LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door HW007 »

kuklos schreef:Inderdaad. Er zullen nu wel weer ontwijkende en algemene antwoorden komen.

Zoals je reeds merkt, moet je kwaliteit hebben om mijn vast te praten. Overigens doe jij het beter dan Newmikey, maar dat is mijn persoonlijke indruk.

newmikey
Berichten: 4571
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door newmikey »

HW007 schreef: Overigens doe jij het beter dan Newmikey, maar dat is mijn persoonlijke indruk.
Ook dàt is natuurlijk een taktiek: verdeel en heers...Ik ben het helemaal met je eens, Kuklos doet het beter.

Wat een trieste poging :lol:

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door HW007 »

MAXIEM schreef:HW007

Nog vaster staat, dat ik niks meer hoef te verdienen.

Maxiem.
Beste MAXIEM,

Mooi voor jou, alleen denken de meeste mensen er anders over en kunnen wat extra geld maandelijks best gebuiken. Daarnaast maken deze stressvolle tijden dat er zeker belangstelling is voor wellness en dus ook voor WIN.

Het voordeel van WIN is dat mensen een breed scala aan supplementen kunnen gebruiken en alles is goed en voldoet aan de normen. Niets moet en alles kan via een distributeur of via e-commerce waarmee de distributeur ook geen voorraad hoef te hebben.

Het nadeel is dat vele distributeurs te gehaast zijn en voorraden inkopen en niet goed kunnen verkopen omdat ze de juiste MLM skills nog niet hebben. Ook een nadeel is dat de omgeving vaak veel anti-mlm gedrag vertoont, nog voordat de startende distributeur voldoende kennis en ervaring met MLM heeft kunnen opbouwen en besluit voortijdig te stoppen.

Een goede coach of sponsor zorgt voor voldoende ondersteuning van zijn team.

HW007

kuklos
Berichten: 9861
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door kuklos »

Hans toch, in het topic over Euphony Benelux loop je nog de forumregels te quoten en mede te delen dat dit een forum voor consumenten is en hier ga je alweer over de distributeurskant praten.

kuklos
Berichten: 9861
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door kuklos »

Hans, dit schreef jij in het Euphony Benelux topic:
HW007 schreef:@ Kuklos

In de gedragsregels vond ik de volgende tekst:

Gedragsregels

Dit forum is bedoeld voor consumenten, die willen praten over onderwerpen die in de uitzendingen van TROS Radar behandeld zijn en over andere onderwerpen op het gebied van consumentenkwesties.
Wat doe jij hier dan? Je ben immers distributeur en de regels gaan op voor het hele forum, niet voor een specifiek topic als je dat toevallig goed uitkomt.

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door HW007 »

kuklos schreef:Hans, dit schreef jij in het Euphony Benelux topic:
HW007 schreef:@ Kuklos

In de gedragsregels vond ik de volgende tekst:

Gedragsregels

Dit forum is bedoeld voor consumenten, die willen praten over onderwerpen die in de uitzendingen van TROS Radar behandeld zijn en over andere onderwerpen op het gebied van consumentenkwesties.
Wat doe jij hier dan? Je ben immers distributeur en de regels gaan op voor het hele forum, niet voor een specifiek topic als je dat toevallig goed uitkomt.
@Kuklos

Beetje voorbarige conclusie.

Ik ben WIN consument en gebruik WIN producten. Daarnaast spreekt het e-commerce deel van WIN mij heel erg aan, waardoor mijn belangstelling als WIN distributeur zeer groot is. Ik kan me dan ook helemaal achter het WIN-mlm concept plaatsen, en zie er zeker voordeel in voor zowel distributeurs als ook klanten. Ik ken daarnaast geen distributeurs die WIN producten niet gebruiken.

kuklos
Berichten: 9861
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door kuklos »

HW007 schreef:Ik ben WIN consument en gebruik WIN producten.
Dus jij gaat je nu enkel beperken tot reageren als consument? Nogmaals, je gaf zelf al aan dat dit een forum is voor consumenten.

