LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nederlandse pakket dienst

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Peggy

Nederlandse pakket dienst

Ongelezen bericht door Peggy »

Ik kreeg dus een pakketje uit engeland opgestuurd via de NPK en toen deze aankwam was deze opgescheurd en opengeweest...bovendien was er ook nog iets zwaars op gevallen...
Maar hetgeen wat kapot was was een gesigneerde single van mn favoriete artiest...de single was gewoon gebroken!!!
Bel ik de NPK zeggen ze moet je contact opnemen met diegene die het gestuurd heeft en dan komt er een exper bij jou langs...hoe bedoel je krom...het is hun fout en niet van de afzender...maar ik zit er lekker mee...
Wie heeft nog meer ervaring met de NPD ???

groetjes
Peggy

Annemieke Glas

Re: Nederlandse pakket dienst

Ongelezen bericht door Annemieke Glas »

Dit lijkt wel op het rembours pakket dat ik via de PTT heb verstuurd. De ontvanger heeft het pakket niet aangenomen dus kwam het retour. Je begrijpt het al ik heb mijn gameboy met spel nooit meer terug gekregen. Wat zegt de ptt, onderzoek wijst uit dat het pakket 16 nov. retour afzender is gegaan. Ja en dat het vanaf 20 nov zoek is in Amsterdam wist ik via een speciaal telefoon nummer. Kunnen ze niets aan doen gewoon pech gameboy weg. Dit moet toch niet kunnen?

Groetjes Annemieke

Gesloten