discussie.
6
55%
Hmmmh... we'll see...
2
18%
 
Totaal aantal stemmen: 11

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Experiment Herbalife

Ongelezen bericht door So be it »

Hoi Bart,
@SBI : hoe kunt jij nu in godsnaam weten of ik wel of niet geïnvesteerd heb??

WÉÉT ik ook helemaal niet, Bart.....:lol:
Waarom denk je dat ik het vroeg??:cool:
bedoel je dat ik me zou hebben "ingekocht" als supervisor?
Is helaas een érg goede mogelijkheid.
nee hoor , ik verkoop eerst de producten, de klanten betalen direct en dan pas bestel ik de producten die ze twee dagen later krijgen. Nog een lesje die ik heb geleerd toen ik mijn ander bedrijf had: boter bij de vis haha !
Het is nl. voor mij heel simpel bij HBL : krijg je 20 blijvende klanten, hou ze en leer anderen hetelfde te doen. jah ! Klinkt simpel maar zo is het...Je VERDIENT echt je geld door TE WERKEN ER AAN. Niet door jezelf IN TE KOPEN wat vele mensen doen in een MLM bedrijf. Ze kopen zz in en denken dat ze drie dagen later 100.000 euro per maand zullen verdienen ROFL.
Houd je ons van de ontwikkelingen binnen je distributeurschap op de hoogte dan?
Succes gewenst, bart.
Een MLM bedrijf uitbouwen is hetzelfde zoals alle andere bedrijven : je dient je geld te verdienen. Maar het voordeel ervan is dat je wel leert slimmer werken ipv veel te werken. sta me toe dit even toe te lichten:

je hebt 20 blijvende klanten die elke maand bestellen, je blijft dus in contact met hen.
dan leer je 5 andere personen om dit ook te doen tot ze genoeg getraind zijn om zichzelf te kopieren en dit alleen verder kunnen doen en ook aan anderen leren. Zo heb je in jouw organisatie in totaal 120 klanten...waar je commissie op betaald krijgt als jij ook je 20 klanten blijft houden natuurlijk.
Dit in tegenstelling tot zelf 120 klanten zoeken...

Het principe is ons wel duidelijk, Bart.....

So be it

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Experiment Herbalife

Ongelezen bericht door So be it »

@ jor en M,

Niet zeuren, jongens.....

Je hebt je verhuurd aan een ander... en dat maakt jou tot een betaalde "slaaf".....
het woord is natuurlijk érg ongelukkig, maar dáár komt het op neer.

De BAAS vertelt je HOE hij het hebben wilt... en wannéér hij het zo wil.
En dat kun je met plezier uitvoeren... of met tegenzin! Eigen "keus".....

Er is niets mis mee..., (mits je hier geen onzin verkoopt over het "slaaf" zijn in vergelijking met mlm)

De énige manier om je eigen zin door te drijven is... je ziek te melden.. wat ook veelvuldig gebeurt!

Dacht dat de TS realisten waren?? :?

So be it
(Sorry, Jor..., ik weet dat je de pest hebt aan dat woord, "TS"..., maar hoe maak ik anders onderscheid met gewone, kritische mensen...? :wink:...:lol:)

Bart Hungenaert
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 okt 2007 19:29

Re: Experiment Herbalife

Ongelezen bericht door Bart Hungenaert »

:D

jah en zo kun je blijven zeveren hé...

Kun jij me trouwens zwart op wit tonen waar staat dat ik 4 jaar bezig zou zijn en doe er dan gelijk maar eens mijn verdienste bij ook en geef gelijk de bestelnummers van mijn vele verkopen en royaltiecheques erbij, een ervaren mlm-er als ik muahaha...als jullie toch voor mij nadenken... en het blijkbaar in mijn plaats zo goed weten...lol

ik hoop trouwens wel te horen hoe favulana het stelt...daarvoor ben ik hier trouwens
dit was mijn laatste post vanaf nu zal ik me gewoon amuseren door te lezen wat jullie allemaal neerschrijven...

( en dan kunnen jullie nu al scrijven dat ik ervoor gekozen heb om af te druipen...jeeezes jullie zijn zo voorspelbaar ) :roll:


dus jongens jullie hebben allemaal gelijk , ik geef het helemaal toe ... ik heb reeds miljoenen verdiend met HBL en ben reeds 4 jaar bezig en doe me nu voor als starter om jullie er eens goed op te leggen maaaaaaaaaaar oweeee buiten de "mannen" van het mlm-forum gerekend want zij hebben mij juist in mijn broek gesteld...lol

ah ja ik was ook nog vergeten erbij te vertellen dat ik van Mars kom, dus googelen maar jongens en er vooral je eigen story bij verzinnen
lol :lol:

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Experiment Herbalife

Ongelezen bericht door jor »

Bent u er klaar voor ?

