LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hoe kom ik van smsjes af van www,hotties.nl

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
gary de vries

hoe kom ik van smsjes af van www,hotties.nl

Ongelezen bericht door gary de vries »

ik heb alles geprobeerd om er vanaf te komen maar dat mocht niet baten wie helpt mij van een hoge telefoonrekening af?

8310

Re: hoe kom ik van smsjes af van www,hotties.nl

Ongelezen bericht door 8310 »

Bel naar de klantenservice van je mobiele netwerk en vraag of zij weten hoe dit uitgezet moet worden. Als het goed is kan je de afzender bijvoorbeeld nr 2222 doorgeven en kunnen zij in een lijst kijken hoe het uitgezet moet worden of je het telnr geven van dat bedrijf..

succes

Dennis

Re: hoe kom ik van smsjes af van www,hotties.nl

Ongelezen bericht door Dennis »

Ja, ik heb hetzelfde probleem, alleen wordt er geen nummer meegezonden, er staat alleen een naam, ik heb dus geen nummer waar ik naartoe kan smsen om me af te melden...

Arjan

Re: hoe kom ik van smsjes af van www,hotties.nl

Ongelezen bericht door Arjan »

Stelletje viezerikken ;-)

hotties.nl is een site van het bedrijf gadzillo.nl (unwired services b.v.). Hun website is www.gadzillo.com en daar kan je meer te weten komen over hoe je in contact kan komen. Ik heb zelf ook dat spul gepromoot als ringtone webmaster, maar sinds ik klachten lees heb ik al dit soort programma's van mijn websites gehaald. Ik verkoop nog wel hun gsm-games, maar ook dat zal spoedig ten einde lopen.

succes!

8888

Re: hoe kom ik van smsjes af van www,hotties.nl

Ongelezen bericht door 8888 »

Bedankt voor de nuttige info!

marko

Re: hoe kom ik van smsjes af van www,hotties.nl

Ongelezen bericht door marko »

Hallo!

Hotties is idd van Gadzillo, het probleem bij gadzillo is de klantvriendelijkheid! Ze zeggen namelijk dat je 20 uur toegang hebt voor 1 sms en daarna niets meer krijgt en toch blijven ze sturen! Als je ze wilt bellen moet je een 0900-nummer bellen. Wil je dit niet kun je me mailen geef ik je het gewone telefoonnummer van hun! Is goedkoper!!!

M.v.g.
Marko
http://www.firesms.nl

Mario

Re: hoe kom ik van smsjes af van www,hotties.nl

Ongelezen bericht door Mario »

Eigelijk moet ook Gadzillo zo fair zijn om te zorgen dat als je er vanaf wilt,dat ook kunt doen,bijvoorbeeld via hun website.Maar ook ik,als ringtone aanbieder had content van Gadzillo,maar ook ben er mee gestopt.Er zijn te veel klachten omtrent dit bedrijf.Dit ging welliswaar alleen over ringtones,maar toch....Vandaar dat ook ik de lijst met afmeldcodes op mijn site heb vermeld.

Mario

Re: hoe kom ik van smsjes af van www,hotties.nl

Ongelezen bericht door Mario »

Eigelijk moet ook Gadzillo zo fair zijn om te zorgen dat als je er vanaf wilt,dat ook kunt doen,bijvoorbeeld via hun website.Maar ook ik,als ringtone aanbieder had content van Gadzillo,maar ook ben er mee gestopt.Er zijn te veel klachten omtrent dit bedrijf.Dit ging welliswaar alleen over ringtones,maar toch....Vandaar dat ook ik de lijst met afmeldcodes op mijn site heb vermeld.

met vriendelijk groet,

Mario
www.telecom4all.com

Gesloten