LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Euro landenset:-((

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Henk Stelte

Euro landenset:-((

Ongelezen bericht door Henk Stelte »

In december een landenset bestelt, tot eind januari niks ontvangen, ik heb toen gebeld en men zij toen heel dood leuk "uw betaling staat niet in de computer we zijn het kwijt" op de vraag waarom ik daar niet ben over ingelicht was het antwoord "we hebben het druk" vervolgens kreeg ik de toezegging dat het binnen 3 weken goed zou komen, mooi niet dus ik heb daarna nog heel wat keer gebeld en iedere keer was het maar weer over 14 dagen komt het in orde mooi niet dus.
Half mei heb ik weer gebeld en dit keer zij men in de eerste of 2e week krijgt u het bezorgd, je raad het al niet dus.
Ik heb toen een mailtje gestuurd en heb daarin het woordje "consumentenbond" laten vallen en wat denk je? ik kreeg gelijk een telefoontje dat het nu echt in orde zou komen en zelfs met speod behandeld zou worden....nou vraag ik je met spoed?? meer als een halfjaar gewacht, uiteindelijk kreeg ik de set op 1 juli 2002, maar niet volgens mijn verwachtingen de set werd aangedoen in de kerstpers 2001 in een luxe cassette, maar men levert de set in een simpel albumpje met een plastic hoes er omheen.
De munt heeft bij mij afgedaan ik koop er nooit meer wat, heb tevens gelijk mijn klantnummer enz laten verwijderen, na deze prestatie van NIKS!!!

Henk Stelte.

Gesloten