ENKELE JAREN GELEDEN kwam ik in contact met Christof, Christof is mijn collega en is van opleiding kinésist. Hij vertelde
mij over kruidenvoeding van Herbalife en wat het voor hem en vele van zijn patiënten had gedaan. Eerst was ik nogal
sceptisch want ik was toen werkzaam in bijberoep in de fitnessbranche en had zowat alle merken van vitaminen en
maaltijdvervangers aan mij voorbij zien passeren en ik moet zeggen…ze deden niet zoveel voor mijn lichaam. Ik trainde
toen 5 dagen per week en was steeds vermoeid en had moeite met mijn wekker toen die afliep ’s morgens. Je weet wel:
het liefst wil je deze door het raam gooien. :-)

Christof raadde me aan om eens de Herbalife voeding te proberen en zo startte ik sceptisch het Intelligent
Voedingsprogramma van Herbalife. Zonder dat ik het wist, was dit het begin van een reis ! Deze voeding gaf mij zoveel
energie dat ik zowaar voor mijn wekker wakker kwam. Ik kon het bijna niet geloven: ik bruiste van energie en vitaliteit !!
Zo kwam mijn ma dit te weten en wou zo ook eens deze voeding proberen. Zij heeft diabetes en had na navraag bij de
dokter gedaan over Herbalife en ging toen van start.

Ook zij had fenomenale resultaten: ze kreeg haar gewicht onder controle en moest tevens minder insuline spuiten. En zo
kwam ook mijn tante en nonkel op de voeding met gelijke resultaten.

Ik besloot toen om mij wat verder informeren over het bedrijf Herbalife en Christof vertelde mij dat zij via een netwerk
van Onafhankelijk Distributeurs hun voeding verdelen. Een opleiding had men niet nodig en het verdelen van de
produkten was zeer éénvoudig : je gebruikt de voeding en praat erover met mensen. Herbalife is beursgenoteerd op de
New York Stock Exchange en geeft jou ook de mogelijkheid om een team uit te bouwen van distributeurs zodat
samenwerking nog meer impact voor onze voeding brengt.

Hoe gemakkelijk kon een manier om geld te verdienen,en er tevens mensen bij te helpen, zijn ? Ik dacht bij mezelf :
dit is iets voor mij ! En zo ging ik van start en heb reeds vele mensen geholpen om hun gewicht onder controle te krijgen
en om hun energiepeil te verhogen.

En het beste is : dit is maar het begin !

Samen met ons team werken wij one-on-one om mensen te helpen hun gezondheid te verbeteren en organiseren wij
Wellnessparties en WOM’s ( Wellness Opportunity Meetings ) om de Herbalife Voeding en De Unieke Kans die Herbalife
via je eigen netwerkbedrijf vanuit huis biedt over te brengen!
Bart hungenaert.
Kun jij me trouwens zwart op wit tonen waar staat dat ik 4 jaar bezig zou zijn
Zou ook kunnen maar dan word het weer te persoonlijk en dat doe ik maar niet. Het is de moeite niet waard.De waarheid maakt vrij Bart.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Experiment Herbalife

Ongelezen bericht door jor »

21 Okt 2007 15:42 door Bart Hungenaert


--------------------------------------------------------------------------------

Hallo Favulana,

Ik zal met plezier je weg volgen ! Geef niet op meid. Ook ik ben distributeur geworden en ben enkele maanden geleden serieus van start gegaan. Heb reeds mijn eerste klanten etc
En als aantoonbaar niet blijkt te kloppen wring je jezelf in allerlei bochten. Het geeft helemaal niets dat je al jaren bezig bent ( zie het stukje van jou hand hierboven ) maar zeg dat dan gewoon. Maakt echt niemand hier wat uit hoor.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Experiment Herbalife

Ongelezen bericht door Maarschalk »

@bart, je zou ook eens kunnen beginnen de waarheid te vertellen en in te gana op alle vragen.
Nogmaals, heb je al aangifte gedaan omdat je slaaf was?

mrtelecom

Re: Experiment Herbalife

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Maarschalk, heb je al antwoord gegeven op mijn vraag wat volgens jou de definitie van bedrijfskundige is?

Of doe je weer een geit na en mekker je alleen over wat de anderen wel en niet doen maar sta jij weer boven alles?! Of is het enkel dat je weer eens zonder antwoorden zit en daarom maar gaat zeuren over zaken waar jezelf het antwoord al op hebt.

