LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TMG en Tele 2 werken dus samen in de terreur

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Y.Meiners

TMG en Tele 2 werken dus samen in de terreur

Ongelezen bericht door Y.Meiners »

Ja en nu weer terug naar tele 2 na 20 mailtjes terugverwezen naar TMG uiteraard maar mijn vraag over mag een tele 2 zomaar ZONDER MIJN HANDTEKENING geld van mijn rekening plukken????? En dat kuttoestel nou ik maak mijn beltegoed op en ga dat vervolgens met een bijl te lijf bah wat een zooi. Nooit meer

B.Brandenburg

Re: TMG en Tele 2 werken dus samen in de terreur

Ongelezen bericht door B.Brandenburg »

Nu ben ik ook woest.Sinds Mei 2002 te goed van TMG €49,na 8 tel.van gem.40 min. nog steeds taal noch teken. Vandaag werd ik na 38 min.-,en nog eens na 24 min.gewipt!!!
Al die 8 keren werd mij verzekerd dat het geld binnen 14 d.
op mijn rekening zou staan,maar niks hoor,TMG hoeft alleen maar tel.kosten en rente te innen en de rest kan barsten.
Kunnen wij dan geen hulp inroepen ? Suggesties ??

Bart

Re: TMG en Tele 2 werken dus samen in de terreur

Ongelezen bericht door Bart »

Oei, ik zie hier slechte verhalen over Tele2!
Ik heb net een sim-kaart van Tele2 gekocht, loop ik nu ook kans dat ze zomaar geld van mijn rekening kunnen afschrijven?

Of was dat van jullie iets anders?

Groeten, Bart

J.vd.Broek

Re: TMG en Tele 2 werken dus samen in de terreur

Ongelezen bericht door J.vd.Broek »

Ik had via Tmg een telefoon besteld en deze na 5 maanden nog steeds niet gekregen. Heb hem na veel gedoe kunnen annuleren. Bij Tele 2 heb ik een ander toestel besteld, en deze had ik binnen een week al in huis. Deze telefoon heb ik gewoon aan de deur bij aflevering betaald, dus geen gedoe met automatische afschrijvingen ed. Tot nu toe ben ik er nog steeds heel tevreden over. Deze week heb ik ook nog netjes per post een brief binnengekregen met de bevestiging dat het toestel ontvangen en betaald is, dus persoonlijk denk ik dat het probleem eerder bij TMG dan bij Tele2 ligt. Misschien een geruststelling voor je Bart?

A.Ebus

Re: TMG en Tele 2 werken dus samen in de terreur

Ongelezen bericht door A.Ebus »

Ook de consumentenbond heeft aktie ondernomen.
Reageer (dus evt.) ook op de pagina van de consumentenbond.
Ga naar Akties/standpunten-laatste nieuws- nieuws

Th. van Lier

Re: TMG en Tele 2 werken dus samen in de terreur

Ongelezen bericht door Th. van Lier »

Ik ben het helemaal met jullie eens. Wij hebben al minstens 50 keer gebeld en al tien keer zijn we er na 3 kwartier wachten er vanaf gegooid.
Nu hebben we een deel van ons geld van de bestelde telefoon terug. Maar we moeten nog meer als 10 euro krijgen. Ik vind het goed ik gun ze niets en wil die laatste 10 euro ook terug hebben. ze hebben al genoeg verdiend met al die telefoontjes.
Als jullie iets nieuws gehoord hebben laat het aub op mijn mailadres weten.
bvd.

Willem

Re: TMG en Tele 2 werken dus samen in de terreur

Ongelezen bericht door Willem »

Tele 2 is één groot rotzooitje!
Fakturen komen nooit. Zelfs niet na 10 tallen e-mail daarover naar Tele2(weg ermee!!!)Als enige reactie komt de herhaalde mededeling dat :Tele2 nog niet in staat is(...) om inzage in de telefoonkosten te geven onn-line. Dat ze evenmin de lopende kosten kunnen mailen, etc.
vervolgens is aan Tele2 bij herhaling een bericht gezonden dat de nota, in enigerlei vorm voor of op uiterlijk 14 november ontvangen moest zijn, wegens vertrek buitenland en dat daarna e.e.a. niet meer kan worden betaalt.
Zelfde antwoord als voorheen daarop ontvangen. Is al seder t october beloofd dat er een factuur komt, maar niets van dat alles.
Uiteraard is een incasso bloccade aangebracht, en hen daar ook van in kennis gesteld, zodat tele2 (weg ermee!) zelf geen stuiver kunnen incasseren.
Zouden ze dat wel doen, dan wordt dat onverbiddelijk teruggeboekt door de bank.
Tele2 medegedeeld dat wanneer op 14 oktober niets is ontvangen er van wordt uitgegaan dat men niets (meer) te vorderen heeft.
Heb ook nog 2 GSM nummers. Zeer slechte verbindingen. Naar buitenland bellen is vrijwel onmogelijk.Wegvallende verbindingen of helemaal niets. Leve de KPN, daar gaat het wél feilloos!
Als de laatste paar euro'tjes zijn opgebeld van die vervelend Tele2 dan is TELE2 voor mij dood!
Al die zogenaamd goedkope providers, één rotsooitje, was met OneTell hetzelfde, Tele2 ook, en wie is wie eigenlijk?
Mensen blijf bij KPN, wel duurder, maar toch betrouwbaar.
Voor Tele2 is maar een woord, van 3 letters, dat begint met een k en eindigt op een t.

Gesloten