LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tegoedbonnen

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
D.J. Lepstra

tegoedbonnen

Ongelezen bericht door D.J. Lepstra »

Ik heb een (afgeprijsde)trui gekocht bij Luxen sport in Leeuwarden. Na een drietal weken raakte de coll die er op zat los van de trui. In de winkel zeiden ze dat deze gerepareerd zou gaan worden. Een week later, toen ik in de winkel naar de stand van zaken ging vragen, werd mij vertelt dat het een bekende klacht was en dat de trui niet gerepareerd zou worden. Ik kreeg een tegoedbon en ben daardoor verplicht in die winkel een andere trui of ander artikel te kopen.
Mijn vraag is of dit normaal is, of dat ik recht heb op teruggave van mijn geld. Ik heb elders namelijk een soortgelijke trui gezien die ik wil gaan kopen. De winkelier geeft aan dat teruggave van geld niet mogelijk is.

paulientje

Re: tegoedbonnen

Ongelezen bericht door paulientje »

helaas is dit bij vele winkeliers hetzelfde verhaal dat je tegoedbonnen krijgt i.p.v. geld terug. Zo stellen ze nl. hun eigen inkomsten veilig; want als ze geld terug gaan geven dan krijgen ze weer een kastekort.......en dat is zo moeilijk tegenwoordig, vandaar een tegoedbon wat voor de winkelier overigens een big buisniss is; en de klant er schade van heeft.

Jammer dat het zo is, maar helaas!!!!!

Gesloten