Ach, en dan heb ik nog niet eens over alle beschuldigingen die jij al geuit hebt waarop jezelf geen actie neemt.

john steed
Berichten: 40
Lid geworden op: 24 okt 2007 20:29

Re: Experiment Herbalife

Ongelezen bericht door john steed »

mijn vrouw heeft zich enkele jaren beziggehouden met HBL. had het eerst gebruikt via kennis en viel er enorm mee af.
Door een ontslag min of meer full-time aan de slag gegaan.

Bevindingen (let wel, voor Nederland en van een afstand bekeken...)

- Oh jee wat dom van al die mensen die anderen benaderen om HBL te gaan om het geheimzinnig te doen. Juist nu de LA Galaxy met David Beckham wereldnieuws is MOET je er in mijn ogen niet geheimzinnig over doen. Waarom? In Venray staat een joekel van ee warehouse en in utrecht staat een enorme lichtreclame langs de A2.
Kom er gewoon voor uit.

- Al die gouden bergen die beloofd worden.....
wanneer je er 60-80 uur per week insteekt werkt het: ik heb het zelf gezien dat het kan; het is GEEN gebakken lucht maar een goed product. Maar dan nog ben je voor je échte groei afhankelijk van de mensen in je organisatie. Wanneer die niet met een man of 4 dezelfde drive als jij hebben schiet het geen ene meter op en blijf je op ten hoogste GET zitten. Elke maand zelf investeren om de bonus maar te krijgen; je kasten puilen uit....

En een heel simpel gegeven:
in Venray en utrecht hangen de foto's van de President Teamers die NL rijk is. Hoeveel foto's zijn dar de afgelopen 5 jaar bijgekomen: nul komma niks.


Diegenen die er 15 jaar geleden mee begonnen zijn lachen zich rot.
Diegenen die er 15 jaar geleden mee in aanraking zijn gekomen en dachten dat het een pyramidespel was...... jammer, had het maar gedaan!

Je verdient er goed mee maar verget je kosten niet ! Met name de arbeidsongeschiktheidsverzekering zorgt ervoor dat je flink wat bussen moet verkopen voordat je eens echt geld over zal houden.....

En je sociale wereldje wordt erg klein want voor je het weet (en je hebt er zelf geen erg in want je bent enthousiast over je eigen bedrijf; logisch!) zit je overal alleen nog maar over shakes en proteïnen te kletsen..... daar moet men op letten...

mrtelecom

Re: Experiment Herbalife

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Grappig dat M weer stil is. Over een poosje is ie er weer en doet alsof zijn neus bloedt. Het is wel duidelijk dat sommige mensen hier een andere definitie van " integer" hebben als ik. En die open deur........trap maar in, zielepoot.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Experiment Herbalife

Ongelezen bericht door So be it »

Mr telecom......,:?
!#(grrrr*&*(^&%$grrrrrr%$$#$@grrrrr(!!!!!!!!!

Gaat niet de goeie kant uit met jou........
Je integriteit gaat naar de maan zó........ :cool:

So be it

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Experiment Herbalife

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Jij rene stelt dat ik je heb belasterd. Ga je dat nog bewijzen of blijft het weer bij je standaard gejank hier?

Jij stelde dat ik niet in mijn vakgebied werkzaam ben, laat maar zien dan. Mijn respons dat dat afhangt van welke definitie je hanteert lijkt me een goede start.

Overigens heb ik die discussie al eerder beeindigd door te stellen dat al mijn mede alumni niet werkzaam waren zoals jij zei en de jouwe wel. Door nu opnieuw die discussie te starten laat je inderdaad zien een bijzonder triest en zielig mannetje te zijn.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Experiment Herbalife

Ongelezen bericht door So be it »

Ga je dat nog bewijzen of blijft het weer bij je standaard gejank hier?
Sinds wanneer moet er hier wat bewezen worden???
Jullie kliederen de grootste onzin over mlm op dit forum... en vervolgens moeten wij maar bewijzen dat het onzin IS!
Jij stelde dat ik niet in mijn vakgebied werkzaam ben, laat maar zien dan.
Juist, M....! Laat zien dan???
Graag MÉT je belastingaangifte erbij dan, hè???:roll:
Overigens heb ik die discussie al eerder beeindigd door te stellen dat al mijn mede alumni niet werkzaam waren zoals jij zei en de jouwe wel. Door nu opnieuw die discussie te starten laat je inderdaad zien een bijzonder triest en zielig mannetje te zijn.
Wie reageert er nou ná een maand?? :twisted:
En je mede koperiali dan?? En je mede roestvrijstali??
Je er niet zo makkelijk van afmaken hè??? Foei!!!

