bezorging Ikea na betaalde bestelling

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
martijnleemans
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 jun 2022 18:26

bezorging Ikea na betaalde bestelling

Ongelezen bericht door martijnleemans »

4 stoelen gekocht en betaald gegevens door medewerker Ikea ingevuld. maandag hele dag van 9 t0t 21 gewacht. niets bezorgd.track nummers die ik van Ikea heb ontvangen werken niet. blijkt dat huisnummer 2-03 niet werkt als ikea dat inge :oops: vuld dus geen huisnummer geen pakket. Ikea vind het niet erg dat ik nu al 2 hele dagen voor niets op pakketje heb gewacht en ik moet het zelf maar uit zoeken met postnl. Terwijl het bedrijf waar je het gekocht heb verantwoordelijk is voor de levering. dus IKEA doet niets!!!!!! ik moet afwachten tot hun hun pakketje terug hebben en dan pas krijg ik geld terug. dus als het bij hun mis gaat draai ik hier voor op. Ik koop hier niets meer.

Seinhuis
Berichten: 2385
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: bezorging Ikea na betaalde bestelling

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Onlangs dat een IKEA medewerker uw adres ingevuld heeft moet u controleren of dit correct gegaan is. Meestal moet u uw handtekening zetten, of bij het afrekenen gaat u akkoord met de levering en geef u akkoord dat alles klopt.

Misschien niet het correcte manier maar misschien is uw bestelling bij nummer 2 bezorgd. Informeer bij de buren of hun uw pakket hebben.

Normaal gesproken is de winkel verantwoordelijk voor de levering van de producten. Maar omdat u verantwoordelijk bent voor het correct doorgeven en controleren voor het adres kan dit bij de rechter een moeilijke zaak worden voor u.

Mijn advies is om 2 weken af te wachten en dan opnieuw contact opnemen met IKEA.

Mocht over 2 weken worden beslist dat u uw geld niet terug krijgt neem dan contact op met uw rechtsbijstandverzekering of met www.juridischloket.nl. Hopelijk kunnen hun iets voor u betekenen.

Jablan
Berichten: 6185
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: bezorging Ikea na betaalde bestelling

Ongelezen bericht door Jablan »

Huisnummer 2-3 ... dat is bezorgen op 2 maart.

Plaats reactie