Niels2010
Berichten: 502
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:15

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door Niels2010 »

Volgens mij zijn (potentiële) distributeurs net zo goed (mogelijke) consumenten; consumenten van een bedrijfsconcept dan wel te verstaan. Daarom mogen mijns inziens - zowel in het Euphonytopic als hier - zowel consumentenzaken ten aanzien van diensten- en productenconsumenten als consumentenzaken ten aanzien van het marketingsconcept MLM ter sprake komen.

Ik deel overigens de mening van Kuklos dat HW007 zich hier aan hypocrisie schuldig maakt door in het Euphonytopic te stellen dat alle posts over de diensten van Euphony dienen te gaan, om hier vervolgens het volkomen tegenovergestelde te beweren. Als u over de diensten van Euphony wilt spreken en geen last wil hebben van moeilijke vragen over MLM, dan dient u zich waarschijnlijk te richten op het topic in de categorie 'telefonie'. Daar staat het bedrijfsmodel van Euphony uiteraard niet rechtmatig ter discussie (tenzij het zou gaan over prijsverschillen tussen MLM- en traditionele bedrijven).

kuklos
Berichten: 9861
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door kuklos »

Niels2010 schreef:Daarom mogen mijns inziens - zowel in het Euphonytopic als hier - zowel consumentenzaken ten aanzien van diensten- en productenconsumenten als consumentenzaken ten aanzien van het marketingsconcept MLM ter sprake komen.
Ben ik met je eens. Maar als HW007 zonodig in het Euphony topic moet gaan wijzen op het consumentendoelstellingsstuk van het forum, dan moet hij zich ook maar eens aan zijn eigen regels gaan houden.

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door HW007 »

kuklos schreef:
HW007 schreef:Ik ben WIN consument en gebruik WIN producten.
Dus jij gaat je nu enkel beperken tot reageren als consument? Nogmaals, je gaf zelf al aan dat dit een forum is voor consumenten.
@ Kuklos.

Nee dus, je weet hoe ik reageer uit alles wat ik schrijf. Het "dus" in vele van jouw conclusies is voor jouw eigen beleving en zeker niet als algemeen te beschouwen.

Niels2010
Berichten: 502
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:15

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door Niels2010 »

HW007 schreef:
kuklos schreef:
HW007 schreef:Mensen die ik niet vertrouw, hebben zeker niets te maken met mijn inkomsten.
En toch laat jij jezelf portretteren in de Panorama en doet daar uitspraken over wat je verdient. Althans, beweert te verdienen.

Jazeker en dat is zeker voldoende info voor belangstellenden.
Het hoe en waarom in de Panoram, hoort in ieder geval niet in een WIN topic thuis. Als je goed op de foto kijkt zie je dat ik de sheet van de Circle in handen heb.
Dus u profileert uzelf als 'besparingsadviseur' (en niet als Euphonyconsultant) in dat interview, maar verkiest het om u volledig te beperken tot het aanbieden van Euphonydiensten in die context? Als ik uw antwoorden op de vragen in dat interview goed begreep, dacht ik toch te constateren dat u daar bedoelde dat u mensen en bedrijven op meerdere fronten tracht te helpen besparingen door te voeren; of heb ik het dan verkeerd begrepen? Zo niet, dan zie ik niet in waarom dat panorama-artikel hier niet ter discussie zou mogen staan..

Overigens, die verdiensten die u schetst in dat interview, zijn dat behaalde verdiensten of hebben we het dan over verdiensten waarvan u denkt ze in de toekomst te kunnen realiseren? Kortom, heeft u ooit al maanden gehad waarbij u met uw werkzaamheden voor Euphony en/of WIN 5000 euro hebt verdiend?