SBI

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: Experiment Herbalife

Ongelezen bericht door S. »

Alumni; vederlicht, doch sterk en onbuigzaam.


Zo, weer genoeg onzin getijpt vandaag.
Het was me weer een waar genoegen.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Experiment Herbalife

Ongelezen bericht door So be it »

Alumni; vederlicht, doch sterk en onbuigzaam.
Dank je wel..., ik had geen idee......
Aluinmi, zeg je???
Verderlicht..., doch sterk en onbuigzaam????
Slaat een beetje op mij.., eigenlijk...!

SBI :lol:

mrtelecom

Re: Experiment Herbalife

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Waarom, lief schalkje, zou ik jou nog maar iets bewijzen als jij het als je levenstaak ziet om NIETS te bewijzen?

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: Experiment Herbalife

Ongelezen bericht door S. »

Dit gaat op stalken lijken.

mrtelecom

Re: Experiment Herbalife

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Inderdaad. Zonder ooit een vraag te beantwoorden loopt M continue aan te vallen. En als je hem dan een spiegel voorhoudt geeft hij geen thuis. Totdat je dat zovaak doet dat hij wegrent om vervolgens een paar weken later weer terug te komen. Deze thread was tot rust gekomen tot M weer met zijn koeien aankomt.
En het zal duidelijk zijn dat als er SERIEUZE vragen komen ze SERIEUS door mij beantwoord worden. Met FEITEN.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Experiment Herbalife

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op Okt 2005 18:15 door nick


--------------------------------------------------------------------------------

Ik ben zelf distributeur geweest voor Herbalife. In beginsel gingen de zaken redelijk. Al wordt je wel gepushed tot en met om je voorraadkast maar te vullen en te vullen (voor t geval nodig, vanwege de hoge bonuskorting die je erop krijgt, je eet t zelf toch ook!). Ik had op een gegeven moment voor Fl. 8.000,= aan Herbalife produkten in de kast staan in de slaapkamer, zo een spiegelkast, uitgeruimd en volgestouwd. We zouden wel eens binnen kunnen gaan lopen..........
Wat gebeurt er vervolgens? Ik word heel ernstig ziek. Achteraf gezien bleek ik mijn eerste opstoot van de chronische vermoeidheidsziekte M.E. te hebben gekregen. Ik heb maanden en maanden totaal niks met de Herbalife produkten kunnen doen. Bestaande klanten die ik in mijn bestand had, bleven en kon ik blijven begeleiden maar nieuwe klanten werven zat er natuurlijk totaal niet meer in. DE manier waarop Herbalife klanten worden geworven is immers vaak via huis aan huis verspreiden van flyers. Dat ging natuurlijk niet meer.
Mijn produkten raakten langzaam maar zeker over datum of dreigden dat te raken. Contact met mijn upline, mensen die fl. 30.000,=!!!!!! per maand binnenslepen ermee, liep op niks uit. Ze weigerden mij tegemoet te komen om mijn produkten terug te kopen van mij.
Het kwam er in t kort op neer dat ik maar niet zo bij de pakken neer moest gaan zitten, maar de schouders eronder moest steken, dan kwam alles heus wel weer goed!
Iemand die chronisch vermoeid is dwingen om de schouders er maar gewoon onder te zetten, ik was ver-bij-sterd!
Later toen het redelijker met mij ging ben ik weer eens naar een maandelijkse meeting geweest (Van der Valk/Vianen). En ik werd weer ondergedompeld in het Herbalife-bad.
Het is allemaal hersenspoelerij. De een zweept de ander op en de volgende doet het nog eens dunnetjes over in de overtreffende trap.
HET GAAT INDERDAAD ALLEEN MAAR OM GELD VERDIENEN, dat er gezondheidsprodukten als kapstok voor worden gebruikt, doorzie je pas als het veel en veel en veel te laat is.
Er is totaal niet tegemoet gekomen aan mijn klachten. Er is me totaal geen hulp aangeboden door mijn upline (ja, schouders eronder en gewoon weer de boel oppakken...).
Er wordt je zoveel moois voorgespiegeld, en je tuint er o zo makkelijk in. Ook de Herbalife4ever die hier zo mooi schrijven kan.
GEHERSENSPOELD.
Ziet alleen maar de goede kanten van Herbalife, tuurlijk, het is zijn brood (althans, dat hoopt ie). Overdrijven dat je businessje zo goed gaat en dat je klantjes het allemaal zo lekker doen, laat me niet lachen! Ook DAT zit in de trucendoos van Herbalife.
POSITIEF BLIJVEN, ALTIJD POSITIEF BLIJVEN.
En denk maar zo, houden ze je bij Herbalife voor, de mensen die het NIET gebruiken zijn zooooooooooo dom!!!! Ze weten niet beter, en als je geluk hebt kun je ze zover bewerken dat ze beter gaan weten, tot die tijd zijn het allemaal DOMME GANSJES.
Altijd als ik over Herbalife lees of hoor gaan mijn haren in mijn nek overend staan. Ik heb er een giga financiele strop aan over gehouden. T is dat ik op een gegeven moment doos voor doos alles in de kliko moest gooien en nu dus zichtbaar niks meer heb van Herbalife, maar geloof me, het doet nog steeds zeer in de portemonnee!
Ik ben ernstig teleurgesteld in de hele Herbalife business, en met mij duizenden anderen.
Want er zijn er echt maar ENKELEN die het redden om een redelijke boterham eruit te verkrijgen, het zijn er maar enkelen. De rest moddert maar door in de hoop op de klapper van de week. Die nooit komen zal.
En die enkelen DIE er een redelijke boterham uit kunnen verkrijgen liegen gewoon alles aan mekaar vast wat los zit. Kan niet anders, overdrijven moet je, alles moet je aandikken, overdrijven en aansmeren.
DAT IS HERBALIFE............

