LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Negatieve ervaring met Flevostrand Molecaten Groep

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
sprinter518
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 sep 2007 12:32

Negatieve ervaring met Flevostrand Molecaten Groep

Ongelezen bericht door sprinter518 »

Hallo

Voor 2jr geleden legde ik voor het eerst mijn hobby boot in haven van Flevostrand Biddinghuizen.Dit beviel ons goed,en de sfeer was er prettig.Leuke aardige havenmeester waar je gezellig een biertje mee kon doen.Einde van het seizoen contract weer verlengd.Ook 2006 was een leuk seizoen voor ons.Maar aangezien de haven in 2007 verbouwd zou worden,en overgenomen werd door de Molecaten groep,heb ik bij de haven meester opgezegd.Ook heb ik dit nog eens schriftelijk gedaan.Want ik wilde eerst zien hoe het na de verbouwing eruit zo zien.
Toen kreeg ik dirt jaar acceptgiros opgestuurd om te betalen,voor het seizoen 2007.Hier heb ik over gebeld,dat ik het opgezegd had.Daart wist men niets van.Toen kreeg ik een 2e dreigende herrinering.weer gebeld,en ik werd schofterig te woord gestaan.Mijn opzegbrief hadden ze nooit ontvangen.De o zo aardige havenmeester wist het ook opeens niet meer.Nu zijn we zo ver dat de deurwaarder eraan te pas komt.Asociaal hoe je door zon grote Molecatengroep behandeld word.Mensen wees dus opgepast,want het lijkt leuk zon Molecaten groep,maar als individu begin je er niets tegen.Absoluut geen vakanties of andere vrijetijds uitjes daar boeken

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: Negatieve ervaring met Flevostrand Molecaten Groep

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Haven Biddinghuizen.

Ik vermoed dat u die opzeggingsbrief niet aangetekend verstuurde.
Wel is er de grote kans dat u alsnog een copie kunt opduikelen.
Deze dan nogmaals uitprinten en in een begeleidend briefje in diezelfde harde taal hun duidelijk maken dat uw boot daar na dat seizoen er niet meer ligt en daar ook nooit meer zal komen te liggen door dit optreden van deze groep!
Maar...... nu WEL aangetekend en met bericht van ontvangst !!

Dat alle kosten die u zou moeten gaan maken om het die groep nog duidelijker te maken dat zij niets te vorderen hebben van u op rekening van de groep zal komen.

Ik teken in dit soort gevallen dan altijd met;

Zonder enig respect voor uw optreden teken ik.........

Maar aan u teken ik;

M.vr.gr;

grootvader

Gesloten