LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waardeloze klantenservice en totaal geen spoed!

Verzending en bezorging van brieven en pakketten.
Gesloten
Amy8
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 aug 2017 14:32

Waardeloze klantenservice en totaal geen spoed!

Ongelezen bericht door Amy8 »

Spoed brief woensdag opgestuurd naar Noorwegen en nadrukkelijk gevraagd of dit de volgende dag binnen zou komen. Vervolgens zag ik 2 dagen later op de track en trace dat de brief pas tussen maandag en donderdag bezorgd zou worden. Ik contact gezocht met de klantenservice, krijg eerst iemand aan de telefoon die je door verbind waardoor je minstens een kwartier moet wachten. Daar werd mij gezegd dat er inderdaad iets mis is gegaan en de brief nog in het depot lag in Oslo en aangezien het vrijdag was werd de brief pas maandag weer in behandeling genomen. Ik uitgelegd dat het van heel groot belang is dat de brief aankomt nog vandaag of morgen omdat degene naar wie ik hem had gestuurd door zou reizen naar Zweden. Toen was er nog veel begrip en zou de brief vandaag of morgen persoonlijk geleverd worden. Ze zouden mij hier voor 17.00 uur voor terug bellen om dit op te lossen. 16.50 nog geen telefoontje gehad dus ik zelf terug gebeld. Weer werd ik doorverbonden 20 minuten in de wacht gestaan waardoor ik om 17.10 iemand aan de telefoon kreeg met de mededeling dat de probleem service om 17.00 uur gesloten was en ik dus te laat was!!!! Heel vreemd aangezien hun mij zouden bellen maar fijn.. Er kon niets meer gedaan worden het enige wat ze konden doen is de brief terug sturen naar mij. Nou ik gezegd dat ik dat wilde dus de pas zou maandag meteen naar me terug gestuurd worden zodat ik hem opnieuw kan opsturen. Word ik woensdag gebeld (vandaag) met de mededeling: mevrouw ik zie dat u pas nog in Oslo ligt en hij heeft vertraging opgelopen. Waarop ik reageer: nou volgens mij heb ik al contact gehad hierover en zouden ze zsm de brief terug sturen. Nou mevrouw dan heeft mijn collega een fout gemaakt. Dus ik zeg nou stuur die brief van maar met spoed op zodat ik hem weer terug kan sturen want degene naar wie de brief moet is nog maar 4 dagen op deze vaste plaats. Hierop kreeg ik als reactie nou ga er maar niet van uit dat die er deze week nog is want spoed kan niet wanneer we iets terug sturen...... Dus in de loop van volgende week zal de brief bij u aankomen. Vervolgens vroeg ik wanneer ik me geld terug zou krijgen want deze spoed zending koste 55 euro.. en daarop kreeg ik ja mevrouw ga er maar niet vanuit dat dat snel komt dat duurt zeker 3 weken.......... En dit alles op een ontzettend ongeïnteresseerde toon. Oftewel PostNL is er goed in om meerdere problemen te veroorzaken, maar oplossen zit er niet in. Ze geven echt de indruk van het probleem is toch al gemaakt en tja het is niet ons probleem dus je moet maar gewoon afwachten hoe het een keer goed gaat komen. En oh ja daarnaast kan je door onze fout ook nog ongeveer 3 weken wachten tot je uberhaupt je geld terug krijgt. Waardenloos!!

Nijogeth
Berichten: 10123
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Waardeloze klantenservice en totaal geen spoed!

Ongelezen bericht door Nijogeth »

PostNL is niet verantwoordelijk voor wat er in Noorwegen gebeurt. Ze zullen uiteraard wel het geld terugbetalen, omdat zij een afspraak met u hebben, maar de fout ligt niet daar.

taxikemperman
Berichten: 637
Lid geworden op: 08 jun 2005 16:51

Re: Waardeloze klantenservice en totaal geen spoed!

Ongelezen bericht door taxikemperman »

Tja. Als iets echt snel ergens moet zijn, kan je beter een echte koerier nemen.
Dan weet je van te voren wanneer het bezorgd wordt.

Gesloten