LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] youfone abonement

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
dannys85
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 okt 2012 14:57

youfone abonement

Ongelezen bericht door dannys85 »

beste mensen

ik heb een abonnement afgesloten voor 1 jaar bij youfone
niks aan de hand ik wou met nummer behoud,krijg ik na een paar dagen een email
dat ik me nummer niet kan behouden omdat het simkaart nummer niet klopt
ik heb toen nogmaals me simkaart nummer naar hun gestuurd
een dag later krijg ik post en zie een brief van youfone met een simkaart
ik ben gaan kijken en ja het was een simkaart met nieuw nummer
ik heb hem maar geactifeerd omdat ik geen reactie kreeg van youfone
2 dagen later krijg ik weer een brief van youfone met een abonnement van me ouwe nummer
dus ik heen gebeld en gezegt dat ik me ouwe nummer niet meer hoef en dat ik al een nieuwe heb
(nou meneer zo lang u niet geactifeert heeft is er niks aan de hand)dus ik blij
krijg ik na een paar dagen de afrekening van de abonnemet of ik wel voor mijn 2 abonnementen wil betalen
60.06 euro tot op heden is dit nog niet opgelost en zijn nu 2 maand verder youfone zegt dat ik het resterende bedrag al terug gekregen heb wat niet gebeurt is en zeggen al 2 maand dat ze mijn account van myyoufone afhalen maar is nog niet gebeurt
ik ben radeloos en wil graag advies of hulp van iemand
dit moet gestopt worden

Gesloten