LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Haust Klanten-Service

Andere onderwerpen over gezondheid en voeding
Paul59
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jun 2010 16:31

Haust Klanten-Service

Ongelezen bericht door Paul59 »

Wie denkt dat een multinational als Haust (Continental Bakeries), u weet wel van die toastjes, er een fatsoenlijke klanten-service op na houdt, komt bedrogen uit! Na een debacle met hun product, schepen ze je gewoon af met een fooi.

Wat is het geval? In een notendop:
Een tijdje geleden maakte ik voor een feestje een zak Toast'nChips open. In plaats van de bedoelde toastjes zaten er alleen kleine stukjes en kruimels in. Niet erg voor een keer, kan gebeuren. Maar een aantal weekenden later, nu een groot feest, trof ik echter 4 (!) zakken, met niets anders dan “paneermeel”. De grootgrutter, waar ik 't gekocht had, wilde in eerste instantie, de zakken achter elkaar vergoeden, maar adviseerden toch de kwestie door te spelen naar de fabrikant zelf, opdat er duidelijk iets goed mis was.
Zo gezegd, zo gedaan. Er ontstond een mail-wisseling met Haust klanten-service, waarbij ze allerlei info wilden, om het probleem te onderzoeken. De uitkomst was (bijna als verwacht), dat hen geen enkele blaam trof. Vervolgens werd ik via een brief bedankt voor de moeite, alsmede met 2 euro als attentie.

Vanaf het begin ben ik er nooit erop uit geweest, een slaatje te slaan uit de situatie; ik heb zelfs die eerste zak kruimels voor m'n eigen rekening genomen. Maar het aankoopbedrag van de rest terugkrijgen, zoals de winkel ook had willen doen, leek me zeker op z'n plaats. Dat er daarnaast nog een aardigheidje geboden zou worden, was helemaal niet verkeerd geweest, gezien het gruwelijk ongemak tijdens die feestjes. Maar mij afserveren met een fooi van 2 euro, vond ik eerder een belediging, dan een attentie!

Een opvolgend mail, waarin ik duidelijk m'n ongenoegen kenbaar maakte, werd door Haust's klanten-service met herhaling van uitspraken afgedaan: ik moest 't maar doen, met wat ik had gekregen.
Verbijsterend!, dat zo'n groot bedrijf als Haust/Continental Bakeries de benadeelde consument niet eens schadeloos wil stellen, maar gewoonweg onbeschoft piepeld ! Geloof me, nooit meer iets van Haust of Continental Bakeries !

Gesloten