Nicky
Eigenlijk is er in die drie jaar niets veranderd ( op wat nickname's na ).
Geplaatst op 28 Nov 2007 14:26 door mrtelecom

Inderdaad. Zonder ooit een vraag te beantwoorden loopt M continue aan te vallen. En als je hem dan een spiegel voorhoudt geeft hij geen thuis. Totdat je dat zovaak doet dat hij wegrent om vervolgens een paar weken later weer terug te komen. Deze thread was tot rust gekomen tot M weer met zijn koeien aankomt.
En het zal duidelijk zijn dat als er SERIEUZE vragen komen ze SERIEUS door mij beantwoord worden. Met FEITEN.


Zelfde retoriek, andere naam. :wink:

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Experiment Herbalife

Ongelezen bericht door jor »

Dat Herbalife toch, ik maar denken dat het de producten ging. Kennelijk is niets minder waar gezien het reclamevodje ( want dat is het ) wat in de brievenbus lag ( ook nog met een dubbel NEE/NEE sticker ).Dit stond erop.
-------------------------------------------------------------------------------
Wij zijn op zoek naar 5 personen. M/V, die serieus parttime €200.- tot €500.- Pm OF Fulltime €1500.- tot €5000.- Pm willen verdienen!!

Bel voor vrijblijvende advises:Jedi** Ban* Herbalife Onafhankelijke Distributeur. Tel 0623665***
-------------------------------------------------------------------------------
Je zal toch maar zo wanhopig zijn dat je deze rotzooi huis aan huis gaat verspreiden.PS,complete naam en mobiele nummer heb ik maar even geanonimiseerd.

Tip! heb je baat bij producten als/van Herbalife? koop ze gewoon en laat het mlm-gedeelte lekker zitten. Scheelt je in ieder geval veel tijd en als het tegenzit ook nog geld. :idea:

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Experiment Herbalife

Ongelezen bericht door antileugens »

Hm, dit was een van je posts van 9 maart waarin je iemand aanviel vanwege het reageren op een post dat al een half jaar stil ligt:
Geplaatst op 19 Mrt 2009 09:47 door jor


--------------------------------------------------------------------------------
Geplaatst op 19 Mrt 2009 08:40 door Annet vd Werf
Ik ben nu al ruim 5 jaar een hele enthousiaste adviseuse dus ik spreek uit eigen ervaring. Ik ben hiermee begonnen naast mijn baan maar al na een jaar heb ik die opgezegd en ik ben dus ook al 4 jaar alleen maar werkzaam binnen nutrimetics. Ik heb ondertussen al 3 buitenlandse reizen gemaakt, ik krijg binnenkort mijn auto en ik verdien dus mijn inkomen met dit heerlijke werk.



Dit topic ligt al een half jaar stil, wat is nu de echte reden dat jij jezelf hier speciaal aanmeld om te vertellen over je buitenlandse reizen en je nieuwe auto?

En nu reageer jezelf op een topic dat al sinds 7 Augustus stil ligt (dus ruim 6.5 maand na dato terwijl jouw reactie op haar voor het gemak van een ruim 4 maanden een half jaar maakt).

Wat voor dubbele moraal heb jij eigenlijk?

Gesloten