Niels2010
Berichten: 502
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:15

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door Niels2010 »

kuklos schreef:
Niels2010 schreef:Daarom mogen mijns inziens - zowel in het Euphonytopic als hier - zowel consumentenzaken ten aanzien van diensten- en productenconsumenten als consumentenzaken ten aanzien van het marketingsconcept MLM ter sprake komen.
Ben ik met je eens. Maar als HW007 zonodig in het Euphony topic moet gaan wijzen op het consumentendoelstellingsstuk van het forum, dan moet hij zich ook maar eens aan zijn eigen regels gaan houden.
Volledig mee eens Kuklos, vandaar ook de toevoeging aan mijn vorige post.

kuklos
Berichten: 9861
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door kuklos »

Niels2010 schreef:Volledig mee eens Kuklos, vandaar ook de toevoeging aan mijn vorige post.
Dank. Toen ik mijn bericht typte stond dat er nog niet. I stand corrected.

Niels2010
Berichten: 502
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:15

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door Niels2010 »

kuklos schreef:
Niels2010 schreef:Volledig mee eens Kuklos, vandaar ook de toevoeging aan mijn vorige post.
Dank. Toen ik mijn bericht typte stond dat er nog niet. I stand corrected.
En toen ik aan de toevoeging begon, stond jouw bericht er nog niet; typisch gevalletje van miscommunicatie dus :)

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door HW007 »

@ Niels

jawel besparings adviseur en ik beperk mij niet tot Euphony alleen. Als ik werk doe ik dat om geld te verdienen en ik promoot in principe zakelijk geen leveranciers die mij geen commissie betalen. Als iemand mij inhuurt kijk ik breed in de markt en bied bied ik besparingsvoorstellen aan, naar wens van de opdrachtgever.

Ik ben en blijf ondernemer die werkt om geld te verdienen.

Waarom Panorama ? Omdat panorama mij benaderde. Waarom in het forum gepresenteerd, Weet ik niet. Moet je aan Jozef vragen, die heeft het artikel uit mijn facebook gekopieerd en hier gepost, waarbij Newmikey er nog eens commentaar op gaf, met name over de reacties op facebook. Dus die lieden kunnen wellicht meer uitleg geven van het hoe en waarom.

Ik gebruik WINRGY omdat het suiker- en glutenvrij is en vol met vitamines, anders dan de meeste populaire Energy drinks. Het is gezond en het bevalt mij uitstekend. Daarom kan ik ook de WIN mensen goed begrijpen en post ik hier ook mijn WIN reacties.

Niels2010
Berichten: 502
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:15

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door Niels2010 »

HW007 schreef:@ Niels

jawel besparings adviseur en ik beperk mij niet tot Euphony alleen. Als ik werk doe ik dat om geld te verdienen en ik promoot in principe zakelijk geen leveranciers die mij geen commissie betalen. Als iemand mij inhuurt kijk ik breed in de markt en bied bied ik besparingsvoorstellen aan, naar wens van de opdrachtgever.

Ik ben en blijf ondernemer die werkt om geld te verdienen.

Waarom Panorama ? Omdat panorama mij benaderde. Waarom in het forum gepresenteerd, Weet ik niet. Moet je aan Jozef vragen, die heeft het artikel uit mijn facebook gekopieerd en hier gepost, waarbij Newmikey er nog eens commentaar op gaf, met name over de reacties op facebook. Dus die lieden kunnen wellicht meer uitleg geven van het hoe en waarom.

Ik gebruik WINRGY omdat het suiker- en glutenvrij is en vol met vitamines, anders dan de meeste populaire Energy drinks. Het is gezond en het bevalt mij uitstekend. Daarom kan ik ook de WIN mensen goed begrijpen en post ik hier ook mijn WIN reacties.
Jammer dat u volledig voorbijgaat aan de vragen die ik u stel in mijn reactie;

1) Heeft u al een maand gehad waarin u 5000,- of meer verdiende met MLM-en?
2) Heeft u nog nooit een maand gehad waarin u minder dan 1000 verdiende met MLM-en?
3) Als uw besparingsadviezen verder gaan dan alleen Euphony, dan deert het toch niet dat er hier ook een beetje over dat Panorama-artikel wordt gediscussieerd? (U bent immers óók WIN-distributeur; en daarmee dus ook 'besparingsadviseur' op het gebied van voedingssupplementen.)
Laatst gewijzigd door Niels2010 op 05 mar 2012 17:27, 1 keer totaal gewijzigd.

kuklos
Berichten: 9861
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door kuklos »

HW007 schreef:jawel besparings adviseur en ik beperk mij niet tot Euphony alleen.
Ooh, dus eerst met het Panorama artikel schermen, de verdiensten aan Euphony toewijzen en nu ineens toegeven dat het niet alleen mlm betreft?

