LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gnanam telefoonkaarten

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
fred stolk

Gnanam telefoonkaarten

Ongelezen bericht door fred stolk »

Mijne heren,ik koop vaak telefoonkaarten van Gnanam voor de prijs van 12€ waar je veel belminuten krijgt.Maar helaas heb ik geconstateerd dat als je de kaart geactiveerd heb dan krijg je te horen hoeveel belminuten je nog heb.Ik kwam er achter dat als je de kaart enige dagen niet gebruikt het aantal belminuten wat je nog heb steeds dan minder wordt,ik zal u enige voorbeelden geven ik had op 6-1-03 nog 56 min. on te bellen naar Papua en op 9-1-03 wilde ik weer bellen en nadat je de pincode en het tel.nummer ingevoerd heb krijg je te ****** hoeveel belminuten je nog heb en dat bleek na 3 dagen verminderd te zijn naar 51 minuten.Ik heb toen contact gezocht met klanten service en die vertelde mij
dat als je de kaart dagen niet gebruikt dan minuten weggeboekt worden voor administratie kosten waarop ik vertelde dat erg ongewoon is en dat ik vind dat ik recht heb op de belminuten waarop de bedrijfsleider Ravi mij vertelde dat dit op de poster staat waar ze Gnanam kaarten verkopen.Ik ben direct naar de winkelier gegaan en heb de poster bekeken maar ik heb daar niets over gelezen waarop ik weer Ravi gebeld heb die mij een poster zou doen toekomen.Ik heb deze nooit ontvangen ik heb hier diverse keren over gebeld en elke keer wordt beloofd dat ik de poster opgestuurd zal krijgen maar ik wacht ondertussen al 4 weken.Tevens heb ik op 22-1-03 weer gebeld en kreeg ik te horen dat ik nog maar 34 minuten had daar ik geen verbinding kreeg heb ik het opnieuw geprobeerd op 30-1-03 en bleek ik nog maar 21 minuten te hebben en weer kreeg ik geen contact met indonesie en dus probeerde ik het weer op 31-1-03 en ik bleek nog maar 20 belminuten te hebben maar ik kreeg wel verbinding met indonesie maar nadat mijn 14 minuten gesproken had met haar nicht in Biak werd de verbinding naar 14 minuten verbroken daar de belminuten op waren terwijl ik hoorde dat we nog 20 belminuten tegoed hadden maar we uiteindelijk na 14 minuten verbroken werden.Dus u begrijpt dat wij ons bestolen voelen en hieruit blijkt dat ze meer minuten afboeken dan je verbeld en ze stelen ook belminuten voor administratiekosten.Je koopt belminuten maar je krijgt niet de belminuten waar je recht op heb je krijgt dus alleen je belminuten als je in 1 keer je beltegoed gebruikt en dan wordt er meer belminuten weggeboekt dan wat je verbeld dus hieruit blijkt goedkoop is duurkoop.Ik hoop dat u mij kunt helpen want ik vind dit oplichterij.

Hopend op een antwoord van uw kant teken ik
met de vriedelijke groeten,

fred stolk
e.de boer van rijkstraat 25
1507 sm zaandam
tel.075-6120515
fax.075-6120514
mobiel.06-24897260

?

Re: Gnanam telefoonkaarten

Ongelezen bericht door ? »

Aan wie heb je deze mail nu eigenlijk gericht?
Want Radar zla er op deze manier niets mee doen/

Gesloten