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door HW007 »

@ Niels

Je schrijft:

Jammer dat u volledig voorbijgaat aan de vragen die ik u stel in mijn reactie;

1) Heeft u al een maand gehad waarin u 5000,- of meer verdiende met MLM-en?
2) Heeft u nog nooit een maand gehad waarin u minder dan 1000 verdiende met MLM-en?
3) Als uw besparingsadviezen verder gaan dan alleen Euphony, dan deert het toch niet dat er hier ook een beetje over dat Panorama-artikel wordt gediscussieerd? (U bent immers óók WIN-distributeur; en daarmee dus ook 'besparingsadviseur' op het gebied van voedingssupplementen.)


Er staat letterlijk in Panorama:
Zelfstandig (besparings)adviseur. "Dat wil zeggen ondernemersadvies=zen, schuldsaneringen, crediteurenbeheer. Daarnaast besparingsadviseur voor vaste lasten, door middel van netwerk marketing. Ook soms actief als interim crisis manager.

Inkomen variabel van 1000 tot 5000 euro.
==> dus niet alleen MLM.

Om de vraag te beantwoorden:
1. neen, met mlm heb ik nog geen 5000/maand omgezet.
2. in de opstartmaand (juli/aug 2011) heb ik minder dan 1000/maand omgezet.
3. discussie deert mij niet. Alleen jammer dat alles vaak beperkt gezien wordt alsof er maar 1 inkomstenvorm tegelijk actief kan zijn. Mijn inkomsten zijn niet puur MLM, maar met MLM draai ik financieel alleen positief en elke maand beter.

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door HW007 »

kuklos schreef:
HW007 schreef:jawel besparings adviseur en ik beperk mij niet tot Euphony alleen.
Ooh, dus eerst met het Panorama artikel schermen, de verdiensten aan Euphony toewijzen en nu ineens toegeven dat het niet alleen mlm betreft?
@ Kuklos

lees svp zelf het artikel, en trek dan je conclusies.

Niels2010
Berichten: 502
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:15

Re: Wellness International Network Ltd. (WIN ltd) -WAARSCHUWIN

Ongelezen bericht door Niels2010 »

HW007 schreef:Er staat letterlijk in Panorama:
Zelfstandig (besparings)adviseur. "Dat wil zeggen ondernemersadvies=zen, schuldsaneringen, crediteurenbeheer. Daarnaast besparingsadviseur voor vaste lasten, door middel van netwerk marketing. Ook soms actief als interim crisis manager.
Dat heb ik gelezen en zo had ik het ook in eerste instantie opgevat. Raakte echter een beetje in de war toen u zei dat u met de sheet van de 'Circle' stond en dat de discussie over het geheel daarom in het Euphonytopic gevoerd diende te worden.
HW007 schreef:Inkomen variabel van 1000 tot 5000 euro.
==> dus niet alleen MLM.

Om de vraag te beantwoorden:
1. neen, met mlm heb ik nog geen 5000/maand omgezet.
2. in de opstartmaand (juli/aug 2011) heb ik minder dan 1000/maand omgezet.
3. discussie deert mij niet. Alleen jammer dat alles vaak beperkt gezien wordt alsof er maar 1 inkomstenvorm tegelijk actief kan zijn. Mijn inkomsten zijn niet puur MLM, maar met MLM draai ik financieel alleen positief en elke maand beter.
Hartelijk dank voor de antwoorden!

Gesloten